Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nolo tarina pettämisestä

Vierailija
29.11.2014 |

Jäitkö kiinni pettämisestä ja miten? 

Itse kerran tutustuin netissä yhteen kivaan naiseen ja oltiin jo että vois pian tavatakki. Sitten tuli aika että vaimoni oli aika synnyttää ja mentiin vaimon kanssa synnärille. No kas kummaa, tämä kyseinen nainen oli yksi näistä kätilöistä. No oli siinä kovatpaikat olla että nii mehän ei tunneta, katseet tuntu kohtaavan vähä liianki usein ja oli todella noloa, onneksi kaikki meni hyvin eikä tästä naisesta enää kuulunut:)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aliarvioi miehiä! Sinulla on aika sairas mielikuva kun tappamisista puhut ja miestä koiraksi väität. En väitä ettenkö olis väärin tehnyt, mutta jos tunteista lapsia kohtaan puhutaan niin tasa-arvo on kova sana myös tässä asiassa ja miehellä ne tunteet voi olla yhtä vahvat mutta ne ovat erilaiset kuin naisella. Sairas raivoaja olet...

Vierailija
22/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Toisessa ketjussa av-mammat kilvan kertovat, miten hienoa seksiä rakastajan kanssa saakaan ja seuraavassa on käsittämätön ruikutus, kun joku MELKEIN pettää RASKAANA olevaa. 

Ei sillä raskaudella nyt oikeasti ole mitään helvatan merkitystä kuviossa! Pettäminen on pettämistä on toinen sitten raskaana, saattohoidossa tai täysin terve kauniina kesäpäivänä. Teko on sama. Tuomio on sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:41"]Älä aliarvioi miehiä! Sinulla on aika sairas mielikuva kun tappamisista puhut ja miestä koiraksi väität. En väitä ettenkö olis väärin tehnyt, mutta jos tunteista lapsia kohtaan puhutaan niin tasa-arvo on kova sana myös tässä asiassa ja miehellä ne tunteet voi olla yhtä vahvat mutta ne ovat erilaiset kuin naisella. Sairas raivoaja olet...
[/quote]

Yliarvioin miehiä nuorempana, en enää. Olen realisti. KAIKKI miehet ovat täysin kyrpänsä vietävissä, siinä se rakkaus perhettä kohtaan on jo lentänyt ikkunasta ulos. En sääli tai hyväksy pettäviä narttujakaan. Mutta ero on siinä, että KAIKKI naiset EIVÄT ole petollisia. Se antaa oikeutuksen ylenkatsoa kaikkia miehiä kuin saastaisia rakkeja. Niitä te olette. Jos joku mies jossakin päin suomea on ollut hautaan asti täysin uskollinen, hän ansaitsee loputtoman ihailun, koska poikkeaa lajityypillisestä käytöksestä niin merkittävästi. Ap tässä kuitenkin on ihan tavallinen piski, pettänyt olet jo. Jos et olisi, voisit näyttää aloituksesi vaimollesi.

Vierailija
24/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:04"]

Haha. Toisessa ketjussa av-mammat kilvan kertovat, miten hienoa seksiä rakastajan kanssa saakaan ja seuraavassa on käsittämätön ruikutus, kun joku MELKEIN pettää RASKAANA olevaa. 

Ei sillä raskaudella nyt oikeasti ole mitään helvatan merkitystä kuviossa! Pettäminen on pettämistä on toinen sitten raskaana, saattohoidossa tai täysin terve kauniina kesäpäivänä. Teko on sama. Tuomio on sama.

[/quote]

Niinpä. Tämä ketju kertoo suomalaista naisista kaiken. Onneksi olen itse nainen, eikä tarvitse tuollaisten raivohullujen lorttojen kanssa yrittää seukata. Jos itsellä on omatunto puhdas, ei todellakaan tarvitse noin paljon järkyttyä aloittajan tapauksesta, jossa ketään ei vahingoitettu. Luultavasti nämä pilluidiootit ovat kuitenkin itse ensimmäisinä jättämässä omat miehensä, jos nämä eivät anna seksiä kun nainen haluaa, eli ovat ns. haluttomia miehiä. Joka on aika tavallisen tuntuinen ongelma tänä päivänä. En ihmettele miksi, miehiä ei arvosteta laisinkaan, vaan vaaditaan enemmän kuin itsekään annetaan.

Vierailija
25/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:04"]

[/quote]

Niinpä. Tämä ketju kertoo suomalaista naisista kaiken. Onneksi olen itse nainen, eikä tarvitse tuollaisten raivohullujen lorttojen kanssa yrittää seukata. Jos itsellä on omatunto puhdas, ei todellakaan tarvitse noin paljon järkyttyä aloittajan tapauksesta, jossa ketään ei vahingoitettu. Luultavasti nämä pilluidiootit ovat kuitenkin itse ensimmäisinä jättämässä omat miehensä, jos nämä eivät anna seksiä kun nainen haluaa, eli ovat ns. haluttomia miehiä. Joka on aika tavallisen tuntuinen ongelma tänä päivänä. En ihmettele miksi, miehiä ei arvosteta laisinkaan, vaan vaaditaan enemmän kuin itsekään annetaan.

[/quote]

Mielenkiintoista...   Ei ole pitkään aikaan sattunut vastaan tervettä naista, joten on vähä kyynisyyttä ilmassa.   Aika kovia ne ulosveto osaston naiset, napsivat kuormasta parhaita. 

Tuli vain mieleeni, että jos tuollaisen terveen naisen löytäisi niin  uskoisiko sitä todeksi kuitenkaan. Nåin miehen kannalta, jos seksiä haluaa niin kannattaa ottaa sellainen valmiiksi varattu, saattaa sattua hyvä. Koska kaikki parhaat on kuitenkin jo varattu. 

Vierailija
26/61 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi saa tietää, menetät kaiken ja kaikki joita (ilm.) rakastat. Kannattaako riski. Muuten voisin kuitata tuollaisen flirtin turpasaunalla, mutta en koskaan raskausaikana. Kyllä siinä olisi tiikeri vastassa ja vieraannuttaisin lapsetkin.

Vierailija
27/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:41"]Älä aliarvioi miehiä! Sinulla on aika sairas mielikuva kun tappamisista puhut ja miestä koiraksi väität. En väitä ettenkö olis väärin tehnyt, mutta jos tunteista lapsia kohtaan puhutaan niin tasa-arvo on kova sana myös tässä asiassa ja miehellä ne tunteet voi olla yhtä vahvat mutta ne ovat erilaiset kuin naisella. Sairas raivoaja olet...
[/quote]

Yliarvioin miehiä nuorempana, en enää. Olen realisti. KAIKKI miehet ovat täysin kyrpänsä vietävissä, siinä se rakkaus perhettä kohtaan on jo lentänyt ikkunasta ulos. En sääli tai hyväksy pettäviä narttujakaan. Mutta ero on siinä, että KAIKKI naiset EIVÄT ole petollisia. Se antaa oikeutuksen ylenkatsoa kaikkia miehiä kuin saastaisia rakkeja. Niitä te olette. Jos joku mies jossakin päin suomea on ollut hautaan asti täysin uskollinen, hän ansaitsee loputtoman ihailun, koska poikkeaa lajityypillisestä käytöksestä niin merkittävästi. Ap tässä kuitenkin on ihan tavallinen piski, pettänyt olet jo. Jos et olisi, voisit näyttää aloituksesi vaimollesi.
[/quote]

Komppaan!! Totta joka sana!

Vierailija
28/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]

Yksi kysymys.. miten olisi lämmin kupillinen turpa vittu kiinniä?

Vierailija
29/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]

Pidä sun paska naamas ummessa, ketään ei kiinnosta

Vierailija
30/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:52"]

Jos vaimosi saa tietää, menetät kaiken ja kaikki joita (ilm.) rakastat. Kannattaako riski. Muuten voisin kuitata tuollaisen flirtin turpasaunalla, mutta en koskaan raskausaikana. Kyllä siinä olisi tiikeri vastassa ja vieraannuttaisin lapsetkin.

[/quote]

Miten nii menetän? Vaimoni rakastaa minua ja mä häntä ja kun kaulimenkuva naamasta katoaa on kaikki ok. Ja kuoleeko siihen jos jotain menettää?

Vierailija
31/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:52"]

[/quote]

Miten nii menetän? Vaimoni rakastaa minua ja mä häntä ja kun kaulimenkuva naamasta katoaa on kaikki ok. Ja kuoleeko siihen jos jotain menettää?
[/quote]

Oletko noin vakuuttunut siitä, ettei vaimosi ota avioeroa ja lasten huoltajuutta? Eikö silloin kävisi mielessä, että ei ollut sen arvoista alkuunkaan ja tulisi vaimoa ikävä? Meinaan tunnen monia eronneita miehia (kaikki pettureita) ja jokaiselta kuulee, että ei olisi uskonut vaimon jättävän (tyhmiäkin vielä) ja ei ollut sen arvoista, että koko perhe meni. Se kertoo omaa kyynistä ja kylmää tarinaa miehisestä moraalista ja rakkaiden haavoittamisesta. Erityisen surulliseksi tekee miesten ajatusmalleissa se, että he eivät välttämättä eron jälkeenkään ymmärrä kuinka paljon ovat rakastaan haavoittaneet. Jos oma mies pettäisi ja yrittäisi vakuuttaa rakkauttaan sen jälkeen, voisin uskoakin. Mutta se ei olisi sellaista rakkautta koskaan ollutkaan, mitä haluan ja ansaitsen. Kiittäisin kaulimella siitä, että olisi varastanut minulta vuosia vääränlaiseen rakkauteen luottaen.

Vierailija
32/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:52"] Jos vaimosi saa tietää, menetät kaiken ja kaikki joita (ilm.) rakastat. Kannattaako riski. Muuten voisin kuitata tuollaisen flirtin turpasaunalla, mutta en koskaan raskausaikana. Kyllä siinä olisi tiikeri vastassa ja vieraannuttaisin lapsetkin. [/quote]   Miten nii menetän? Vaimoni rakastaa minua ja mä häntä ja kun kaulimenkuva naamasta katoaa on kaikki ok. Ja kuoleeko siihen jos jotain menettää? [/quote] Oletko noin vakuuttunut siitä, ettei vaimosi ota avioeroa ja lasten huoltajuutta? Eikö silloin kävisi mielessä, että ei ollut sen arvoista alkuunkaan ja tulisi vaimoa ikävä? Meinaan tunnen monia eronneita miehia (kaikki pettureita) ja jokaiselta kuulee, että ei olisi uskonut vaimon jättävän (tyhmiäkin vielä) ja ei ollut sen arvoista, että koko perhe meni. Se kertoo omaa kyynistä ja kylmää tarinaa miehisestä moraalista ja rakkaiden haavoittamisesta. Erityisen surulliseksi tekee miesten ajatusmalleissa se, että he eivät välttämättä eron jälkeenkään ymmärrä kuinka paljon ovat rakastaan haavoittaneet. Jos oma mies pettäisi ja yrittäisi vakuuttaa rakkauttaan sen jälkeen, voisin uskoakin. Mutta se ei olisi sellaista rakkautta koskaan ollutkaan, mitä haluan ja ansaitsen. Kiittäisin kaulimella siitä, että olisi varastanut minulta vuosia vääränlaiseen rakkauteen luottaen.

[/quote]

Eikait siinä oo ku uutta parempaa muijaa tilalle ja lasten tekoon. Näkyyhän noita olevan tarjolla...

Vierailija
33/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:52"] Jos vaimosi saa tietää, menetät kaiken ja kaikki joita (ilm.) rakastat. Kannattaako riski. Muuten voisin kuitata tuollaisen flirtin turpasaunalla, mutta en koskaan raskausaikana. Kyllä siinä olisi tiikeri vastassa ja vieraannuttaisin lapsetkin. [/quote]   Miten nii menetän? Vaimoni rakastaa minua ja mä häntä ja kun kaulimenkuva naamasta katoaa on kaikki ok. Ja kuoleeko siihen jos jotain menettää? [/quote] Oletko noin vakuuttunut siitä, ettei vaimosi ota avioeroa ja lasten huoltajuutta? Eikö silloin kävisi mielessä, että ei ollut sen arvoista alkuunkaan ja tulisi vaimoa ikävä? Meinaan tunnen monia eronneita miehia (kaikki pettureita) ja jokaiselta kuulee, että ei olisi uskonut vaimon jättävän (tyhmiäkin vielä) ja ei ollut sen arvoista, että koko perhe meni. Se kertoo omaa kyynistä ja kylmää tarinaa miehisestä moraalista ja rakkaiden haavoittamisesta. Erityisen surulliseksi tekee miesten ajatusmalleissa se, että he eivät välttämättä eron jälkeenkään ymmärrä kuinka paljon ovat rakastaan haavoittaneet. Jos oma mies pettäisi ja yrittäisi vakuuttaa rakkauttaan sen jälkeen, voisin uskoakin. Mutta se ei olisi sellaista rakkautta koskaan ollutkaan, mitä haluan ja ansaitsen. Kiittäisin kaulimella siitä, että olisi varastanut minulta vuosia vääränlaiseen rakkauteen luottaen.

[/quote]

Eikait siinä oo ku uutta parempaa muijaa tilalle ja lasten tekoon. Näkyyhän noita olevan tarjolla...
[/quote]

Sitten teoillasi ei ole merkitystä, koska vaimon voi aina korvata. Omituista kuitenkin väittää korvattavissa olevaa vaimoa rakkaaksi. Säälin kovasti vaimoasi.

Vierailija
34/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:32"]

Mitä jos kysyt sitä asiaa vaimoltasi. Oletko muistanut kertoa tuosta synnytyksen hoitaneesta kätilöstä? Kun oli niin normaalia ja viatonta? Tuskin, vaimosi olisi kuohinut sinut jo. Itse olisin kyllä mieheni tappanut tuosta hyvästä. Onneksi kuulun siihen onnekkaaseen vähemmistöön, jonka mies ei ole piski ja kykenee rakastamaan. Miksi vaimot panee vieraita? Koska on pakko olla samalla tasolla, jos meinaa rakkimiehen kanssa elää. Normaaleja miehiä riittää niin äärettömän harvalle.

[/quote]

Juuri tuon logiikan takia moni hyväksin mies alkaa käyttäytymään inhoamallasi tavalla. Heidät on haukuttu pystyyn ihan syyttöminä. Osa on tullut petetyksi, jolloin päättävät elää odotuksien mukaisesti.

Vierailija
35/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:41"]Älä aliarvioi miehiä! Sinulla on aika sairas mielikuva kun tappamisista puhut ja miestä koiraksi väität. En väitä ettenkö olis väärin tehnyt, mutta jos tunteista lapsia kohtaan puhutaan niin tasa-arvo on kova sana myös tässä asiassa ja miehellä ne tunteet voi olla yhtä vahvat mutta ne ovat erilaiset kuin naisella. Sairas raivoaja olet... [/quote] Yliarvioin miehiä nuorempana, en enää. Olen realisti. KAIKKI miehet ovat täysin kyrpänsä vietävissä, siinä se rakkaus perhettä kohtaan on jo lentänyt ikkunasta ulos. En sääli tai hyväksy pettäviä narttujakaan. Mutta ero on siinä, että KAIKKI naiset EIVÄT ole petollisia. Se antaa oikeutuksen ylenkatsoa kaikkia miehiä kuin saastaisia rakkeja. Niitä te olette. Jos joku mies jossakin päin suomea on ollut hautaan asti täysin uskollinen, hän ansaitsee loputtoman ihailun, koska poikkeaa lajityypillisestä käytöksestä niin merkittävästi. Ap tässä kuitenkin on ihan tavallinen piski, pettänyt olet jo. Jos et olisi, voisit näyttää aloituksesi vaimollesi.

[/quote]

Suosittelen sinulle hoitoon hakeutumista. Pikaisesti.

Vierailija
36/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:58"]

Oletko vain noin käsittämättömän tyhmä vai pitääkö oikein yrittää. RAKKAUS on mm sitä, että rakastamansa ihmisen ei halua koskaan joutuvan kokemaan mitään pahaa tai loukkaavaa, varsinkaan OMAN toiminnan seurauksena. Ja raskaana oleva nainen saattaa hormonien vaikutuksesta siirtää sinun petollisuudesta aiheutuvan raivon lapseensa. Lapsi on sinun jatke ja ainainen muistutus loukkauksistasi, koska on ollut osa äitiä näiden tapahtumien aikana. Hormonaalinen epätasapaino on niin jäätävä, että naiset ovat kautta aikojen surmanneet paskan miehen lapsiaan. Hyvä esimerkki kuinka vahvasti ne hormonit saavat psyykenkin sekaisin. Nämä ovat todellisia uhkia eikä ikinä voi ennustaa kenen psyyke ei kestäkään. Miksi siis vaarantaa oma lapsesi? Mies ei voi IKINÄ kokea mitään niin suuria tunteita, mitä naisessa jyllää raskauden aikana. Olet koira.

[/quote]

Jaada jaada

Naisethan eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa. He ovat aina hormoonien tai olosuhtinen uhreja. Tiesitkö että naiset, joilla on normaalia korkeammat testoteroni tasot ovat jonkun tutkimuksen mukaan selkeästi muita naisia väkivaltaisempia. Miehillä testosteroni tasot ovat normaalistikin näitä "ongelma"naisia korkeammat. Eli kaikki miesten tekemät väkivaltaisuudet voidaan selittää hormooneilla. Miehet itse ovat syyttömiä. Ja miesten pettämisetkin voidaan selittää samalla tavalla, koska mahdollisimman monen naisen siittäminen edistää lajin säilymistä.

Vai olisiko niin, että ihmisillä on vastuu teoistaan hormooneista huolimatta?

Vierailija
37/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petttäminen on mielestäni todella säälittävää ja raukkamaista, mutta tämän ketjun vastaukset hämmensivät kyllä silti. Millä perusteella muka pallomahan pettäminen on enemmän väärin kuin muiden naisten?

Vierailija
38/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:32"]

Mitä jos kysyt sitä asiaa vaimoltasi. Oletko muistanut kertoa tuosta synnytyksen hoitaneesta kätilöstä? Kun oli niin normaalia ja viatonta? Tuskin, vaimosi olisi kuohinut sinut jo. Itse olisin kyllä mieheni tappanut tuosta hyvästä. Onneksi kuulun siihen onnekkaaseen vähemmistöön, jonka mies ei ole piski ja kykenee rakastamaan. Miksi vaimot panee vieraita? Koska on pakko olla samalla tasolla, jos meinaa rakkimiehen kanssa elää. Normaaleja miehiä riittää niin äärettömän harvalle.

[/quote]

Juuri tuon logiikan takia moni hyväksin mies alkaa käyttäytymään inhoamallasi tavalla. Heidät on haukuttu pystyyn ihan syyttöminä. Osa on tullut petetyksi, jolloin päättävät elää odotuksien mukaisesti.
[/quote]

Rohkenetko olla toista mieltä? Kuinka suuri prosentuaalinen osuus miehistä sinun mielestäsi ei koskaan lankeaisi vieraan pillun houkutukseen, KOSKA rakastaa omaa vaimoaan eikä koskaan satuttaisi itsekkäällä toiminnallaan? Oikeasti. Todella vähänhän niitä on. Jos miehet haluaisivat parantaa mainettaan, he lopettaisivat taputtamasta toisiaan selkään hyvin sujuneen vieraissa käynnin jälkeen. Ja tuomitsisivat avoimesti. Miksi eivät tee mitään?

Vierailija
39/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:30"]Petttäminen on mielestäni todella säälittävää ja raukkamaista, mutta tämän ketjun vastaukset hämmensivät kyllä silti. Millä perusteella muka pallomahan pettäminen on enemmän väärin kuin muiden naisten?
[/quote]

Sillä perusteella, että se vaikuttaa lapseen. Ei ole lajin säilymisen kannalta suotuisaa käytöstä eikä siten voida edes mielikuvituksen voimalla selittää muulla kuin puhtaalla itsekyydellä. Sellainen mies, joka pettää tai hakkaa hänen lastaan kantavaa naista, ei rakasta kumpaakaan, lasta tai äitiä. Näin se vain on. Lapsettomat voivat kuvitella muuta. Onneksi useimmilla miehillä toimii vaisto suojella tiineenä olevaa kumppania.

Vierailija
40/61 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:32"]Mitä jos kysyt sitä asiaa vaimoltasi. Oletko muistanut kertoa tuosta synnytyksen hoitaneesta kätilöstä? Kun oli niin normaalia ja viatonta? Tuskin, vaimosi olisi kuohinut sinut jo. Itse olisin kyllä mieheni tappanut tuosta hyvästä. Onneksi kuulun siihen onnekkaaseen vähemmistöön, jonka mies ei ole piski ja kykenee rakastamaan. Miksi vaimot panee vieraita? Koska on pakko olla samalla tasolla, jos meinaa rakkimiehen kanssa elää. Normaaleja miehiä riittää niin äärettömän harvalle.[/quote]Oli tunnekuohu kuinka suuri hyvänsä niin väkivallalla uhkaileminen (kuohitseminen, tappaminen) on todella törkeää käyttäytymistä. Pahempaa kuin flirttailusta kirjoittaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi