Mä olen tajunnut että mä olen oikeasti ruma.
Olen vasta 21-vuotias ja enää ei ole kuin muisto siitä, kun pojat ja miehet vislaili perään ja piti mua viehättävänä. Olen elänyt koko tämän ajan kun jossain harhassa ja tullut viime päivinä vasta maantasalle niistä, että emmä oikeasti enää ole niin hyvännäköinen!
Olen kärsinyt jo useamman vuoden unettomuudesta, nukun vaan pari tuntia yössä, eikä kukaan tiedä miksi. Se on vanhentanut minua selvästi, ainakin viidellä vuodella, ihmiset veikkailee mua siis että olisin oikeasti 26-vuotias.. Järkyttävän isot silmäpussit, tumman siniset silmänaluset, kaljuuntumista, lihomista...
Tuntuu että särkynyt sydän on vienyt minut tähän pisteeseen. Takana rikkinäiset kotiolot ja rajua kiusaamista.
Vihaan itseäni. Vihaan elämää. Olen pilannut oman elämäni, itseni.
Enkä tiedä mistä tätä parantumista aloittaa. Jos se ikinä tulee edes onnistumaan.
Olen kuullut huhuja, että pidemmällä aika välillä unettomuus tekee ihmisistä huumehuorien näköisiä. Onko totta? http://thoughtcatalog.files.wordpress.com/2013/12/screen-shot-2013-12-20-at-12-01-20-pm.png?w=584&h=404
Kommentit (33)
Ap, miksi olet linkittänyt jonkun muun kuvan?
https://www.flickr.com/photos/arnade/sets/72157627894114489/ jos käyttää huumeita, kuten kuvan nainen.. Niin kyllä se ikävä kyllä näkyy.. Toivottavasti et käytä huumeita. :)
Mulla vähän samanlaista ongelmaa. Tulen alkoholistiperheestä ja olen lapsesta asti stressannut ja ollut huolestunut. Nyt 27 vuotiaana otsassa on selkeä pystyryppy, siis sellanen kulmankurtistusryppy. Sen siitä saa kun aina stressaa. Nyt olen alkanut ottaa rennommin, koska pelkään rupsahtavani ennenaikaisesti jatkuvan huolestuneisuuden takia :(
Lopeta hormonaalinen ehkäisy, jos se on vielä käytössä.
Syö terveellisesti. Jos et, niin sinulla ei ole mitään oikeutta valittaa huonon ravinnon aiheuttamista muutoksista. Juo vettä.
Syö vitamineja, osta hyviä ihonhoitotuotteita.
Sinun kohdallasi auttaisi erittäin paljon, jos tekisit puolen tunnin- tunnin hölkkälenkin 2-3 kertaa viikossa. Piristää kasvoja.
ap,sun pitäisi saada nukuttua, vähän liikuttua ja unohdettava ne kiusaajat ja kusipää vanhemmat,kun saat jonkin aikaa nukuttua kunnolla alkaa varmasti muutenkin tuntua paremmalta,lopeta tuo rumuudesta/kauneudesta murehtiminen niin pitkäksi aikaa kunnes saat elämäsi muuten kuntoon.
sun pitää itse kääntää elämäsi suunta,sitä ei voi kukaan muu tehdä.
Asian ydinhän ei ole ulkonäkösi vaan olemuksesi, jos olet masentunut ja ahdistunut ja sinulla on surkea itsetunto niin se NÄKYY NAAMASTA ja koko olemuksesta. Jos opit iloitsemaan kurjuudenkin keskellä elämän pienistä hyvistä asioista ja olet ystävällinen sekä hyväntuulinen, myös ympäristösi huomaa sen. Miehet etsivät itsevarmaa, iloista naista ja hymy kaunistaa ketä tahansa. Olin masentunut ennen kuin hoidin asian, ylipainoakin on ollut jonkin verran ja silmäpussit, mutta koska sosiaalisissa tilanteissa aina vedin hymyn päälle (alan hermostuessani aina hymyillä ja hermostun tavatessani uusia ihmisiä) se myös vetosi ihmisiin eri tavalla kuin vaikkapa murjottava tai nurkassa kyhjöttävä hahmo. Iskuyrityksiä tuli edelleen. Ulkonäöstä edes suurin osa ei ole sitä kuinka symmetriset kasvot ja puhdas iho sinulla on, OLEMUS ratkaisee! Hymyile, ole ystävällinen, vaikka väkisin niin jonkin ajan päästä se tulee jo luonnostaan. Hoida itsesi kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:24"]
Asian ydinhän ei ole ulkonäkösi vaan olemuksesi, jos olet masentunut ja ahdistunut ja sinulla on surkea itsetunto niin se NÄKYY NAAMASTA ja koko olemuksesta. Jos opit iloitsemaan kurjuudenkin keskellä elämän pienistä hyvistä asioista ja olet ystävällinen sekä hyväntuulinen, myös ympäristösi huomaa sen. Miehet etsivät itsevarmaa, iloista naista ja hymy kaunistaa ketä tahansa. Olin masentunut ennen kuin hoidin asian, ylipainoakin on ollut jonkin verran ja silmäpussit, mutta koska sosiaalisissa tilanteissa aina vedin hymyn päälle (alan hermostuessani aina hymyillä ja hermostun tavatessani uusia ihmisiä) se myös vetosi ihmisiin eri tavalla kuin vaikkapa murjottava tai nurkassa kyhjöttävä hahmo. Iskuyrityksiä tuli edelleen. Ulkonäöstä edes suurin osa ei ole sitä kuinka symmetriset kasvot ja puhdas iho sinulla on, OLEMUS ratkaisee! Hymyile, ole ystävällinen, vaikka väkisin niin jonkin ajan päästä se tulee jo luonnostaan. Hoida itsesi kuntoon.
[/quote] Miksi se näkyy olemuksesta?
Hae nyt apua ihan jostain muualta kuin keskustelupalstalta! Tunnut olevan kauhean katkera, eikä siihen auta yksin asioiden miettiminen. Kauneus on katsojan silmissä, sitä ei kannata niin kauhesti murehtia. Ulkoinen olemuskin muuttuu viehättävämmäksi kun on henkisesti tasapainossa. Olet kuitenkin vielä niin nuori, että paras osa elämästäsi on vielä edessä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:11"]No itse näytän juurikin tuolta, kun kaksi lasta valvottaneet jo kolme vuotta. Ei oo oma valinta sekään.
[/quote]
Kuka sinut pakotti tekemään lapsia?
Enkä ole sanonut että kuvan nainen on minä. Kopsasin vaan kuvan, koska tolta mä suoraan sanoen rehellisesti näytän. Jos joku idiootti ei nyt sitä ymmärtänyt, vaikka aloituksessa luki. Olen todella pahalla päällä nyt. Hieno perjantai.
Ja miksi mun pitäisi päästää irti menneistä? En päästä ainakaan ennen kun olen kostanut. Mitähän ne kiusaajat ajattelisi jos tappaisin yhden niistä?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:44"]
Hae nyt apua ihan jostain muualta kuin keskustelupalstalta! Tunnut olevan kauhean katkera, eikä siihen auta yksin asioiden miettiminen. Kauneus on katsojan silmissä, sitä ei kannata niin kauhesti murehtia. Ulkoinen olemuskin muuttuu viehättävämmäksi kun on henkisesti tasapainossa. Olet kuitenkin vielä niin nuori, että paras osa elämästäsi on vielä edessä.
[/quote] Jos lapsuus ja nuoruuskaan ei ollut parasta, mitä hyvää mulla voisi olla enää edessä? Kun ei mulla ole enää fyysistä tai henkistä terveyttäkään.
Ja totta vitussa olen katkera, joillain kiusaajilla on jo lapsia kun ne on 23-vuotiaita. Minäkin haaveilin aina että musta olisi tullut 21-vuotiaana äiti. Hupsista, en onnistunut edes siinä!
Tekisi mieli kävellä kiusaajan ohi ja tökätä puukolla kaulavaltimoon ja sen jälkeen juosta karkuun.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:57"]
Olen vasta 21-vuotias ja enää ei ole kuin muisto siitä, kun pojat ja miehet vislaili perään ja piti mua viehättävänä. Olen elänyt koko tämän ajan kun jossain harhassa ja tullut viime päivinä vasta maantasalle niistä, että emmä oikeasti enää ole niin hyvännäköinen!
Olen kärsinyt jo useamman vuoden unettomuudesta, nukun vaan pari tuntia yössä, eikä kukaan tiedä miksi. Se on vanhentanut minua selvästi, ainakin viidellä vuodella, ihmiset veikkailee mua siis että olisin oikeasti 26-vuotias.. Järkyttävän isot silmäpussit, tumman siniset silmänaluset, kaljuuntumista, lihomista...
Tuntuu että särkynyt sydän on vienyt minut tähän pisteeseen. Takana rikkinäiset kotiolot ja rajua kiusaamista.
Vihaan itseäni. Vihaan elämää. Olen pilannut oman elämäni, itseni.
Enkä tiedä mistä tätä parantumista aloittaa. Jos se ikinä tulee edes onnistumaan.
Olen kuullut huhuja, että pidemmällä aika välillä unettomuus tekee ihmisistä huumehuorien näköisiä. Onko totta? http://thoughtcatalog.files.wordpress.com/2013/12/screen-shot-2013-12-20-at-12-01-20-pm.png?w=584&h=404
[/quote]
Hanki apua. Kyllä unettomuuttakin osataan nykyään tehokkaasti lieventää. Takaan, että elämäsi lähtee uuteen nousuun kun saat ongelmasi korjattua. Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle. M24
Osastojakso psykiatrisella voisi olla hyvä vaihtoehto, näin alkuun. Ei sun tarvitse tuollaisten tunteiden kanssa elää. Sun on vaan päästävä irti menneestä, mutta et pysty siihen omin voimin.