Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampin sosiaalitoimisto tappaa nälkään.

Vierailija
28.11.2014 |

Tällaista tänään " hyvinvointivaltiossa". Kyllä ihmiset(sossut) on sikoja

Päätös tuli maksettavasta perusosasta vähennetään 70 euroa maksuosoituksesta ruokakauppaan

En ole saanut sitä ja olen nyt yli viikonlopun eli yhteensä 5 päivää ilman ruokaa. Eivät soittaneet siitä, että olisin tiennyt tulla hakemaan. Eivät maksaneet mulle maksuosoituista ruoka kauppaan koska sen hakeminen oli tehty mahdottomaksi. Menin sinne puolentoista vuorokauden jälkeen hakemuksen jättämisestä. Ei ollut maksuositusta ruokakauppaan.

Eivät soittaneet vaikka sanoin että soittakaa kun teillä on se. Ja pitäisi kolmena paastopäivänä jaksaa juosta sossussa. Siat

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:27"]En tajuu miten jotkut jaksaa valittaa ilmasesta rahasta ja ruuasta :D töissäkäynti on myös vaihtoehto.
[/quote]

Jaksaahaan sitä JOS on ruoatta ja odottaa saamisiaan. Sama kuin sinä odotat palkkaasi ehkä kaappi tyhjänä. Ja miten voi olla noin tyhmä tänä päivänä, että luulee työn tuosta vaan löytyvän, kun monet korkeastikin koulutetut on työttöminä. Sun täytyy olla korkeintaan joku jäteauton kuljettaja tekstistäsi päätellen.

Vierailija
122/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:31"]MENE TÖIHIN!! 
[/quote]
:D ei saatana näitä älyn jättiläisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:27"]

En tajuu miten jotkut jaksaa valittaa ilmasesta rahasta ja ruuasta :D töissäkäynti on myös vaihtoehto.

[/quote]

Töihin ei ole mahdollista mennä, jos on vaikka pienten lasten äiti.

Työttömiä työnhakijoita on muuten tällä hetkellä 10 kertaa enemmän kuin avoinna olevia työpaikkoja.

[/quote]

No kyllä tällainen 4 lapsen äiti on aina voinut käydä töissä. Miksei voisi??

Vierailija
124/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:34"]

Väitätkö sinä etten muka ole käynyt töissä viimeisen kk:n aikana. Väärässä olet. Ja kylläpä olettte inhottavia sikoja. Teoriassa voisin kuolla nälkään ja sillä tasolla pitäsi olla olettamustenkin. Joo, ja tosiaan, aika tyhmä saa olla jos ei näe mitä väliä on nälkäänäkevän valittaa ilmaisesta ruuasta kun se tulee noin viikon päästä. Taidatte kommentoijat olla enimmäkseen siellä sossussa töissä. T:ap

[/quote]

No mihin sun palkkarahat menee? Normi-ihmisellä siitä palkasta maksetaan ruoka ja asuminen. Tulot ja menot oikeassa suhteessa niin ei tarvitse sossussa itkeä. Mä jäin yksinhuoltajaksi aikoinaan enkä koskaan saanut penniäkään sossulta, asumistuen verran sain lainaksi yhden kerran mutta sekin piti palauttaa  kun palkka tuli tilille.

Vierailija
125/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:17"]

Eikö kannata mennä vaikka ravintoloista kysymään tiskaustöitä tai vessojen siivoamista ruokapalkkaa vasten? Hitto miten alas ihminen voikaan vajota. 

[/quote]

Hitto, miten vieraantuneita olette todellisuudesta. Ravintolat palkkaa tiskausapua vain ja ainoastaan vuokrafirmojen kautta. siivoustyöt samoin. Vuokrafirmoille tehdään työhakemus ihan kuten muihinkin yrityksiin ja jännitetään, pääseekö edes haastatteluun.

Itse tein toissakesänä hakemuksen kuuteen vuokrafirmaan. Yhteen pääsin haastatteluun ja sain töitä. Muuten en enää töitä saisi, olenhan JO! 45v ravintola- alan ammattilainen, 25v työkokemusta takana.

Kirjoitelkaa näitä herjoja sitten vasta, kun tiedätte asiasta jotain faktaa.

[/quote] 

Vuokrafirmat on kusetusfirmoja. Ei kaikki yritykset halua ottaa niitä koska veloittavat poskettomia summia. Voit itte vuokrata ittes ukko.fi kautta. Työnhaku oikeesti menee nykyään niin että suoraan käydään kysymässä yrityksiltä työtilannetta ja tarvetta 

[/quote]

Jos sinä menet johonkin isoon yritykseen kysymään työtä noin niin ne heittää sut ulos 100% varmuudella. 

[/quote] 

Mikä on tarpeeksi iso yritys? 100 % varmuudella joku vastaa aina kysymyksiin. Voi sinne soittaa ja esittää asiansa tai varata  aika talouspäällikölle, myyntijohtajalle, varatoimitusjohtajalle ja myös toimitusjohtajalle. Ihmisiä ne kaikki on ja jos oikealla asenteella varustettu henkilö hakee töitä joka pystyy kenen tahansa kanssa keskustelemaan niin niitä kyllä arvostetaan aivan eri tavalla. 

Vierailija
126/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin on puhuttu naisen ja miehen eurosta.. Mutta näyttää olevan eri arvosta myös wt:n ja tavallisen ihmisen euro..

wt euro= Rahat ei riitä mihinkään, jääkappissa vain valo. 

Tavallisen (työttömän/opiskelijan/työssäkäyvän) euro = rahat riittää välttämättömyyksiin. Välillä joskus jopa muutama euro sääsöön. Aina kaapissa jotain syömistä pahanpäivän varalle, edes niitä makaroneja ja puurohiutalieta.

Tulee ap:sta mieleen Marja ja Niina.

Vierailija
127/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen asenne henkilöllä joka saa ilmaista ruokaa ja rahaa. Pistä itsellesi omena suuhun ja mene uuniin.

Vierailija
128/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:25"]

Enpä tiedä, ei minua ole kusetettu tänä aikana (1v ja 4kk) kun vuokrafirman kautta olen töitä tehnyt. Töitä on paljon, voin valita itselleni mieleisimmät vuorot monista tarjotuista. Palkka on ollut aina täsmälleen oikein laskettu ja aina ajoissa tilillä.

[/quote] 

Vuokrafirmat maksaa sinulle tietyn tuntipalkan ja veloittaa asiakasyritykseltä tietyn summan. Otetaanpa esimerkkinä vaikka siivoustyö. Siivoojille maksavat 10 ja asiakasyrityksiltä laskuttavat 35-40 euroa plus alv. Yhtä hyvin voit itse sopia työstä ja juuri eezyn ja ukon kautta laskuttaa saman homman samaan hintaan. Saat kaiken itse (miinus ukon 6 % kulut). Miksi antaa pois sen minkä voit itse saada? 

Vierailija
129/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:25"]

Enpä tiedä, ei minua ole kusetettu tänä aikana (1v ja 4kk) kun vuokrafirman kautta olen töitä tehnyt. Töitä on paljon, voin valita itselleni mieleisimmät vuorot monista tarjotuista. Palkka on ollut aina täsmälleen oikein laskettu ja aina ajoissa tilillä.

[/quote] 

Vuokrafirmat maksaa sinulle tietyn tuntipalkan ja veloittaa asiakasyritykseltä tietyn summan. Otetaanpa esimerkkinä vaikka siivoustyö. Siivoojille maksavat 10 ja asiakasyrityksiltä laskuttavat 35-40 euroa plus alv. Yhtä hyvin voit itse sopia työstä ja juuri eezyn ja ukon kautta laskuttaa saman homman samaan hintaan. Saat kaiken itse (miinus ukon 6 % kulut). Miksi antaa pois sen minkä voit itse saada? 
[/quote]

Siitä vain myymään omaa palveluaan ja laskuttamaan. Miksiköhän työttömät eivät tähän pysty kun niin helppoa on?

Vierailija
130/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:25"] Enpä tiedä, ei minua ole kusetettu tänä aikana (1v ja 4kk) kun vuokrafirman kautta olen töitä tehnyt. Töitä on paljon, voin valita itselleni mieleisimmät vuorot monista tarjotuista. Palkka on ollut aina täsmälleen oikein laskettu ja aina ajoissa tilillä.   [/quote]  Vuokrafirmat maksaa sinulle tietyn tuntipalkan ja veloittaa asiakasyritykseltä tietyn summan. Otetaanpa esimerkkinä vaikka siivoustyö. Siivoojille maksavat 10 ja asiakasyrityksiltä laskuttavat 35-40 euroa plus alv. Yhtä hyvin voit itse sopia työstä ja juuri eezyn ja ukon kautta laskuttaa saman homman samaan hintaan. Saat kaiken itse (miinus ukon 6 % kulut). Miksi antaa pois sen minkä voit itse saada?  [/quote] Siitä vain myymään omaa palveluaan ja laskuttamaan. Miksiköhän työttömät eivät tähän pysty kun niin helppoa on?

[/quote] 

Moni sen tekeekin, eteenkin nyt kun ajat on muuttuneet siihen on pakko asenoitua. Moni ihminen ei niistä tiedä joten suosittelen teillekin perehtymistä asiaan. 

Vierailija
131/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:28"]

Laitakaas uus wt-provo pystyyn, nää on hauskoja. :D

[/quote]

Jep! 

Vierailija
132/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa töihin työkokeilulla. Se on täysin ilmainen työnantajalle. 

Vierailija
133/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata mennä vaikka ravintoloista kysymään tiskaustöitä tai vessojen siivoamista ruokapalkkaa vasten? Hitto miten alas ihminen voikaan vajota. 

[/quote]

Ai että köyhien pitäisi ruveta rikollisiksi ja alkaa noin vaikka alkajaisiksi kiertää veroja? No voi kun kiva. Saako kysyä, mitä puoluetta äänestät ja miten suhtaudut harmaan talouden kitkemiseen?

Vierailija
134/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin sosiaalitoimiston alakerran lasikopissa on aivan mainio se poninhäntämies. Palvelu kohdallaan!

Vierailija
135/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta 3 päiväähän on hyvä paastoaika. Ja vielä hyväksi elimistölle :)

Vierailija
136/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ainakin pärjää ihminen ilman ruokaa, pitää vain huolehtia nesteiden saannista.

Vierailija
137/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, tai sitten Ap on todella vaikeasti MT-ongelmainen. Tuli valittamaan vailla logiikkaa sössittyään raha-asiansa ja sitten pimahti täysin ja rupesi nimittelemään, raivoamaan ja vetelemään natsikortteja kaikkiin suuntiin, kun muut ihmettelivät tilannetta.

Ei pitäisi pilkata, tosi hämärää käytöstä. Toivottavasti pysytkin siellä kotonasi etkä päädy vahingoittamaan ketään.

Vierailija
138/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:22"]

Tällaista tänään " hyvinvointivaltiossa". Kyllä ihmiset(sossut) on sikoja

Päätös tuli maksettavasta perusosasta vähennetään 70 euroa maksuosoituksesta ruokakauppaan

En ole saanut sitä ja olen nyt yli viikonlopun eli yhteensä 5 päivää ilman ruokaa. Eivät soittaneet siitä, että olisin tiennyt tulla hakemaan. Eivät maksaneet mulle maksuosoituista ruoka kauppaan koska sen hakeminen oli tehty mahdottomaksi. Menin sinne puolentoista vuorokauden jälkeen hakemuksen jättämisestä. Ei ollut maksuositusta ruokakauppaan.

Eivät soittaneet vaikka sanoin että soittakaa kun teillä on se. Ja pitäisi kolmena paastopäivänä jaksaa juosta sossussa. Siat

[/quote]

Älä inise

Vierailija
139/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:27"]

[/quote]

Ai että köyhien pitäisi ruveta rikollisiksi ja alkaa noin vaikka alkajaisiksi kiertää veroja? No voi kun kiva. Saako kysyä, mitä puoluetta äänestät ja miten suhtaudut harmaan talouden kitkemiseen?

[/quote] 

Tuolla tavalla voi työllistyä ja löytää vakinaista työpaikkaa. Voi myös käyttää ukko.fitä

Vierailija
140/163 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:27"]

[/quote]

[/quote] 

Tuolla tavalla voi työllistyä ja löytää vakinaista työpaikkaa. Voi myös käyttää ukko.fitä

[/quote] 

Kuka puhui mitään verojen kiertämisestä tai muusta rikollisesta hommasta? Kaikki työt ja työstä saadut palkat pitää ilmoittaa verottajalle. Verotoimisto ei syrji ketään. Jos ei hae töitä, niin ei niitä voi saadakaan. Jos ei ihminen hae töitä ja rahat on täysin loppu, niin silloin hänessä on oltava jotain vikaa (kuten mt). Tottakai, nyt on vaikea työllisyystilanne mutta kyllä kekselijäs aina löytää ja paskahommiin aina pääsee kuten esim. puhelinmyyntiin. Tämä siis, jos ei mistään mitään rahaa saa.