IS: Kokonaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä on noin 500, kahdesti rokotettujen noin 50.
– Vakavan sairauden riskin osalta rokotuksen hyödyt ovat vielä selvemmät. Rokottamattoman riski sairaalahoidon tarpeesta oli viime viikolla alueellamme 14-kertainen verrattuna kahdesti rokotettuun, ylilääkäri Esa Rintala sanoo.
Kommentit (100)
Ketju taas täynnä jotain trollailevia penskoja ja vanhempia(?) vatipäitä, sen verran lapsellista lässyttämistä ja rokottamattomien syyttelyä ettei tätä nyt voi ottaa kukaan tosissaan. Huomaahan sen että jollain psyykeongelmaisella on tarve työstää näitä viha aloituksia rokottamattomia vastaan joka päivä. Kumma ettei saa bänniä.
Kai se ilmaantuvuusluku nyt on suurempi, kun rokotettuja ei enää testata.
Vierailija kirjoitti:
Ripulin ilmaantuvuusluku 6000 triljoonaa loputtomiin ripulittomien 2 tai 6
Ei kiinnosta enää tippaakaan, mitä nämä puhuvat päät horisevat. Rokotetta en ota ja elämä jatkuu.
Jos et ota rokotetta, muiden elämä jatkuu. Sinun elämäsi ei ehkä jatku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte jankata tätä päivästä toiseen monen ketjun verran? Eikö yhtään väsytä ja kyllästytä jo?
Mä olen ainakin ihan väsynyt eikä mua kiinnosta ottiko joku rokotuksen vai ei.
Kyllä alkaa kiinnostaa suakin, kun rajoitukset tulevat takaisin, menetät työpaikkasi ja kuljet maski naamalllaa kaikkialla näiden mänttien takia. Pikkuihmistä alkaa kiinnostaa kun kirjasto, uimahalli ym suljetaan, oma firma menee konkkaan...
Puhumattakaan siitä, että sairaanhoitopiirit ei luovu maskisuosituksesta. Onko normaalia kulkea kaupoissa vieläkin hengityssuojain päässä? Ihan kuin rokotevastaiset käyttäisivät maskia, ehei, sitä käyttävät rokotetut näiden mänttien vuoksi.
Mäntti on kylläkin se rokotettu joka porsastelee "kun nyt voi" Mistään ei välitetä enää ja levitetään tautia ympäristöön ilman huolen häivää. Oppikaa pitämään siitä hygieniasta huolta ja pois muiden naamoilta niin loppuu se taudin leviäminen.
Juntille käsien pesukin on ylivoimaisen vaikeaa ja kaupassa kakaroiden kanssa lähmitään kaikki tavarat läpi ensiksi kun on pärskitty käsiin.
ps: sitä maskia kylläkin käyttävät rokottamattomat ja ne jotka haluavat suojautua muiltakin taudeilta niin kuin influenssalta.
Höpöpö mitä jaskaa. Sinä voit olla itse sekä tauteja että rokotteita yli kaiken varova yksilö., valtaosa on ihan muuta.
Lihavilla, homoilla ym. syrjityillä on on nyt onnen päivät kun ihmiset on löytäneen uuden kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla, homoilla ym. syrjityillä on on nyt onnen päivät kun ihmiset on löytäneen uuden kohteen.
Ja kukkahattutädit ja kerrostalokyttääjät saaneet uutta sisältöä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi enemmän se että mikä on normaalipainoisen rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon koronan vuoksi?
Niinpä. Rokottamattomistakin harva tartunnansaanut kuolee tai edes joutuu sairaalaan. Kuinka moni 500 tartunnan saaneista (ilmaantuvuusluku)? Ei varmaan yksikään, ehkä 0,1%?
Onko paljon ylikuolleisuusluku? Näkeekö jostain?
Hannu Janunen kirjoitti:
Oli miten oli, niin koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.
Miksi et?
Vielä ehtii ottaa rokotuksen, kannattaa soittaa rokote nuneroon ja pyytää aika.
https://www.instagram.com/p/CUoF0sgsBYK/?utm_medium=copy_link
Pfriser uusi jumalanne. Saako siitä puhua pahaa?
Minä otan lihani täyteen piikkejä. Aivan kuten arvon pfriserin herrat haluavat. Pelko, vapaus, terveys
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CUoF0sgsBYK/?utm_medium=copy_link
Pfriser uusi jumalanne. Saako siitä puhua pahaa?
Pfriserin mainos
Eihän nämä tollot kulkutautimyönteiset osaa edes kirjoittaa.
Alkavan flunssakauden aikana koronan annetaan levitä läpi suomalaisten, kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä tollot kulkutautimyönteiset osaa edes kirjoittaa.
Kulkutautimyönteinen = rajoitusten poistoa vaativa = yleensä rokotettu
En ole kulkutauti myönteinen, mutta vaihtoehdot aika on vähäiset. Uskoa vai ei rokotesuojaan. Ja joten uskon, kun kahdesta on valinta tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripulin ilmaantuvuusluku 6000 triljoonaa loputtomiin ripulittomien 2 tai 6
Ei kiinnosta enää tippaakaan, mitä nämä puhuvat päät horisevat. Rokotetta en ota ja elämä jatkuu.
Jos et ota rokotetta, muiden elämä jatkuu. Sinun elämäsi ei ehkä jatku.
Emme suostu pelkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon ylikuolleisuusluku? Näkeekö jostain?
Ei ole ylikuolleisuutta.
Alkaa kohta olla rokottamattomilla totinen paikka. Ihan oikein että kerrotaan tosiasiat, vielä voi ehtiä suojautumaan, tai sitten ei.
Sitä niittää, mitä kylvää