Kampin sosiaalitoimisto tappaa nälkään.
Tällaista tänään " hyvinvointivaltiossa". Kyllä ihmiset(sossut) on sikoja
Päätös tuli maksettavasta perusosasta vähennetään 70 euroa maksuosoituksesta ruokakauppaan
En ole saanut sitä ja olen nyt yli viikonlopun eli yhteensä 5 päivää ilman ruokaa. Eivät soittaneet siitä, että olisin tiennyt tulla hakemaan. Eivät maksaneet mulle maksuosoituista ruoka kauppaan koska sen hakeminen oli tehty mahdottomaksi. Menin sinne puolentoista vuorokauden jälkeen hakemuksen jättämisestä. Ei ollut maksuositusta ruokakauppaan.
Eivät soittaneet vaikka sanoin että soittakaa kun teillä on se. Ja pitäisi kolmena paastopäivänä jaksaa juosta sossussa. Siat
Kommentit (163)
Kerjääminen ei ole laissa kielletty. Steissille ja kamppiin kerjäämään, kuppi käteen vaan. hs väitti, et 20 euroo oli mahdollista tunnissa saada
En lukenut ainoatakaan vastausta ketjusta vaan sanon suoraan: ai saatana mua vituttaa nämä sossupummit. Mä maksan 30 % veroa palkastani, jotta voin elättää porukkaa, jotka voi elää näin kuten ap.
Kerran auto-onnettomuuden jälkeen, vuoden kestäneen sairasloman aikana menin sossuun, koska kelan ja vakuutusyhtiön maksuissa tuli puolentoista kuukauden viive. Ajattelin, että olen sentään suomalainen, 14-vuotiaasta saakka töitä tehnyt ihminen, joten totta kai kerrankin valtio auttaa pulaan joutunutta kansalaistaan. Ei vittu penniäkään. "Sä olet saanut opintotukea, sulla pitäis olla siitä säästöjä".
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:13"]
Kuule ap. Niillä sossuilla on siellä varmaan miljoona muutakin asiaa hoidettavana kuin sinun asiasi. Turha niitä työntekijöitä on haukkua, parhaansa varmasti tekevät ja työmäärä on heillä suuri! Niin kuin moni jo totesi, nälkään et tässä maassa kuole. Ja tiedät kai, että tt-tuki on tarkoitettu TOISsijaiseksi tulonlähteeksi! Se ei ole yhdenkään sossun syy, jossun rahat loppuu just viikonloppua vasten. Ja vaikla tilanne sun mielestä on akuutti, ei se sitä välttämättä ole sossun arvion mukaan, heillä kun edelleen on paljon töitä ja ehkä akuutimpia tapauksia kuin sinun asia. Sossuja ja muita sioiksi haukkumalla annat itsestäsi tyhmän ja sivistymättömän kuvan. Oletko koskaan kuullut sanontaa että "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa"?
[/quote]
Tyhmän ja sivistymättömän kuvan. Kai se on sossutyötekijöiden seura joka tekee kaltaisekseen. Tartunnan saa toimistossa välittömästä. Mitä muuta voi odottaa laiskoilta paskiaisilta jotka käyttävät spurguja ihmiskilpenään?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:24"]
Kerjääminen ei ole laissa kielletty. Steissille ja kamppiin kerjäämään, kuppi käteen vaan. hs väitti, et 20 euroo oli mahdollista tunnissa saada
[/quote]
Pitää paikkansa. Itse olen nimenomaisessa paikassa kerjännyt. Tosin olin kaksi tuntia - ensimmäisenä tuntina tuli eniten, toisena ei juuri ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:53"]
Mutta tosiaan. Harmi että asiani hukkui jatkuvaan itsepuolustukseen. Näköjään sossutantoissa voimaa jyrätä nälkäänäkeviä vielä netissä vapaa ajalla perjantai iltaisin. Ja sillä aspalla joka mässäilee siellä nälkäänäkeville herkkukorillaan tai sillä vartialla joka aina kääntyy korvat höröllään seuraamaan kiinnostuneena "viihdyttävää" asiointiani.
Tukehtukaa niihin vitun herkkuihinne kaikki Kamppilaiset niin saadan oikeita työntekijöitä tilalle
Ap.
[/quote]
No kyllä sun asiointis varmasti on viihdyttävää seurattavaa kenelle tahansa, jos käyttäydyt siellä irl samalla tavalla kuin täällä netissä tässä ketjussa...!
Kaikki keinot on elämässä sallittuja eteenkin kun pitää pysyä hengissä. Sossu on sinun tapauksessa yksi tulolähde mutta muutakin pitäisi pyrkiä saamaan muuten on lirissä koko elämän. Kannattaisko mennä vaikka rikkaan kanssa naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:21"]
Nro. 24 pliis... Älä enää lisäänny. Kukaan ei kaipaa yhtään kaltaistasi vajaa-älyisä äärioikeistolaista tähän maailmaan joka usuttaa nälkäänäkevät keräämään pulloja pakkasella. Tai ottakaa aikakone ja menkää 30-luvulle jos olet niin hyvä neuvomaan ihmisiä. Mikään tuskin tosin muuttuisi ja nastsit olisivat edelleenikin nousset valtaan.
[/quote]
No voi voi! Tajusitko viimein että elämässä pitää tehdä jotain IHAN ITSE jos jotain haluaa ja että olisi ihan oikeasti kannattanut suunnitella nuorempana mitä tekee aikuisena.
Huonoista valinnoista kärsii ja niin pitää ollakin.
t: äärioikeistolainen veronmaksaja.
[/quote]
Ei työttömät kyllä ole tätä työttömyyttä aiheuttaneet, tai sairaat ( en tarkoita elintapasairauksia) tai vanhukset omaa köyhyyttään. Eiköhän se ole teidän oikeistolaisten aiheuttamaa. Köyhät kyykkyyn, ei mitään myötätuntoa. Hyvä veli- järjestelmä huolehtii vain toisistaan, ja kaikenmaailman laurarädyt nauraa matkalla pankkiin.
[/quote] siis toi on niin totta! varsinkin palstaa lukiessa hyvin usein tulee mieleen, kaikki parempiosaiset ei kertakaikkiaan edes halua nähdä tätä hyvinvointivaltion todellista tilannetta. pääasia kun itsellä kaikki hyvin, niin täytyyhän kaikilla muillakin olla. tai sitten olet ihan itse aiheuttanut ahdinkosi. totuus on kuitenkin toinen, en yleistä mutta tämänpäivän Suomessa voi ahdinkoon joutua ilman sitä itse aiheuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:27"]
En tajuu miten jotkut jaksaa valittaa ilmasesta rahasta ja ruuasta :D töissäkäynti on myös vaihtoehto.
[/quote]
Töissäkäynti olisi erittäin hyvä vaihtoehto jos joku huolisi töihin.( en ole ap.) Yrittäkää ymmärtää, että töitä ei kaikki saa vaikka kuinka hakisi. Edes työkkärin kurssille mieheni ei päässyt.Siitä olisi saanut edes sen 9e/pvä lisää tyött. korvaukseen.
[/quote]
Totta, yritykset ei ota vaikka saa ilmaiseksikin. Omnia ja amiedu järjestää hurjasti koulutuksia joiden hakuaika jatketaan koska eivät saa tarpeeksi hakijoita. Kannattaisi ehkä miettiä sellaisia.
[/quote]
Just amiedun kurssille mies ei päässyt. Omnia ei edes harkinnassa, seutulippu turhan kallis. Tietenkin mies yrittää kouluttautua sellaiselle alalle, jonka uskoo sopivan hänelle. Eli lähinnä jatkokouluttaa nykyisen ammatin lisäksi. Ei siinäkään mitään järkeä ole, että menee mihin tahansa kurssille, jos ei todellakaan pysty sitä työtä tekemään.
Toki hän jatkaa yrittämistä, siitä ei ole nyt kyse.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:17"]
Eikö kannata mennä vaikka ravintoloista kysymään tiskaustöitä tai vessojen siivoamista ruokapalkkaa vasten? Hitto miten alas ihminen voikaan vajota.
[/quote]
Hitto, miten vieraantuneita olette todellisuudesta. Ravintolat palkkaa tiskausapua vain ja ainoastaan vuokrafirmojen kautta. siivoustyöt samoin. Vuokrafirmoille tehdään työhakemus ihan kuten muihinkin yrityksiin ja jännitetään, pääseekö edes haastatteluun.
Itse tein toissakesänä hakemuksen kuuteen vuokrafirmaan. Yhteen pääsin haastatteluun ja sain töitä. Muuten en enää töitä saisi, olenhan JO! 45v ravintola- alan ammattilainen, 25v työkokemusta takana.
Kirjoitelkaa näitä herjoja sitten vasta, kun tiedätte asiasta jotain faktaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:10"]
Eikö kannata mennä vaikka ravintoloista kysymään tiskaustöitä tai vessojen siivoamista ruokapalkkaa vasten? Hitto miten alas ihminen voikaan vajota.
[/quote]
Hitto, miten vieraantuneita olette todellisuudesta. Ravintolat palkkaa tiskausapua vain ja ainoastaan vuokrafirmojen kautta. siivoustyöt samoin. Vuokrafirmoille tehdään työhakemus ihan kuten muihinkin yrityksiin ja jännitetään, pääseekö edes haastatteluun.
Itse tein toissakesänä hakemuksen kuuteen vuokrafirmaan. Yhteen pääsin haastatteluun ja sain töitä. Muuten en enää töitä saisi, olenhan JO! 45v ravintola- alan ammattilainen, 25v työkokemusta takana.
[/quote]
Vuokrafirmat on kusetusfirmoja. Ei kaikki yritykset halua ottaa niitä koska veloittavat poskettomia summia. Voit itte vuokrata ittes ukko.fi kautta. Työnhaku oikeesti menee nykyään niin että suoraan käydään kysymässä yrityksiltä työtilannetta ja tarvetta
Enpä tiedä, ei minua ole kusetettu tänä aikana (1v ja 4kk) kun vuokrafirman kautta olen töitä tehnyt. Töitä on paljon, voin valita itselleni mieleisimmät vuorot monista tarjotuista. Palkka on ollut aina täsmälleen oikein laskettu ja aina ajoissa tilillä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:26"]
Nro. 24 pliis... Älä enää lisäänny. Kukaan ei kaipaa yhtään kaltaistasi vajaa-älyisä äärioikeistolaista tähän maailmaan joka usuttaa nälkäänäkevät keräämään pulloja pakkasella. Tai ottakaa aikakone ja menkää 30-luvulle jos olet niin hyvä neuvomaan ihmisiä. Mikään tuskin tosin muuttuisi ja nastsit olisivat edelleenikin nousset valtaan.
[/quote]
No voi voi! Tajusitko viimein että elämässä pitää tehdä jotain IHAN ITSE jos jotain haluaa ja että olisi ihan oikeasti kannattanut suunnitella nuorempana mitä tekee aikuisena.
[/quote]
Ei työttömät kyllä ole tätä työttömyyttä aiheuttaneet, tai sairaat ( en tarkoita elintapasairauksia) tai vanhukset omaa köyhyyttään. Eiköhän se ole teidän oikeistolaisten aiheuttamaa. Köyhät kyykkyyn, ei mitään myötätuntoa. Hyvä veli- järjestelmä huolehtii vain toisistaan, ja kaikenmaailman laurarädyt nauraa matkalla pankkiin.
[/quote]
Ihan rauhassa voit ajatella noin. Ei kiinnosta minua.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä on vapaa maa. Joten jokainen voi olla yrittäjä, mennä mihin töihin haluaa tai muuttaa maasta. Jos ei itselle kykene hankkimaan elantoa niin se on oma vika
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:26"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:21"] Nro. 24 pliis... Älä enää lisäänny. Kukaan ei kaipaa yhtään kaltaistasi vajaa-älyisä äärioikeistolaista tähän maailmaan joka usuttaa nälkäänäkevät keräämään pulloja pakkasella. Tai ottakaa aikakone ja menkää 30-luvulle jos olet niin hyvä neuvomaan ihmisiä. Mikään tuskin tosin muuttuisi ja nastsit olisivat edelleenikin nousset valtaan. [/quote] No voi voi! Tajusitko viimein että elämässä pitää tehdä jotain IHAN ITSE jos jotain haluaa ja että olisi ihan oikeasti kannattanut suunnitella nuorempana mitä tekee aikuisena. Huonoista valinnoista kärsii ja niin pitää ollakin. t: äärioikeistolainen veronmaksaja. [/quote] Ei työttömät kyllä ole tätä työttömyyttä aiheuttaneet, tai sairaat ( en tarkoita elintapasairauksia) tai vanhukset omaa köyhyyttään. Eiköhän se ole teidän oikeistolaisten aiheuttamaa. Köyhät kyykkyyn, ei mitään myötätuntoa. Hyvä veli- järjestelmä huolehtii vain toisistaan, ja kaikenmaailman laurarädyt nauraa matkalla pankkiin. [/quote] siis toi on niin totta! varsinkin palstaa lukiessa hyvin usein tulee mieleen, kaikki parempiosaiset ei kertakaikkiaan edes halua nähdä tätä hyvinvointivaltion todellista tilannetta. pääasia kun itsellä kaikki hyvin, niin täytyyhän kaikilla muillakin olla. tai sitten olet ihan itse aiheuttanut ahdinkosi. totuus on kuitenkin toinen, en yleistä mutta tämänpäivän Suomessa voi ahdinkoon joutua ilman sitä itse aiheuttamatta.
[/quote]
Miten Suomessa voi joutua ahdinkoon ilman omaa syytä? Ainoastaan vakava sairaus voi sen tehdä ja yhteiskunta maksaa sen kustannukset ja maksaa muutkin kustannukset. Kaikki muu on täysin omaa syytä
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:10"]
[/quote]
[/quote]
Vuokrafirmat on kusetusfirmoja. Ei kaikki yritykset halua ottaa niitä koska veloittavat poskettomia summia. Voit itte vuokrata ittes ukko.fi kautta. Työnhaku oikeesti menee nykyään niin että suoraan käydään kysymässä yrityksiltä työtilannetta ja tarvetta
[/quote]
Jos sinä menet johonkin isoon yritykseen kysymään työtä noin niin ne heittää sut ulos 100% varmuudella.
Tuo ukko.fi auttaa laskutuksessa, mutta ei siellä töitä tarjota.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä on vapaa maa. Joten jokainen voi olla yrittäjä, mennä mihin töihin haluaa tai muuttaa maasta. Jos ei itselle kykene hankkimaan elantoa niin se on oma vika
[/quote]
"Mennä töihin mihin haluaa". Jos se olisi noin helppoa, tuskin olisi näin suurta työttömyyttä. Johan vitsin murjaisit:D.
Ilmeeni kun luin tätä viestiketjua ja apn: kaltaisten ihmisten viestejä.
Niinpä niin ei huolta huomisesta, kyllä sossu maksaa.
Laitakaas uus wt-provo pystyyn, nää on hauskoja. :D
Aika villit on jutut. Nettikäyttäytyminen ainakin aloittajalla todella ala-arvoista, toivottavasti ei livenä suhtaudu ihmisiin noin hyökkäävästi ja epäkunnioittavasti.
Tällä haavaa kannattaa käydä ruokajonossa, ja jatkossa huolehtia ruuan riittävyydestä ennakkoon, eikä marssia sossuun tulipalokiireellä siinä vaiheessa kun rahat on jo loppu. Myy tavaroitasi esim. Huutonetissä, kun saat rahaa, niin osta kaappiin pitkään säilyviä kuivatuotteita ja säästä aina kun mahdollista, kunnes saat itsellesi jotenkin järkevän puskurirahaston. Kun jättää kaiken ylimääräisen turhan ostamatta, niin säästää parhaiten.