Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatimattoman näköiset naiset, jotka ovat tehneet älyllisyydestään identiteettinsä.

Vierailija
05.10.2021 |

Jokainen varmasti tuntee naisen tai naisia, joilla on vaatimaton ja jopa vähän miehekäs ulkonäkö. Sellaisia joilla ei oikein mitään klassisia naisellisen naisen tunnusmerkkejä, on värjäämätön lyhyt tukka, ei mitään meikkiä, koruja, kirkkaita värejä tai korkokenkiä.
Juuri sellaisia tyyppejä, ketkä ovat hyvin tietoisia korkeasta koulutuksestaan ja vähän katsovat nenän varttaan pitkin matalammin koulutettuja.
He AINA muistavat ilmoittaa ja tuoda julki, etteivät yhtään ole kiinnostuneita mistään hömpästä, epä-älyllisestä ja tyhjänpäiväisestä humpuukista.
Heidän seurassaan kannattaa vaijeta tosi tv, akkainlehti ja seiskalehti harrastuksistaan, tai persusympatioistaan.
Tiedätte 100% varmasti tämän ihmistyypin. Olen siitä varma.
En halveksi tai inhoa tuota ihmistyyppiä tai mitään sellaista.

Kysyn kuitenkin, kun on selvää, että he ovat rakentaneet älykkyydestään identiteettinsä ja sen varaan perustavat omanarvontuntonsa, koska eivät ole mitään barbeja, niin oletteko oikeasti koskaan kuulleet heidän suustaan mitään mullistavan älykästä tai viisasta?
Jos olette, niin mikä on sellainen lausahdus tai viisaus, joka herätti teissä kunnioitusta, tai todisti teille, että on se vaan älykäs ihminen tuokin.

Kommentit (226)

Vierailija
201/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku probleema on vain siinä, että koska he ovat pääasiassa yksin, he toljottavat sitten salattuja rohkeita tv:stä kaiket illat. Siksi en näitä ottanut vakavasti enkä vaimoksi.

Eivät koulutetut  naiset katso tuollaista televisiosta.

Itse asiassa, monet älykkäät koulutetut ihmiset katsovat kyllä jotain aivot narikkaan-tyyppistä viihdettä.

Aivot narikkaan -viihde voi olla paljon muuta kuin salatut elämät tai kauniit ja rohkeat. En usko, että viimeksi mainittuja kukaan älykäs ihminen kykenee katsomaan. Jotain 90 day fianceeta ehkä paremminkin.

Minä en usko että kukaan ihminen on liian älykäs katsomaan yhtään mitään. Päin vastoin, mitä älykkäämpi on sitä enemmän voi löytää näkö- tai tulokulmia asioista.

Jos jotain ohjelmaa ei kykene katsomaan, syy lienee myötähäpeä, kiusaantuneisuus ja tunnepitoiset asiat, ei se että on "liian älykäs" moiseen.

Ylläolevaan viestiin on tullut pelkkiä yläpeukkuja.

Joudun nyt tuottamaan pettymyksen teille, ja paljastamaan, että minä aloittaja olen tuon kirjoittanut.

Korjatkaa nyt virheenne äkkiä.

Vierailija
202/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ap esimerkki semmoisesta älykkäästä lauseesta niin me tolvanat ymmärretään mitä tarkoitat?

En ole wannabeälyköltä kuullut sellaista koskaan.

Oikeasti älykkäiltä ihmisiltä olen kuullut. Ne on aina jotain kysymyksiä, eivät koskaan mitään mielipiteitä tyyliin, se ja se on tyhmä, siitä ja siitä minä en tykkää, tämä ja tämä on jännä.

Älykkäältä ja viisaalta kuultuja juttuja on sellaiset syvällisemmät elämän kokemuksen kautta tulleet oivallukset, ei mitkään mitä luettiin tiedelehdestä, tai kuultiin luennolla.

Merkki älykkyydestä ei ole papukaijan toistama fakta historiallisesta tapahtumasta.

Sen sijaan se voi olla vaikka: "Olen oppinut, ettei pulun kanssa kannata pelata shakkia".

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan?

Sitaateissa oleva on internetistä, eikä tuntemani "älykön" lause, koska heiltä olen kuullut vain otsikoita tiedelehdestä tai papukaijana toistettuja muodissa olevia mielipiteitä.

Kieltämättä tuo lause tuli mieleen jo ketjun alussa. Aloittajalla on höyhenet pörheinä ja nappulat rivissä, mutta kukaan ei tule hänen ilokseen tekemään siirtoja ja näyttämään temppuja. Mutta hyvinhän hän osaa itsekseenkin ”keskustella”.

Edelleen, kenenkään naisen tai miehen äly ei ole nähtävissä yksittäisissä sutkautuksissa ja servauksissa, sellaiset kuuluvat B-elokuviin ja nettitrollaukseen. Päättelykykyä osoitetaan ihan päättelemällä. Ei varmaan kukaan jaksa nyt aloittajalle vääntää ratapölkystä, millaisen tapahtumaketjun seurauksena alkoi arvostaa jonkun ihmisen ajattelua. Enpä minäkään.

On aika kumma, ettei kukaan osaa selittää millaisten tapahtumaketjujen seurauksena alkoivat pitää jota kuta älykkäänä?

Ei luulisi olevan vaikeaa.

Miksi olette etukäteen päättäneet, että aloittaja on trolli?

Itse olette alusta saakka haukkuneet, halveksineet ja kuvitelleet kaikkea ihan täyttä p     s     ka aa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tullut mieleen, että tämä ihmistyyppi on vaatimattoman näköinen siksi, että valitsee niin (ei kiinnosta irtoripset, meikit ym) eikä niin päin, että koska on vaatimattoman näköinen on valinnut olla älykkö? :,D

Niin entäs jos kyseessä ei edes ole mikään valinta, henkilöä ei vaan aidosti kiinnosta meikkaus, muoti ja hömppäohjelmat?

Ei taida olla nyt ketjun aiheena se.

Vaan mitä älykästä tuollainen nainen on sanonut?

Yksi yritti vastata, että hän on eläinlääkäri.

Toinen kertoi, että ei osannut soveltaa matematiikkaa elämässään.

Loput rääkyivät silmät itkusta punaisina, että aloittaja on pahantahtoinen mies, ja katkera nainen.

Ei vaan että kirjoittaja ei jaksanut listata älykkään 20v. eläinlääkärinä toimineen naisen älykkäitä sanomisia, niitä kun on loputon määrä. Tämä ilmaistiin selvästi mutta olet päättänyt olla ymmärtämättä.

Ei pyydetty listaa.

Yksi esimerkki riittää.

Älä nyt v&¤#u väitä ette jaksa, kun olet jaksanut jo noin paljon kirjoittaa muutenkin.

YKSI LAUSE, EI LISTAA.

Älä lässytä listasta enää.

... jotta pääset sanomaan että eihän tuo ollut yhtään älykästä, sinä tyhmä nainen. Vai mitä?

Mitäs sitten?

Vai haluatko etten vastaa sitten siihen, jos kerrot mielestäsi sen jutun.

Voidaan me sopia, etten hauku sitä tyhmäksi?

Jos se on mielestäni älykäs, sanon toki, mutta jos se on mielestäni joku lapsekas skeida, en sano mitään?

Mitä mielestäsi olisi se paha, jos esittäisin mahdollisesti ei kovinkaan älykkäänä pitämääni lausetta kohtaan kritiikkiä, jatko kysymyksiä tai ylipäätään mitään?

Mitä sitten tapahtuu jos se ei olekaan mielestäni älykästä?

Itse en voi tietää onko joku lause älykästä vai ei, jos niitä ei esitetä.

Olen vain palstan pahantahtoinen, nainen/mies kiusaaja, tyhmä, inhottava ja rasittava nobody, "jolle kukaan ei ole velkaa mitään", mitä väliä sillä on jos en pitäisi lausetta älykkäänä?

Ja sitten ryhdyttiin uhriutumaan.

Huomaan, että olet täydellisen sotajalalla minua kohtaan, ja on ihan sama sanonko kissa tai kekkonen, kaikkeen riennät äksyämään ja riitelemään vain.

Vierailija
204/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. Saan näppylöitä ap:n kaltaisista.

Olet siis vaatimattoman näköinen nainen. Älä välitä, niin on Ohisalokin.

Vierailija
205/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus implikoi, että naisen tärkein ominaisuus on hänen ulkonäkönsä, eikä sitä edes äly korvaa.

Huoh.

Itse kuvittelit ja keksit noin.

Äly voi korvata paljon ulkonäön puutteita, mutta se edellyttää että sitä älyä oikeasti on.

Sinun kohdallasi on ilmeisesti niin ikävästi, että ulkonäköä ei oikein ole, ja sitä yritetään korvata olemalla muka älykäs. Sitten kun sitä älykkyyttäkään ei ole, niin tuntuu pahalta ja loukkaannutaan aloituksesta, jossa ei edes puhuttu sinusta, vaan naisista jotka koittavat esittää älykästä dissaamalla salattuja rohkeita.

Vierailija
206/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, huolettavaa, masentavaa, surullista ja oksettavan iljettävää kun ihmiset ovat noin hulluja ja vauhkoja.

Mielisairaiden palsta tämä.

Täällä on helppo saada säpinää kun huutaa, pöö ruma ja tyhmä nainen.

Itku, parku ja äksyäminen ei ota loppuakseen.

Vierailija
207/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain yksi versio tästä ikiaikaisesta ennakkoluulosta, että kaunis nainen ei voi olla älykäs. Tai älykäs nainen ei saa pukeutua huomiotaherättävän naisellisesti.

Miesten ulkonäköä ei rajoiteta ollenkaan yhtä voimakkaasti kuin naisten. Antakaa naisten pukeutua niin kuin haluavat! Menestynyt älykäs nainen voi olla meikkaamaton ja hupparissa, tai hänellä voi olla paljon meikkiä ja tekokynnet, hänellä voi olla hijab, hän voi olla gootti. Antakaa meidän olla mitä haluamme!

Vierailija
208/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa tunne. Missä tällaisen voisi tavata? Voisi olla aika mielenkiintoista seuraa.

Vierailija
209/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vain yksi versio tästä ikiaikaisesta ennakkoluulosta, että kaunis nainen ei voi olla älykäs. Tai älykäs nainen ei saa pukeutua huomiotaherättävän naisellisesti.

Miesten ulkonäköä ei rajoiteta ollenkaan yhtä voimakkaasti kuin naisten. Antakaa naisten pukeutua niin kuin haluavat! Menestynyt älykäs nainen voi olla meikkaamaton ja hupparissa, tai hänellä voi olla paljon meikkiä ja tekokynnet, hänellä voi olla hijab, hän voi olla gootti. Antakaa meidän olla mitä haluamme!

Ei tainnut olla.

Taisi olla kyse siitä, että esitetään älykästä siten, että halveksitaan salattuja elämiä ja seiskalehtiä.

Onneton on teillä luetunymmärrys.

KUKAAN EI OLE KIELTÄNYT OLEMASTA YHTÄÄN MINKÄÄN NÄKÖINEN. PITÄÄ VAAN UHRIUTUA, VÄÄRINYMMÄRTÄÄ JA VAUHKOTA!.

Vierailija
210/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika ap, rauhoitu ja mene nyt vain katsomaan niitä ”salattuja rohkeita”. Ihan luvalla saat mennä, kaikki hyvin.

Vierailija
211/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla.

Taisi olla kyse siitä, että esitetään älykästä siten, että halveksitaan salattuja elämiä ja seiskalehtiä.

KUKAAN EI OLE KIELTÄNYT OLEMASTA YHTÄÄN MINKÄÄN NÄKÖINEN. PITÄÄ VAAN UHRIUTUA, VÄÄRINYMMÄRTÄÄ JA VAUHKOTA!.

Onko se halveksuntaa, jos ei vain ole kiinnostunut juoruista. Miksi minua kiinnostaisivat ihmiset, joita en tunne.

Vierailija
212/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö tulee geeneistä ja älykkyys tulee geeneistä, eivätkä ulkonäköön/älykkyytteen liittyvät geenit kyllä millään tavoin hylji toisiaan. Mitä olen itse kansainvälisissä tiedekonferensseissa näitä poikkeuksellisen älykkäitä naisia tavannut, ovat he järjestäen hyvinkin huolitellun näköisiä. Olettaisin että tämä on siksi, että omasta ulkonäöstä huolehtiminen on yksinkertaisesti kohteliasta kanssaihmisiä kohtaan.

Eivätkä älykkäät ihmiset katsele lähtökohtaisesti yhtään ketään nenänvartta pitkin. Sellainen reaktio ansaitaan kyllä ihan omalla käytöksellä.

Vierailija
213/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo on kaunis nainen, siitä ei ole kysymystäkään. Ymmärrän kyllä että älykäs, kaunis, elämässään pärjäävä, itsenäinen nainen saattaa pelottaa joitakin miehiä. Mutta se pelko kertoo vain sinusta itsestäsi.

Vierailija
214/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla.

Onko se halveksuntaa, jos ei vain ole kiinnostunut juoruista. Miksi minua kiinnostaisivat ihmiset, joita en tunne.

Ei, mutta se on jos teet asiasta numeron ja halveksit toisia, ketkä seuraa halveksimiasi sarjoja tai lehtiä.

On ihan ok, jos sinua ei kiinnosta.

On tosi noloa, jos teet asiasta numeron ja käyttäydyt kuin olisit parempi kun et moisia seuraa.

Vierailija
215/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo on kaunis nainen, siitä ei ole kysymystäkään. Ymmärrän kyllä että älykäs, kaunis, elämässään pärjäävä, itsenäinen nainen saattaa pelottaa joitakin miehiä. Mutta se pelko kertoo vain sinusta itsestäsi.

Ohisalo on tosiaan aloittajan mielestä esimerkki naisesta joka ei yhtään näytä naiselliselta ja huolitellulta, jolla ei ole mitään klassisia naiseuden tunnusmerkkejä ja joka näyttää vähän miehekkäältäkin. Tätähän se aloituksessa tarkoitti vaatimattoman näköisellä. Ja sitten meidän vielä pitäisi uskoa, että aloittaja ei ole mies.

Vierailija
216/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt millään saa minkäänlaista otetta tästä aloituksesta vaikka ystävissäni on kaikenlaisia ihmisiä ammattikoulun käyneistä tohtoreihin. Mikä tämän pointti on? Tai no, ehkä olen vaan liian tyhmä käsittääkseni, ja kaipa sekin on ihan OK.

Minulle tulee mielikuva naisesta, joka kompensoi vaatimatonta ulkonäköään (teko)älyllisyydellä, jonka voisi päätellä jostain konstailevista lausemuodoista tai ulkoaopitun kuuloisesta puheesta.

Kuulostaa enemmän karikatyyriltä.

Ylipäänsä noin mustavalkoinen ihmisten lokerointi on aina puuduttavaa, vaikka tuntuukin houkuttavan täällä monia.

Vierailija
217/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja äitihullu? Samaa sekopäistä jankkaamista ja kiroilua kun ei saa arvostusta.

Ja aloitus oli lähtökohtaisesti ilkeä. Miksi kenenkään ulkonäköä pitäisi toisten arvioida ja arvostella, tai toisten älyä? Kaikki olemme omalla tavallamme kauniita ja myös älykkäitä. Itse olen matemaattisloogisesti älykäs, mutta ’katuälyä’ puuttuu. Ja arvostan niitä, jotka ymmärtävät ja hoksaavat asioita, joita minä en. Toisaalta tykkään pukeutua ja laittautua, mutta arvostan luonnollisia ihmisiä, jotka eivät koe siihen tarvetta.

Jos emme näe toisessa ihmisessä älykkyyttä ja kauneutta, minusta vika on katsojassa.

Vierailija
218/226 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohisalo on tosiaan aloittajan mielestä esimerkki naisesta joka ei yhtään näytä naiselliselta ja huolitellulta, jolla ei ole mitään klassisia naiseuden tunnusmerkkejä ja joka näyttää vähän miehekkäältäkin. Tätähän se aloituksessa tarkoitti vaatimattoman näköisellä. Ja sitten meidän vielä pitäisi uskoa, että aloittaja ei ole mies.

Ei pidä paikkaansa.

Ohisalosta on kirjoittanut toinen palstailija, kuin aloittaja.

Ymmärtäisitte sen jos olisitte edes lukeneet aloituksen.

Vierailija
219/226 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan huolestumaan itseni puolesta.

En ole kovinkaan korkeasti koulutettu, mutta en ole kouvolatukkainen röökinpolttaja. Luen tiedeartikkeleja, historiaa, politiikkaa ja filosofiaa. Olen musikaalinen ja katson Emmerdalea.

Viimeksi katsoin dokumentin Frank Zappasta.

Silti ostan vaatteeni laadukkaina, viimeisimmät ostokset satasen nahkakäsineet ja 250e mekko pikkujouluja varten.

Olen 4kk sisällä käynyt 3krt kampaajalla, käytän kynsilakkaa ja meikkiä. Korkoja harvemmin, koska töissä en voi niitä käyttää.

Nyt en oikein tiedä mihin lokeroon kuulun. Olen normaalipainoinen, kesän aikana lähti 6kg. En ole eläinhullu, ei ole lemmikkejä enkä istu viikonloppuisin baareissa dokaamassa.

En kuulu oikein mihinkään. En kauniisiin naisiin enkä älykkäisiin naisiin.

Vierailija
220/226 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan huolestumaan itseni puolesta.

En ole kovinkaan korkeasti koulutettu, mutta en ole kouvolatukkainen röökinpolttaja. Luen tiedeartikkeleja, historiaa, politiikkaa ja filosofiaa. Olen musikaalinen ja katson Emmerdalea.

Viimeksi katsoin dokumentin Frank Zappasta.

Silti ostan vaatteeni laadukkaina, viimeisimmät ostokset satasen nahkakäsineet ja 250e mekko pikkujouluja varten.

Olen 4kk sisällä käynyt 3krt kampaajalla, käytän kynsilakkaa ja meikkiä. Korkoja harvemmin, koska töissä en voi niitä käyttää.

Nyt en oikein tiedä mihin lokeroon kuulun. Olen normaalipainoinen, kesän aikana lähti 6kg. En ole eläinhullu, ei ole lemmikkejä enkä istu viikonloppuisin baareissa dokaamassa.

En kuulu oikein mihinkään. En kauniisiin naisiin enkä älykkäisiin naisiin.

Nämä lokerot ovat tietenkin vain ihmisten tapa jäsentää maailmaa, ei niitä oikeasti ole olemassa. Korkea koulutus ja älykkyys ovat muutenkin eri asioita; kirjaviisas korkeakoulutettu voi olla täysi tampio, siinä missä koulut kesken jättänyt suorittavan työn tekijä voi olla huippuälykäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi