Squid Game mitä pidit?
Kommentit (217)
Semmosta perus Korea-sekoilua. 4/10.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä, mutta Alice in borderland on parempi
Jep. Harmi vaan että loppu seki liian lyhyeen. Jatkoa odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samanlaiselta, kuin Alice in Borderland -sarja. Onko parempi tätä sarjaa?
Kai tuon Squid game -sarjankin voisi katsoa.
Mun mielestä kalmari oli paljon parempi, koska voisi tapahtua oikeasti. Se teki sarjasta realistisemman ja pelottavamman. Alicessa ärsyttää se, että ykköskaudella ei selvinnyt miksi tämä tapahtuu ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samanlaiselta, kuin Alice in Borderland -sarja. Onko parempi tätä sarjaa?
Minä olen koko ajan muistellut, että oli joku samanlainen aasialainen sarja. Siinä oli se supernero päättelijä, jonka avulla ekasta tehtävästä päästiin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuon Squid game -sarjankin voisi katsoa.Mun mielestä kalmari oli paljon parempi, koska voisi tapahtua oikeasti. Se teki sarjasta realistisemman ja pelottavamman. Alicessa ärsyttää se, että ykköskaudella ei selvinnyt miksi tämä tapahtuu ja miten.
Squid gamea ei ollu alunperin tehdä kuin sen yhden kauden. Toisesta ei vielä tietoa mutta kai se väkisin tulee ku on niin suosittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuon Squid game -sarjankin voisi katsoa.Minä olen koko ajan muistellut, että oli joku samanlainen aasialainen sarja. Siinä oli se supernero päättelijä, jonka avulla ekasta tehtävästä päästiin läpi.
Mahtaa olla tuo mainitsemani Alice in Borderland. Päähahmo kun oli siinä aikamoinen nero ratkaisemaan ongelmatilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuon Squid game -sarjankin voisi katsoa.Mun mielestä kalmari oli paljon parempi, koska voisi tapahtua oikeasti. Se teki sarjasta realistisemman ja pelottavamman. Alicessa ärsyttää se, että ykköskaudella ei selvinnyt miksi tämä tapahtuu ja miten.
Alice in Borderland jäi sellaiseen kohtaan, että näyttäisi tulevan vielä jatkoa ja selvennystä systeemiin minäkin toivoisin. Toivottavasti sitä jatkoa tulee, että sarja ei vain menisi jäihin.
Mäkin aloitan Squid Game -sarjan katselun, kunhan saan aikaisemmat sarjani päätökseen.
Mun mielestä oli varsin hyvä sarja. Ainoat isommat miinukset tulee siitä, että VIPit näyttelivät todella surkeasti, ja että oli jo ensijaksoista saakka selvää, ketkä hahmoista tulevat pääsemään pisimmälle. Vanha ukko -twistiä kummastelin aluksi, mutta toisaalta lopulta se taustoitti hyvin suurinta kysymystä "miten ja miksi".
En itse osaisi kaivata tälle kakkoskautta. Minusta tämä oli itsessään täysin riittävä kokonaisuus.
Liian hypetetty. Ihan ok mutta loppua kohden hiipui. Mitenkään liian raju tai sadistinen. Ne pelit oli huonoja suurinosa. Japanilainen oikea peliohjelma Takeshi Castle "hullut japanilaiset" oli parempi kilpailu 😄
Vierailija kirjoitti:
Liian hypetetty. Ihan ok mutta loppua kohden hiipui. Mitenkään liian raju tai sadistinen. Ne pelit oli huonoja suurinosa. Japanilainen oikea peliohjelma Takeshi Castle "hullut japanilaiset" oli parempi kilpailu 😄
Idea oli kopioitu tästä 👍
Liian pelottava ja väkivaltainen omaan makuuni.
-Nössö.
Vierailija kirjoitti:
En periaatteessakaan katso, koska en ole kuin muut lampaat.
Eihän sulla varmastikaan ole edes Netflixiä, koska kyllähän sekin on lampaiden juttuja. Suoratoistopalvelut ylipäätään ovat aika lammastouhua.
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä, että loppua kohden hiipui, jaksoissa alkoi olemaan enemmän sellaista täytemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Neljä jaksoa olen katsonut, ihan hyvältä vaikuttaa. Ei läheskään niin järkyttävä kuin mitä etukäteen lehdistä lukemalla luulisi.
Eihän se ollut järkyttävä ensinkään.
Parasta antia oli päästä sisään korealaiseen mielenmaisemaan
Olipa koukuttava sarja. Pidin todella paljon. Omalla tavallaan sairas ja omalla tavallaan nerokas sarja.
Ensimmäisen jakson liikennevalo-leikki oli mulle jo liikaa. Lopetin sarjan katsomisen siihen.
Vierailija kirjoitti:
On paljon parempi.
Idean voisi psykologisesti kietyttää seuraavaan: "myit sielusi, parikin kertaa - jäätkö toisella kerralla kiinni?" Eli eräänlainen [psyykkiseen traumaan perustuva] "huoriminen," lankeaminen... josta saatat selvitä voittajana, jo olet oikein näppärä. Miljoonat pystyy samaistumaan tähän ideaan.
En ymmärrä suosiota. Varsin keskinkertainen tekele.