Kuinka suvaitsevainen ja laajakatseinen olet? Peukutusketju:
Kerro oikein lyhyesti ja perustelematta asia, aate, moraalinen näkemys jonka sinä hyväksyt, mutta arvelet sen olevan suurelle osalle ihmisistä vaikea pala. Muut voitte peukutta ylös KYLLÄ, jos ajattelette samoin tai alas EI, jos olette eri mieltä.
Aloitan: Hyväksyn eutanasian.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:39"]
Vammainen sikiö pitäisi aina abortoida. Vammaisen lapsen saisi synnyttää vain jos pystyy itse huolehtimasn kaikista vamman aiheuttamista kustannuksista.
[/quote]
Hmm, aika pahan pistit, en osaa peukuttaa kumpaakaan suuntaan. Periaatteessa ajattelen, että ei näin, koska jokainen lapsi on arvokas. Kuitenkin, jos vaikka tosi köyhään perheeseen syntyy kuudes lapsi, joka on vaikeasti kehitysvammainen, niin onhan sekä yhteiskunnalle että perheelle valtava taakka. Jos sama lapsi syntyisi hyvätuloiseen perheeseen, onko hänellä silloin paremmat edellytykset hyvään elämään? En osaa sanoa.
Tutkimuksia kannatan silti. On hyvä, jos perhe tietää hyvin varhaisessa vaiheessa odotusta, jos lapsi on vaikeasti vammainen, ja voi tehdä päätökset raskauden jatkamisesta tai keskeyttämisestä hyvissä ajoin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:53"]
Suvaitsen mitä tahansa mikä tapahtuuu muille, kun tällöin voin osoittaa muille olevani "sivistynyt", "humaani" ja muita parempi. Esimerkiksi minua ei haittaa maahanmuuttajien valtava rikollisuus tai edes väkivaltaiset joukkoraiskaukset, kun voin sietää eli suvaita asian pois mielestäni.[/quote]
Te jotka alapeukutitte tätä, oletteko rasisteja vai mitä?? Juuri teidän kaltaistenne persujen takia maahanmuuttajat ovat pakotettuja keppostelemaan raiskauksia jne.
[/quote]Koet olevasi muita parempi ihminen, koska sinä et välitä siitä, mitä pahaa muille tapahtuu? Jos joku ei hyväksy väkivaltaisia joukkoraiskauksia, niin on rasisti? Maahanmuuttajat ovat pakotettuja keppostelemaan raiskauksia sen takia, koska suuri osa ihmisistä ei hyväksy raiskauksia?
[/quote]
En alapeukuttanut tai yläpeukuttanut koska kyseessä ei ole hyvässä uskossa kirjoitettu argumentti vaan hommapeelon vajaaälyinen olkinukkeyritelmä, joka ei kuulu sivistyneeseen keskusteluun.
[/quote]Kiitos, kun valaisit. Olin jo ihan ihmeissäni, että mitä tämä ihminen koittaa kertoa. Mutta nyt tajusin homman jujun.
[/quote]
Joopa joo, ihme selittelyä. Olen jutellut monen ystäväni kanssa paremmissa piireissä, mm. vihreiden viime vaalivalvojaisissa ja moni oli samaa mieltä suvaitsemisesta ja siitä, että persut ovat pakottaneet maahanmuuttajat huonoille tavoille ja raiskailemaan. Ja mikä on homma tai peelo? Olkiukon tiedän ja sinä juuri hakkaat sitä?
[/quote]
Luovuta nyt jo. -ohis
Entäs jos lapsi vaikuttaa normaalilta kohdussa mutta vammautuu esim. synnytyksessä tai ensimmäisinä elinvuosinaan?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:01"]
Jos huumeviestin alapeukuttajat ajattelevat ja toimivat yhtään rationaalisesti ja loogisesti, eivätkä anna tunnepohjaisten reaktioiden sokaista ajatteluaan, oletan heidän yläpeukuttavan tätä: Kieltolaki tulisi mahdollisimman nopeasti säätää koskemaan tupakkaa, alkoholia, kahvia ja sokeria.
[/quote]
Tupakanpolttaja tai kahvinjuoja on harvemmin vaaraksi ympäristölleen.
[/quote]
Tupakanpolttaja kyllä on = passiivinen tupakointi
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:53"]
Suvaitsen mitä tahansa mikä tapahtuuu muille, kun tällöin voin osoittaa muille olevani "sivistynyt", "humaani" ja muita parempi. Esimerkiksi minua ei haittaa maahanmuuttajien valtava rikollisuus tai edes väkivaltaiset joukkoraiskaukset, kun voin sietää eli suvaita asian pois mielestäni.[/quote]
Te jotka alapeukutitte tätä, oletteko rasisteja vai mitä?? Juuri teidän kaltaistenne persujen takia maahanmuuttajat ovat pakotettuja keppostelemaan raiskauksia jne.
[/quote]Koet olevasi muita parempi ihminen, koska sinä et välitä siitä, mitä pahaa muille tapahtuu? Jos joku ei hyväksy väkivaltaisia joukkoraiskauksia, niin on rasisti? Maahanmuuttajat ovat pakotettuja keppostelemaan raiskauksia sen takia, koska suuri osa ihmisistä ei hyväksy raiskauksia?
[/quote]
En alapeukuttanut tai yläpeukuttanut koska kyseessä ei ole hyvässä uskossa kirjoitettu argumentti vaan hommapeelon vajaaälyinen olkinukkeyritelmä, joka ei kuulu sivistyneeseen keskusteluun.
[/quote]Kiitos, kun valaisit. Olin jo ihan ihmeissäni, että mitä tämä ihminen koittaa kertoa. Mutta nyt tajusin homman jujun.
[/quote]
Joopa joo, ihme selittelyä. Olen jutellut monen ystäväni kanssa paremmissa piireissä, mm. vihreiden viime vaalivalvojaisissa ja moni oli samaa mieltä suvaitsemisesta ja siitä, että persut ovat pakottaneet maahanmuuttajat huonoille tavoille ja raiskailemaan. Ja mikä on homma tai peelo? Olkiukon tiedän ja sinä juuri hakkaat sitä?
[/quote]
Luovuta nyt jo. -ohis
[/quote]
En todellakaan ole vaikenemassa rasismista. Tästähän on ollut monta kampanjaakin. Rasisti on reppana! Vi gillar olika! Rasisminvastainen viikko. Nenäpäivä.
Samasta asiasta loputtomiin jankkaaville ja keskustelun tahallaan sekoittaville pitäisi antaa ikibanni.
Offtopic: En ymmärrä mitä ihmiset tarkoittavat sanoessaan, että hyväksyvät jonkun esim. homot. Siis niinkuin millä tavalla se hyväksyntä näkyy? Että ette yritä tahallanne tehdä homojen elämää vaikeaksi? Ihan kiva joo mutta minusta on kammottavaa, että joku voi edes ajatella päinvastoin. Että niinkuin teenpä nyt tuolle ihmiselle kiusaa vaikka se ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa. Onko näin sairaita ihmisiä olemassa? Tai siis on mutta mitä helvettiä teidän päässä liikkuu?
En hyväksy ihmisiä, jotka alkavat vänkäämään asioita peukutusketjussa. Joko olet samaa mieltä, tai et ole. Jos kaipaat asiasta laajempaa keskustelua, tee oma ketju.
Joo, oon hemmetin tyytyväinen, että touhuaa eduskunnassa eikä ole kliinisessä työssä.
quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:16"]Hyväksyn Päivi Räsäsen ihmisenä, Suomen kansalaisena ja kansanedustajana, vaikka en hyväksy hänen ajatusmallejaan esim. homojen oikeuksista.
[/quote]