Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät, miten jäitte kiinni?

Vierailija
28.11.2014 |

Oliko pettämiselle mitään "syytä"? Miten kumppani reagoi? Tuliko ero?
Haluan kuulla tarinoita muilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt kiinni ja jätin väkivaltaisen mieheni pettämiseni jälkeen.
En ole tänä päivänäkään pettämistäni katunut enkä tule katumaan.
Nykyistäni olen suunnitellut pettäväni kyllä, mutta en saa siltä keneltä haluaisin sitä mitä haluaisin. Ja parempi niin, koska en halua menettää ystävääni säätämällä hänen kanssaan. Ystävyys on seksiä tärkeämpi minulle.

Vierailija
2/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa pippelissä. Ihan vaan homotti. Hyyyiii, sanoi partneri, Ero tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin puhelimeni kotiin ja mies tutki sisällön ja löysi tekstiviestiketjun, jossa oli puhetta tästä toisesta miehestä. Tulin kotiin ja vasta illalla mies alkoi raivoamaan ja lähti ovet paukkuen, oli 2 viikkoa reissuillaan ja päätimme jatkaa suhdetta. Siitä kuukausi eteenpäin mies alkoi kaulailemaan ja suutelemaan toisen naisen kanssa baarissa silmieni alla ja jätti minut...kosti siis ;)
Nykyään tilanne jo naurattaa.

Vierailija
4/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin humalassa jonkun baari löydöksen kanssa miestäni, joka oli jo puolivuotta uhkaillut erolla. En jäänyt kiinni, mutta jätin miehen heti seuraavana päivänä.

Vierailija
5/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin väkivaltaista ja narsistista miestä jo kun olin eropäätöksen tehnyt (ei toki mikään lieventävä asianhaara!). Jäin kiinni perinteisesti, eli hän tutki puhelintani kun olin suihkussa ja oli jollain konstilla hakkeroinut sähköpostini (joku salasanankaappausohjelma). Tosin, koska hän oli niin itserakkautta täynnä, sain vakuuteltua ettei mitään oikeasti tapahtunut, rakastanhan häntä enkä ikinä voisi pettää hänen kaltaistaan hienoa miestä. Myhäillen itsetyytyväisyyttä hän uskoi tämän. Väkivallan ja koston pelossa kielsin siis kaiken, ja muutin heti pois kun sain oman asunnon. Ruikutti perääni ja ihmetteli miksi jätin hänet kun meillähän meni niin hyvin..

En usko että hän vieläkään tietää totuutta, eikä sillä ole väliäkään koska tästä on jo 10 vuotta aikaa. Oli kamalaa pelata sitä kieroa peliä, mutta pelasin hänen sännöillään (ihailin ja kehuin).

Vierailija
6/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:23"]Petin humalassa jonkun baari löydöksen kanssa miestäni, joka oli jo puolivuotta uhkaillut erolla. En jäänyt kiinni, mutta jätin miehen heti seuraavana päivänä.
[/quote]

Oho! Meillä minä olin se erolla uhkailija, vuoden sitä tyhmyyttäni tein, kun seksielämä lopahti miehen osalta. Lähdin myöskin baarista toisen miehen mukaan ja kuinka ollakaan seuraava aamuna jätin miehen...

Vierailija
7/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa mies lähti toiselle paikkakunnalle juhlimaan, oli juuri silloin kehunut kuinka siellä kaikki naiset aina roikkuvat hänen perässään. Itse lähdin myös ihan toiseen kaupunkiin tanssimaan ja päädyin toisen miehen luo, koska olin/olen varma, että myös kumppani petti reissullaan, koska hän on niin naistenpyörittäjä kuin vain voi olla.
Kiinni en jäänyt ja yhdessä ollaan vastatuulessa edelleen!

Vierailija
8/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:30"]Suhteen alussa mies lähti toiselle paikkakunnalle juhlimaan, oli juuri silloin kehunut kuinka siellä kaikki naiset aina roikkuvat hänen perässään. Itse lähdin myös ihan toiseen kaupunkiin tanssimaan ja päädyin toisen miehen luo, koska olin/olen varma, että myös kumppani petti reissullaan, koska hän on niin naistenpyörittäjä kuin vain voi olla.
Kiinni en jäänyt ja yhdessä ollaan vastatuulessa edelleen!
[/quote]

Lue otsikko uudelleen

Vierailija
9/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin puolitutun kanssa sattuneesta yhdenillanjutusta miehelle itse. Suuttui kovasti, etenkin sille toiselle miehelle ja uhkaili ja häiriköi tätä aikansa, pelkäsin välillä että hakkaa sen. Aloitimme pariterapian ja kumma kyllä saimme asioita käsiteltyä ja olemme edelleen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi