Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Star trekin kapteeni Kirk pääsee 90 vuotiaana avaruuteen. Mä luulin et se on koko ikänsä lennellyt avaruusaluksella.

Vierailija
05.10.2021 |

Nyt vasta selvisi ettei se ookkaan käyny koskaan avaruudessa. Jotenkin tuli huijattu olo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beam me up Scotty

Vierailija
2/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, ai se näyttelijä menee avaruuteen? Linkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuseen on vain 100km, löhempänä kuin Tukholma.

Vierailija
4/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekstitv:n viihdeuutisissa ainakin on juttu.

Näyttelijä William Shatner pääsee 90- vuotiaana avaruuteen, hänestä tulee samalla kaikkien aikojen vanhin astronautti.

Näin siellä lukee...

Have a nice trip, "Captain Kirk" !

Vierailija
5/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon näkee, kun vanhaksi elää.

Vai miten se oli ?

Vierailija
6/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa.

Vierailija
7/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin. Meitä on siis huijattu

Vierailija
8/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulin lapsena että pääsen turistimatkalle esim. kuuhun kunhan tekniikka kehittyy ja matkat tavanomaistuu. Mutta eihän tää ole melkein 50 vuoteen edistynyt ollenkaan ja esim. kuussa on käyty viimeksi 70-luvun alussa.

Vierailija
9/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Blue Origin ilmoitti maanantaina, että Shatner on yksi neljästä miehistön jäsenestä yhtiön avaruuslennolla 12. lokakuuta. Shatnerista tulee vanhin avaruudessa lentänyt ihminen.

– Olen kuullut avaruudesta jo pitkään. Nyt minulla on tilaisuus nähdä se itse. Mikä ihme, Shatner sanoi tiedotteessa.

Blue Originin omistaja on maailman rikkain mies Jeff Bezos, joka oli itse mukana yhtiön ensimmäisellä avaruuslennolla heinäkuussa."

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008310019.html

Vierailija
10/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Blue Origin ilmoitti maanantaina, että Shatner on yksi neljästä miehistön jäsenestä yhtiön avaruuslennolla 12. lokakuuta. Shatnerista tulee vanhin avaruudessa lentänyt ihminen.

– Olen kuullut avaruudesta jo pitkään. Nyt minulla on tilaisuus nähdä se itse. Mikä ihme, Shatner sanoi tiedotteessa.

Blue Originin omistaja on maailman rikkain mies Jeff Bezos, joka oli itse mukana yhtiön ensimmäisellä avaruuslennolla heinäkuussa."

Bezos myy kuulemma rakettinsa erikokoisia pienoismalleja kaupassaan. Jostain syystä jotain kokoja on saatavissa myös silikonista tehtyinä. 

Vierailija
11/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bezos myy kuulemma rakettinsa erikokoisia pienoismalleja kaupassaan. Jostain syystä jotain kokoja on saatavissa myös silikonista tehtyinä. 

Mitä vihjailet, mulkku?!

Vierailija
12/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vihjailet, mulkku?!

Vierailija
13/16 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei törmää klingonien sota-alukseen.

Vierailija
14/16 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle tänään https://yle.fi/uutiset/3-12141148

Neil Armstrong on samaa ikäluokkaa, s. 5.8.1930 eli olisi täyttänyt juuri 91 vuotta.

Vierailija
15/16 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruuseen on vain 100km, löhempänä kuin Tukholma.

Täältä tunturin päältä avaruuteen on vielä lyhyempi matka.

Vierailija
16/16 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hardy har, ap.