HEEEEIIII PALSTAA LÄÄKÄRIT TULKAA TÄNNE AUTTAMAAN
Oon viistoista ja mulla on jotkuu ihme kovat patit molemmilla puolilla kaulaa päänkääntäjälihaksen takana korvan alla. Ne on viinirypäleen kokoset ja kovat. Pelkään että NE on pahanlaatuset imusolmukkeet. Niistä kyllä lähtee jänne. Terveyden hoitaja sanoi, että se on yhtä jännettä se kovakin" Patti". Pelkään silti. Vaikuttaako tuo jänteeltä. Pelkään todella paljon että se on kuitenkin imusolmuke.
Kommentit (11)
Imusolmukkeiden kuuluu reagoida, kun elimistössä on jotakin, mitä vastaan pitää taistella. Olet saanut ehkä flunssaviruksen tai korvisten rei' issä on ärsytystä. sh
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:32"]
Nuo ovat olleet jo pitkään
[/quote]
Mikä on estänyt sinua hankkiutumasta lääkäriin?
Varaa aika ihan oikealle lääkärille. Näkemättä ja tutkimatta, sekä pelkästään internetissä kertomasi perusteella ei kukaan voi diagnosoida oikein mitään. Multakin on otettu koepala kaulassa möllöttävästä isosta imusolmukkeesta, oli vaaraton. Mutta tsemppiä!
Minä menisin nättämään lääkärille, varsinkin jos niitä on useampia. Lähinnä mielenrauhan takia. Liikkuuko ne tai ovatko kiinnittyneet alustaansa? Ultralla näkee niiden sisustan. Normaalissa hyvälaatuisessa imusolmukkeessa on ns. rasvanidus. Todennäköisempää on joku tulehdus kuin mikään syöpä. Olen itse juuri imusolmukesyövän sairastanut
Mulla nousi tuollaiset patit kun tulin allergiseksi nikkelikorvakoruille. Onko sinulla lävistetyt korvalehdet ja käytätkö korviksia? Onko muita ärsytysoireita niissä reijissä, kuten punoitusta, hilseilyä, kipua, märkäsitä vuotoa?
Olen näyttänyt niitä vanhemmille, sairasnhoitajalle , terveyden hoitajalle ja lääkäri on kokeillut kaulani terveystarkastuksessa syksyllä. Myöskin puolen vuodenaikana kokeiltu on paljon. Siis lääkärit . Eikä kukaan Ole löytänyt kaulastani mitään poikkeavaa. Itse silti tunnen ne.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:42"]
Olen näyttänyt niitä vanhemmille, sairasnhoitajalle , terveyden hoitajalle ja lääkäri on kokeillut kaulani terveystarkastuksessa syksyllä. Myöskin puolen vuodenaikana kokeiltu on paljon. Siis lääkärit . Eikä kukaan Ole löytänyt kaulastani mitään poikkeavaa. Itse silti tunnen ne.
[/quote]
Kuvitteletko ne itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:42"]
[/quote]
Jos edes lääkäri ei pystynyt sinua auttamaan, niin miten kuvittelet, että tämän palstan lukijat sen pystyisivät tekemään edes sinua näkemättä?
Pahanlaatuinen imusolmuke? :D