Star trekin kapteeni Kirk pääsee 90 vuotiaana avaruuteen. Mä luulin et se on koko ikänsä lennellyt avaruusaluksella.
Nyt vasta selvisi ettei se ookkaan käyny koskaan avaruudessa. Jotenkin tuli huijattu olo.
Kommentit (16)
Siis mitä, ai se näyttelijä menee avaruuteen? Linkki?
Avaruuseen on vain 100km, löhempänä kuin Tukholma.
No tekstitv:n viihdeuutisissa ainakin on juttu.
Näyttelijä William Shatner pääsee 90- vuotiaana avaruuteen, hänestä tulee samalla kaikkien aikojen vanhin astronautti.
Näin siellä lukee...
Have a nice trip, "Captain Kirk" !
Paljon näkee, kun vanhaksi elää.
Vai miten se oli ?
Mäkin luulin. Meitä on siis huijattu
Jotenkin luulin lapsena että pääsen turistimatkalle esim. kuuhun kunhan tekniikka kehittyy ja matkat tavanomaistuu. Mutta eihän tää ole melkein 50 vuoteen edistynyt ollenkaan ja esim. kuussa on käyty viimeksi 70-luvun alussa.
"Blue Origin ilmoitti maanantaina, että Shatner on yksi neljästä miehistön jäsenestä yhtiön avaruuslennolla 12. lokakuuta. Shatnerista tulee vanhin avaruudessa lentänyt ihminen.
– Olen kuullut avaruudesta jo pitkään. Nyt minulla on tilaisuus nähdä se itse. Mikä ihme, Shatner sanoi tiedotteessa.
Blue Originin omistaja on maailman rikkain mies Jeff Bezos, joka oli itse mukana yhtiön ensimmäisellä avaruuslennolla heinäkuussa."
Vierailija kirjoitti:
"Blue Origin ilmoitti maanantaina, että Shatner on yksi neljästä miehistön jäsenestä yhtiön avaruuslennolla 12. lokakuuta. Shatnerista tulee vanhin avaruudessa lentänyt ihminen.
– Olen kuullut avaruudesta jo pitkään. Nyt minulla on tilaisuus nähdä se itse. Mikä ihme, Shatner sanoi tiedotteessa.
Blue Originin omistaja on maailman rikkain mies Jeff Bezos, joka oli itse mukana yhtiön ensimmäisellä avaruuslennolla heinäkuussa."
Bezos myy kuulemma rakettinsa erikokoisia pienoismalleja kaupassaan. Jostain syystä jotain kokoja on saatavissa myös silikonista tehtyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bezos myy kuulemma rakettinsa erikokoisia pienoismalleja kaupassaan. Jostain syystä jotain kokoja on saatavissa myös silikonista tehtyinä.
Mitä vihjailet, mulkku?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vihjailet, mulkku?!
Toivottavasti ei törmää klingonien sota-alukseen.
Yle tänään https://yle.fi/uutiset/3-12141148
Neil Armstrong on samaa ikäluokkaa, s. 5.8.1930 eli olisi täyttänyt juuri 91 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Avaruuseen on vain 100km, löhempänä kuin Tukholma.
Täältä tunturin päältä avaruuteen on vielä lyhyempi matka.
Beam me up Scotty