Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kokonaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä on noin 500, kahdesti rokotettujen noin 50.

Vierailija
05.10.2021 |

– Vakavan sairauden riskin osalta rokotuksen hyödyt ovat vielä selvemmät. Rokottamattoman riski sairaalahoidon tarpeesta oli viime viikolla alueellamme 14-kertainen verrattuna kahdesti rokotettuun, ylilääkäri Esa Rintala sanoo.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on tietenkin sitten hyvä aivan jokaiselle geeneistä riippumatta kunhan se on testattu oikein toimivaksi ilman fysiologisia muutoksia rokotetussa, tutkittu ja kliinisesti ajettu sisään, mutta tämä maapallon laajuinen ihmiskoe jolla etsitään se paras rokotekombo kuin ampuen haulikolla tikkatauluun on lähinnä kammottava.

Lukuisat eri instanssit ovat propagandallaan manipuloineet eri maiden enemistöt toistamaan samaa mantraa jolla nyt tehdään biljoonat koronarokote corporaatioille- kunnes nwo antaa viruksensa kuolla tai modifioi sen niin miedoksi ettei sillä ole kansallisia vaaran aiheuttavia komponentteja enää.

Ensin oli hysteerikko josta tuli maskittaja, sitten alkoi piikitys ja siitä tuli rokoteuskovainen. Osa demonisoi rokottomattomia omaa katkeruuttaan kun elivät 18kk eristyneinä. Mediaan poimivat YHÄ pahimmat worst-case-scenaariot covidin seurauksista välipalaksi muistuttamaan miten tärkeä rokote on.

Ja mistä olen sanonut, hiljattain lanseerattiin Merc-yhtiön uraauurtava tabletti muotoinen korona-estolääke joka on lupaavin asia tähän saakka. Ebola ja hiv ei ole tänäänkään maapallolta kadonnut minnekkään. Mediaseksikästä-n ot.

Vierailija
62/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte jankata tätä päivästä toiseen monen ketjun verran? Eikö yhtään väsytä ja kyllästytä jo?

Mä olen ainakin ihan väsynyt eikä mua kiinnosta ottiko joku rokotuksen vai ei.

Kyllä alkaa kiinnostaa suakin, kun rajoitukset tulevat takaisin, menetät työpaikkasi ja kuljet maski naamalllaa kaikkialla näiden mänttien takia. Pikkuihmistä alkaa kiinnostaa kun kirjasto, uimahalli ym suljetaan, oma firma menee konkkaan...

Puhumattakaan siitä, että sairaanhoitopiirit ei luovu maskisuosituksesta. Onko normaalia kulkea kaupoissa vieläkin hengityssuojain päässä? Ihan kuin rokotevastaiset käyttäisivät maskia, ehei, sitä käyttävät rokotetut näiden mänttien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, niin koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

No, se onkin kaikkien etu.

Vierailija
64/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipas mies kirjoitti:

Rokote on tietenkin sitten hyvä aivan jokaiselle geeneistä riippumatta kunhan se on testattu oikein toimivaksi ilman fysiologisia muutoksia rokotetussa, tutkittu ja kliinisesti ajettu sisään, mutta tämä maapallon laajuinen ihmiskoe jolla etsitään se paras rokotekombo kuin ampuen haulikolla tikkatauluun on lähinnä kammottava.

Lukuisat eri instanssit ovat propagandallaan manipuloineet eri maiden enemistöt toistamaan samaa mantraa jolla nyt tehdään biljoonat koronarokote corporaatioille- kunnes nwo antaa viruksensa kuolla tai modifioi sen niin miedoksi ettei sillä ole kansallisia vaaran aiheuttavia komponentteja enää.

Ensin oli hysteerikko josta tuli maskittaja, sitten alkoi piikitys ja siitä tuli rokoteuskovainen. Osa demonisoi rokottomattomia omaa katkeruuttaan kun elivät 18kk eristyneinä. Mediaan poimivat YHÄ pahimmat worst-case-scenaariot covidin seurauksista välipalaksi muistuttamaan miten tärkeä rokote on.

Ja mistä olen sanonut, hiljattain lanseerattiin Merc-yhtiön uraauurtava tabletti muotoinen korona-estolääke joka on lupaavin asia tähän saakka. Ebola ja hiv ei ole tänäänkään maapallolta kadonnut minnekkään. Mediaseksikästä-n ot.

Eli siis massasukupuutto on nyt sitten kumottu :D

Näin muuttu kriitikon todellisuus.

Vierailija
65/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ihmettele miten Saksan tapahtumat olivat mahdollisia.

Koska juuri samalla tavalla se alkoi silloinkin. Ja nyt ihmiset pitävät jo nyt tätä retoriikkaa normaalina. Mutta ehkä jälkikäteen ymmärrätte minkä teitte. Sitten itkette tekojanne post-traumaattisen stressihäiriönne kanssa.

Voitte jo nyt katsoa Schindlerin listaa ja vaihtaa jokaisen "juutalainen" sanan "rokottamaton" sanaksi. Ehkä heräätte siitä ja huomaatte elävänne samaa hetkeä.

Niimpä. Rokottamattomat lastataan tavarajuniin ja kuljetetaan tuhoamisleirille poltettaviksi tai orjatyöhön ilman kunnollista ravintoa ja suojaa. Samaa hommaa siis.

Tätä nykymenoa on verrannut itävaltalaisen vesivärimaalarista aikaansaannoksiin myös leiriltä selviytyjä. Hänen luulisi tietävän mihin vertaa?

She is worried this kind of mentality is still pervasive to­day. “I have come to the conclu­sion that when doctors become aligned with government — [and] corporations, for that mat­ter — they discard their moral and professional responsibility to the individual patient,” she explained.

Sharav said it is “nonsense” for these doctors to suggest that the right thing to do is sacrifice the rights of individuals in pur­suit of a so-called greater good. She mentioned this in reference to the mainstream acceptance of lockdowns.

“As public officials, they talk about the greater good. Who has the authority to decide what is the greater good?” asked Sharav. “If the individuals are oppressed or relegated to third-class citi­zens, what kind of society is it?”

Tämä on muuten todella hyvä video.

Tässä puhuu naziajoilta selvinnyt nainen, joka omien kokemuksiensa kautta tietää parhaiten, että kaikki samat asiat on toistumassa juuri nyt. Todella mielenkiintoista juttua.

On muuten todella kuumottavaa miettiä, että olemme tosiaan historian toiston kynnyksellä. Kohta ne oikeat vainot alkaa, ja kuka tietää vaikka se kansanmurhakin toistuu jälleen. Se on todella kuumottavaa. Ehkä joidenkin kannattaa jo alkaa esittämään, että ei ole "juutalainen".

En ole ikinä kuullut mitään sairaampaa kuin kaikki tuo mitä tuo nainen puhuu.

Tästä alkaa jo vakuuttumaan, että tämä todella on nazisaksan 2.0 yritys, mutta globaalisti ja paremmin.

Mitä tapahtui juutalaisten maailmanlaajuiselle salaliitolle?

Vierailija
66/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää mennä sairaalaan? Jos on valinta olla ottamatta rokote, voi hoitaa itse itsensä.

Elämä on valintoja! Ja niiden kanssa sitten eletään.

Tätä en juuri ymmärrä. Älkää ottako rokotetta, ei voisi vähempää kiinnostaa muiden valinnat. Mutta älkää menkö sairaalaan jos sairastutte 'nuhaan' ja lopettakaa agendamme julistaminen, toistan, ei kiinnosta!

Vierailija
67/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rokottamattomat otetaan sairaalaan? Hoitohenkilökunta oletetaan hoitavan sotkun loputtomiin ja parhaat lähtevät jo alalta.

Jos ei piikki kelpaa ja haluat elää avoimessa yhteiskunnassa niin tee osuuteni tai erakoidu äläkä marisee hoitoa.

Joku roti sentis tässä lammas maailmassa jossa minä minä minä on tärkein

Vierailija
68/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti rokotettuja ei enää edes testata, joten ilmaantuvuus on tietysti matala.

Vierailija
69/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokottamattomat otetaan sairaalaan? Hoitohenkilökunta oletetaan hoitavan sotkun loputtomiin ja parhaat lähtevät jo alalta.

Jos ei piikki kelpaa ja haluat elää avoimessa yhteiskunnassa niin tee osuuteni tai erakoidu äläkä marisee hoitoa.

Kaikilla rokottamattomuus ei ole valinta, vaan siihen on lääketieteellinen syy.

Vierailija
70/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä on onneksi todella vähän.

Vierailija
71/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä sairas ihmisten jahtaaminen pikku hiljaa loppuisi..Varsinkin kuin ne rokotetut sitä koronaa taitavat levittää enemmän, ei maskeja, ei turvavälejä, köhitään muiden naamalle eikä pestä edes käsiä enää..suurin osa rokottamattomista pitää kyllä hygieniasta jne huolta. 

Vierailija
72/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää ihmettele miten Saksan tapahtumat olivat mahdollisia.

Koska juuri samalla tavalla se alkoi silloinkin. Ja nyt ihmiset pitävät jo nyt tätä retoriikkaa normaalina. Mutta ehkä jälkikäteen ymmärrätte minkä teitte. Sitten itkette tekojanne post-traumaattisen stressihäiriönne kanssa.

Voitte jo nyt katsoa Schindlerin listaa ja vaihtaa jokaisen "juutalainen" sanan "rokottamaton" sanaksi. Ehkä heräätte siitä ja huomaatte elävänne samaa hetkeä.

Niimpä. Rokottamattomat lastataan tavarajuniin ja kuljetetaan tuhoamisleirille poltettaviksi tai orjatyöhön ilman kunnollista ravintoa ja suojaa. Samaa hommaa siis.

Tätä nykymenoa on verrannut itävaltalaisen vesivärimaalarista aikaansaannoksiin myös leiriltä selviytyjä. Hänen luulisi tietävän mihin vertaa?

She is worried this kind of mentality is still pervasive to­day. “I have come to the conclu­sion that when doctors become aligned with government — [and] corporations, for that mat­ter — they discard their moral and professional responsibility to the individual patient,” she explained.

Sharav said it is “nonsense” for these doctors to suggest that the right thing to do is sacrifice the rights of individuals in pur­suit of a so-called greater good. She mentioned this in reference to the mainstream acceptance of lockdowns.

“As public officials, they talk about the greater good. Who has the authority to decide what is the greater good?” asked Sharav. “If the individuals are oppressed or relegated to third-class citi­zens, what kind of society is it?”

Tämä on muuten todella hyvä video.

Tässä puhuu naziajoilta selvinnyt nainen, joka omien kokemuksiensa kautta tietää parhaiten, että kaikki samat asiat on toistumassa juuri nyt. Todella mielenkiintoista juttua.

On muuten todella kuumottavaa miettiä, että olemme tosiaan historian toiston kynnyksellä. Kohta ne oikeat vainot alkaa, ja kuka tietää vaikka se kansanmurhakin toistuu jälleen. Se on todella kuumottavaa. Ehkä joidenkin kannattaa jo alkaa esittämään, että ei ole "juutalainen".

En ole ikinä kuullut mitään sairaampaa kuin kaikki tuo mitä tuo nainen puhuu.

Tästä alkaa jo vakuuttumaan, että tämä todella on nazisaksan 2.0 yritys, mutta globaalisti ja paremmin.

Mitä tapahtui juutalaisten maailmanlaajuiselle salaliitolle?

Ei se ole poissuljettu

Vierailija
73/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa ylipainoisia...Ylipaino on merkittävin resurssien viejä terveydenhuollon palveluissa. Läskipassi käyttöön heti ja ihroille kyytiä!

Olen ylipainoinen ja samaa mieltä asiassa. Toivoisin jotain raippaa kohdalleni, että alkaisi tapahtumaan . Laihduttaminen ilman jojoilua on niin pirun vaikeaa.

Vierailija
74/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulaisten annetaan edes syntyä? Joku roti sentään tässä maailmassa joka on täynnä pikku wannabe-despootteja. 

Vierailija
75/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tässä ketjussa puhuttais tuosta marginaaliryhmästä. Jos sairaaloissa ois riittävästi kapasiteettia hoitaa ylipäänsä oikein mitään Suomessa, rokotetut sais elää rauhassa, mutta rokottamattomien vuoksi täysimittaiset rajoitukset, etäkoulut ja "maskipakot" on ja pysyy. Hallitus ei voi sille mitään, kun epidemiaa hoitaa käytännössä sairaanhoitopiirit ja avit.

Eli rokottamattomat syövät nyt rokotettujen oikeksia ns normaaliin elämään.

Vierailija
76/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä sairas ihmisten jahtaaminen pikku hiljaa loppuisi..Varsinkin kuin ne rokotetut sitä koronaa taitavat levittää enemmän, ei maskeja, ei turvavälejä, köhitään muiden naamalle eikä pestä edes käsiä enää..suurin osa rokottamattomista pitää kyllä hygieniasta jne huolta. 

Niin kauan teitä jahdataan, kun vielä viette turhaan hoitopaikkoja sairaaloista. On se niin vaikea ymmärtää, että ihan itse tän pskan jatkumisen olette aiheuttaneet.

Vierailija
77/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte jankata tätä päivästä toiseen monen ketjun verran? Eikö yhtään väsytä ja kyllästytä jo?

Mä olen ainakin ihan väsynyt eikä mua kiinnosta ottiko joku rokotuksen vai ei.

Kyllä alkaa kiinnostaa suakin, kun rajoitukset tulevat takaisin, menetät työpaikkasi ja kuljet maski naamalllaa kaikkialla näiden mänttien takia. Pikkuihmistä alkaa kiinnostaa kun kirjasto, uimahalli ym suljetaan, oma firma menee konkkaan...

Puhumattakaan siitä, että sairaanhoitopiirit ei luovu maskisuosituksesta. Onko normaalia kulkea kaupoissa vieläkin hengityssuojain päässä? Ihan kuin rokotevastaiset käyttäisivät maskia, ehei, sitä käyttävät rokotetut näiden mänttien vuoksi.

Mäntti on kylläkin se rokotettu joka porsastelee "kun nyt voi" Mistään ei välitetä enää ja levitetään tautia ympäristöön ilman huolen häivää. Oppikaa pitämään siitä hygieniasta huolta ja pois muiden naamoilta niin loppuu se taudin leviäminen.

Juntille käsien pesukin on ylivoimaisen vaikeaa ja kaupassa kakaroiden kanssa lähmitään kaikki tavarat läpi ensiksi kun on pärskitty käsiin. 

ps: sitä maskia kylläkin käyttävät rokottamattomat ja ne jotka haluavat suojautua muiltakin taudeilta niin kuin influenssalta. 

Vierailija
78/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luotto teillä rokotetuilla ottamiinne piikkeihin.

Vierailija
79/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan teitä jahdataan, kun vielä viette turhaan hoitopaikkoja sairaaloista. On se niin vaikea ymmärtää, että ihan itse tän pskan jatkumisen olette aiheuttaneet.

Saarnaat henkilölle josta et tiedä YHTÄÄN mitään. Mistä sinä tiedät mitä hoitopaikkoja juuri minä olen vienyt? Minä kuule pysyttelen kotona 24h ja tilaan jopa ruuatkin kotiin joten tuskin olen ollut viemässä kenenkään hoitopaikkoja..katsos minä tarvitsen niitä silloin tällöin kun on oikeita sairauksia alla, maailmassa kun on muitakin vaivoja kuin vain korona;) 

Vierailija
80/100 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voidaan tietää kun rokotettuja ei enää suostuta testaamaan edes oireellisina??

Ehkäpä sairaalaan köijätyt kuitenkin testataan? Yleensä sairaaloissa on tapana selvittää siinä heti alkupäivinä, onko potilaalta tarpeen leikata umpisuoli vai hoitaa ihan vaan koronana.

Tämä. Rokotevastaiset ovat myös daijuja, kun eivät tätä tajua. Sairaalaan joutuvat ja tehohoitoa tarvitsevat ovat se mittari. Lieväoireiset rokottamattomatkaan eivät testauta itseään enää. Siskoni heivasi juuri flunssaisen tenavansa vanhalle äidillemme hoitoon. Ei ole testattu, on kuulemma vain tavallinen päiväkodista saatu nuhakuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan