Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi murjottaa, koska otamme koiran

Vierailija
29.11.2014 |

Olen pohtinut koiran hankintaa jo pitkään, ja nyt lapset ovat jo kouluikäisiä ja löysimme meille sopivan pennun. Anoppi veti kuitenkin tästä uutisesta ihan kunnon kilarit, ilmoitti ettei aio tulla meille enää eikä meillä ole koiran kanssa heille mitään asiaa. Sanomattakin on selvää, että kaikki muukin tuki (lastenhoito, rahallinen) loppuu sieltä puolelta jos koira tähän taloon astuu, kuulemma.

Meitä asia surettaa ja suututtaa, pidän appivanhemmistani mutta mielestäni minulla on oikeus ottaa lemmikki ilman heidän lupaansa. Tarkennettakoon, että en ole koskaan ajatellut heidän joutuvan koiraa hoitamaan, vaan voin etsiä sille tarvittaessa hoitopaikan muualta. Onko tällaisesta kokemusta muilla?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis tommonen tilanne, että anoppi vetäis herneen nenään koirasta, perustaisin varmuuden vuoksi kennelin. XD

Mitä tahansa, että anoppi menee pois tolaltaan. kjähkjäh.

Vierailija
44/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ej jaksanut lukea tästä ketjusta kun vaan otsikon. Mutta miksi tällä palstalla ei koskaan kehitellä mitään hassunhauskoja tarinoita aiheesta: Appiukko murjottaa/veti herneen nenään?

Vierailija
45/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:39"]Ej jaksanut lukea tästä ketjusta kun vaan otsikon. Mutta miksi tällä palstalla ei koskaan kehitellä mitään hassunhauskoja tarinoita aiheesta: Appiukko murjottaa/veti herneen nenään?
[/quote]

Ne on leppoisia ja kivoja ja tykkää koirista.

Vierailija
47/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mieskin vaikuttaa aika nössöltä, tekee yhä asioita äitinsä mieliksi vaikka asuu omaa talouttaan ja on oma perhe. Ei siinä vaiheessa tehdä perhettä koskevia päätöksiä sillä perusteella mitä mieltä äiti on. Jos anoppi ei koiraa hyväksy, se on sittten niin. Tuo on pelottavaa käyttäytymistä, että aletaan vielä kiristää pojan perhettä jos ei anopin mielen mukaan tehdä. On varmaan ihan korkea aikakin ottaa etäisyyttä tuollaiseen ihmiseen, käytös vaan pahenee kun mummo vanhenee. 

Meillä on kaksi koiraa, itse en ole mikään mega-koirarakas ihminen. Koirat on pääasiassa otettu miehen ja lasten toivomuksesta. Minulla on kuitenkin eniten aikaa ja hoidan koiria ylivoimaisesti eniten. Se on ihan ok, ne ovat perheenjäseniä ja se lenkkeily säässä kuin säässäkin on ihan terveellistä. Kyllä ap:n perheessäkin mies todennäköisesti joutuu ottamaan vastuuta koirien hoidosta, ei siitä voi kukaan luistaa. 

Meidän koirat on aina koirahoitolassa kun olemme matkoilla. Löysimme todella kivan paikan kyselemällä koiratuttavilta. Hoitoloita on paljon nykyään, ei ole ongelma. 

Vierailija
48/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anopit vastustaa kaikkea?? Meillä oli ihan sama tilanne, "oletteko miettineet että sitä pitää ulkoiluttaa, me ei sitten ainakaan jne..." nyt ollaan vihaisia jos ei ihan joka kerta viedä hoitoon sitä heille kun haluavat (tykkään itsekin olla koiran kanssa)...

Vierailija
51/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilareiden vetäminen tuollaisesta asiasta ei kuulosta terveeltä. Ymmärrän kyllä, jos asiallisesti ilmoittaa, että teillä ei ole koiran kanssa heille sitten mitään asiaa, eivätkä he aio koirakodissa vierailla, sillä kenenkään ei ole pakko koirien kanssa olla tekemisissä jos ei halua. Mutta tuo muu on aivan turhaa draamaa, valinta on teidän omanne.

Vierailija
52/52 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi hermostui kun ilmoitin että meille tulee koiranpentu. Omituinen reaktio! Mulla on suunnilleen aina ollut koira tai kaksi, joten tiesin kyllä varsin hyvin mihin olen ryhtymässä. Jotkut ihmiset ei vain osaa olla iloisia toisen puolesta...

No nyt koiria on kaksi, eikä anopin ole koskaan tarvinnut olla tekemisissä kummankaan kanssa. Ihan turhaan veti kilarit...

Ap, unohda typerä anoppisi ja elä omaa elämääsi.