Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?

Vierailija
05.10.2021 |

Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta ollut nyt kuukautiskierto aivan sekaisin. Ennen oli kellontarkka kierto, mutta ensimmäisestä rokotuksesta alkoi kuukautishäiriöt. Ovulaatio on nyt jäänyt kokonaan pois.

Haittailmoitus on tehty ja lääkäriaika varattu :/

Löysin tämän vanhan kommenttini ketjusta. Tuolloin kuvittelin vielä, että tilanne olisi väliaikainen ja kuukautiskierto palautuisi ajallaan normaaliksi, mutta eipä ole palautunut...

Olen siis se 38-vuotias, joka on nyt vaihdevuositutkimuksissa. FSH arvot 4 kertaa mitattu ja joka ikinen kerta arvo on yli 30 eli osoittaa siis vaihdevuosia

"Menopaussi on suomalaisella naisella keskimäärin 51 vuoden iässä ja suurimmalla osalla naisista 45:n ja 55:n ikävuoden välillä, mutta vaihtelu on jopa 40:stä 60:een ikävuoteen. "

Eli aika vaikea varmaksi päätellä, että kyse olisi rokotteesta.

Vierailija
142/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta ollut nyt kuukautiskierto aivan sekaisin. Ennen oli kellontarkka kierto, mutta ensimmäisestä rokotuksesta alkoi kuukautishäiriöt. Ovulaatio on nyt jäänyt kokonaan pois.

Löysin tämän vanhan kommenttini ketjusta. Tuolloin kuvittelin vielä, että tilanne olisi väliaikainen ja kuukautiskierto palautuisi ajallaan normaaliksi, mutta eipä ole palautunut...

Olen siis se 38-vuotias, joka on nyt vaihdevuositutkimuksissa. FSH arvot 4 kertaa mitattu ja joka ikinen kerta arvo on yli 30 eli osoittaa siis vaihdevuosia

"Menopaussi on suomalaisella naisella keskimäärin 51 vuoden iässä ja suurimmalla osalla naisista 45:n ja 55:n ikävuoden välillä, mutta vaihtelu on jopa 40:stä 60:een ikävuoteen. "

Eli aika vaikea varmaksi päätellä, että kyse olisi rokotteesta.

No kerroppa, miksi sitten välittömästi rokotteen ottamisen jälkeen kuukautiskierto sekosi. Aina ennen ollut säännöllinen. Elokuussa 2021 eka Pfizer-rokote ja menkat pois kokonaan syys-marraskuu 2021. Joulukuussa niin runsas vuoto että meinasin pyörtyä heikotuksesta.

Ja koko ajan kiero renkannut, nyt lähes 4 kk ilman kuukautisia. Ei ollut elämässä mitään stressiä ym kun sen rokoteen hain. Minusta syy-yhteys on täysin selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa :( Mitä lääkärisi ovat sanoneet? Olet käynyt funktionaalisen lääketieteen edustajalla, voisikohan esim. Antioksidanttiklinikalla olla eri meininki? En tiedä, uutta se on ainoa joka Suomessa tulee mieleen.

Ovat sitä mieltä, että oireiden perusteella vaikuttaa siltä ,että vaihdevuoteni ovat alkamassa/alkaneet. Syön nyt prosgesteronia, jonka pitäisi käynnistää kuukautiset (lääkäri määrääsi kesäkuussa) mutta kahdeksas päivä jo kuuria takana eivätkä ole vieläkään alkaneet. Limakalvot kuivat myös ja kovia hikikohtauksia tulee, kaikki tyypilliset vaihdevuosioireet :( 

Gynekologin mukaan joudun syömään viisikymppiseksi asti hormonikorvaushoitoa jos virallisesti vaihevuodet todetaan. Ja tuo hoito kasvattaa esim rintasyöpäriskiä. Joka päivä asia on mielessä ja katkeruus mediaa sekä ns asiantuntijoita kohtaan on voimakasta...

😂😂😂😂😂😂

Haista kuule v i t t u  sinä jonka mielestä tämä on joku trolli. Toivon että itse saat myös vakavan roktoehaitan niin tulen sitten vittuilemaan ja nauramaan sinulle...

No kun vaihdevuodet voi alkaa tuossa iässä ihan ilman rokotehaittojakin, niin trollilta kuulostat. Kuukautishäiriöistä puhutaan yleisesti, kyllä, mutta ei noista oireista.

Vierailija
144/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotusta otin ja niiden jälkeen aiemmin hyvin säännöllinen kuukautiskierto muuttui epäsäännölliseksi. Ennen kierto oli aina täsmälleen 27 päivää, nykyään mitä tahansa 19-30 päivän välillä. En tiedä johtuuko rokotteista, mutta ajallisesti muutos osuu samaan kohtaan. Olen vasta 30v joten tuskin on vaihdevuosioireiluakaan.

Vierailija
145/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapseni saivat rokotteiden 2 kpl jälkeen vakavat neurologiset haitat, eivätkä ota yhtään lisää.

Itse jätin piikit väliin, luojan Kiitos siitä.

Lasten puolesta kurja olo että en pystynyt paremmin heitä suojelemaan.

Että ihan useampi? Nyt meni iigori-osastolle.

Vierailija
146/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa :( Mitä lääkärisi ovat sanoneet? Olet käynyt funktionaalisen lääketieteen edustajalla, voisikohan esim. Antioksidanttiklinikalla olla eri meininki? En tiedä, uutta se on ainoa joka Suomessa tulee mieleen.

Ovat sitä mieltä, että oireiden perusteella vaikuttaa siltä ,että vaihdevuoteni ovat alkamassa/alkaneet. Syön nyt prosgesteronia, jonka pitäisi käynnistää kuukautiset (lääkäri määrääsi kesäkuussa) mutta kahdeksas päivä jo kuuria takana eivätkä ole vieläkään alkaneet. Limakalvot kuivat myös ja kovia hikikohtauksia tulee, kaikki tyypilliset vaihdevuosioireet :( 

Gynekologin mukaan joudun syömään viisikymppiseksi asti hormonikorvaushoitoa jos virallisesti vaihevuodet todetaan. Ja tuo hoito kasvattaa esim rintasyöpäriskiä. Joka päivä asia on mielessä ja katkeruus mediaa sekä ns asiantuntijoita kohtaan on voimakasta...

😂😂😂😂😂😂

Haista kuule v i t t u  sinä jonka mielestä tämä on joku trolli. Toivon että itse saat myös vakavan roktoehaitan niin tulen sitten vittuilemaan ja nauramaan sinulle...

No kun vaihdevuodet voi alkaa tuossa iässä ihan ilman rokotehaittojakin, niin trollilta kuulostat. Kuukautishäiriöistä puhutaan yleisesti, kyllä, mutta ei noista oireista.

Äidilläni alkoi vaihdevuodet vasta 50 ja itse olen 38v. Yleensä tyttärellä tulee samoihin aikoihin kuin äidilläkin. Mutta niin, kerrotko että mistä sitten voisi johtua, että ennen täsmällinen kierto sekoaa HETI rokotteen ottamisen jälkeen? Keksitkö vastausta? Minä en usko että kyseessä on sattuma, koska ajallinen syy-yhteys on täysin selvä

Vierailija
147/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti karma kostaa kaikille rokotepakottajille ja niille, jotka syyllistivät rokottamattomia

Oletko sinä tämä "oli se hirveää kun kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote!!!!!!

Onneksi itse en ottanut"- tyyppi, joka yrittää hokea tuota vähemmän loogista väitettä joka väliin?

Vierailija
148/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapseni saivat rokotteiden 2 kpl jälkeen vakavat neurologiset haitat, eivätkä ota yhtään lisää.

No niin, nyt se iigor-läppä alkaa taas :D 

Mutta haukkukaa vaan ihan vapaasti, me kerromme rokotehaitoistamme jatkossakin emmekä suostu hiljenemään, vaikka te rokotepakottajat kuinka pilkkaisitte ja yritätte saattaa meitä naurunalaisiksi

Mitkä rokotepakottajat, on vapaaehtoista.

Itse olen saanut pitkäaikaisen haitan koronataudista. Pari rokotusta on, eka tauti noiden jälkeen oli tosi lievä, toka puolisen vuotta sitten raju ja oireet jatkuu edelleen. Olis noi rokotteet tietty paremmin/pidempäänkin voineet suojata, olen pettynyt vähän. Onhan se totta että joku saa haittoja aina, buranaankin kuolee vuosittain ihmisiä.

Vierailija
149/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kolme rokotetta, eikä ongelmaa, mutta tänä vuonna sitten sairastin koronan, ja vanhenin heti.

Iho, sydän, keuhkot... kaikki on kuin 70-vuotiaalla paljon ennen aikojaan.

Nämä jotka syyttävät rokotetta ovat voineet sairastaa koronan tietämättään.

Vierailija
150/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haukkukaa vaan ihan vapaasti, me kerromme rokotehaitoistamme jatkossakin emmekä suostu hiljenemään, vaikka te rokotepakottajat kuinka pilkkaisitte ja yritätte saattaa meitä naurunalaisiksi

Itse olen saanut pitkäaikaisen haitan koronataudista. Pari rokotusta on, eka tauti noiden jälkeen oli tosi lievä, toka puolisen vuotta sitten raju ja oireet jatkuu edelleen. Olis noi rokotteet tietty paremmin/pidempäänkin voineet suojata, olen pettynyt vähän. Onhan se totta että joku saa haittoja aina, buranaankin kuolee vuosittain ihmisiä.

Oliko vapaaehtoista, kun hoitajia kiellettiin tekemästä työtään jos eivät suostuneet ottamaan koronarokotetta? 

Vierailija
151/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä suhisee Joo kyllä

Vierailija
152/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kolme rokotetta, eikä ongelmaa, mutta tänä vuonna sitten sairastin koronan, ja vanhenin heti.

Iho, sydän, keuhkot... kaikki on kuin 70-vuotiaalla paljon ennen aikojaan.

Nämä jotka syyttävät rokotetta ovat voineet sairastaa koronan tietämättään.

Olen pahoillani että sait koronasta vakavia haittoja. Mutta myös rokotteesta voi saada vakavia haittoja. Kumpikin on siis potentiaalisesti vaarallinen osalle ihmisistä, sekä itse tauti että myös koronarokote. Mutta valitettavasti tätä ei voi etukäteen tietää.

Itselläni ei ole tiettävästi tartuntaa ollut, tai jos on ollut niin oireettomana

Vierailija
153/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vapaaehtoista, kun hoitajia kiellettiin tekemästä työtään jos eivät suostuneet ottamaan koronarokotetta? 

Miksi sitten suostuitte allekirjoittamaan työsopimuksen, missä lupauduitte ottamaan rokotukset? Kukaan ei pakottanut.

Ja väitit, että KAIKKI pakotettiin ottamaan rokote. Ei taatusti pakotettu.

Hoitajat on eri juttu.

Vierailija
154/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydänongelmia omassa tapauksessa satunnaisia rytmihäiriöitä. Alkoi heti rokotteen saamisesta. Mutta ei kuulemma ole asiaan yhteyttä eikä tutkita.

Sydämen vajaatoiminta 3. rokotteen jälkeen. Sen lisäksi sähköiskumainen pistely ja kihelmöinti ympäri kehoa jatkuu edelleen jokapäiväisenä. Rokotuksesta on nyt 6 kk.

Eipä varmaan muu auta kuin odotella, että "korjautuu" tai sitten kärsiä näiden vaivojen kanssa loppu elämä. Omassa tapauksessa lääkäreitä ei kiinnosta. 4 kertaa käynyt päivystyksessä kun alkaa hakkaamaan satunnaisesti.

Vierailija
155/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4483573

Reilut 21 vuotta palomiehenä työskennellyt Janne, 51, on yksi koronarokotuksista kieltäytyneistä. Mellunkylän pelastusasemalla palomiehenä tavallisesti työskentelevä mies ei helmikuun alusta alkaen ole enää saanut tehdä työtään pelastusyksiköissä eli paloautossa ja ambulanssissa.

– 30.1.2022 voin toimia ensihoidossa, mutta 1.2. alkaen olen jotenkin vaarallinen, kun en niitä RNA-injektioita ole ottanut ja nämä työt jäävät tauolle, Janne kirjoitti tammikuussa Facebook-sivullaan.

Että vapaaehtoinen rokote juu :D  Kun rokotteesta kieltäytyminen johti monen kohdalla siihen, etteivät saaneet tehdä työtään...

Jos kieltäytyminen perustuu siihen, että ei luota tuohon tekniikkaan, niin se on voi voi: kun ikää tulee, joutuu todennäköisesti jossain vaiheessa syöpähoitoihin, joissa käytetään tulevaisuudessa mrna-teknikkaa.

Eli vaihtaa työtä joutuakseen ojasta allikkoon.

Vierailija
156/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilut 21 vuotta palomiehenä työskennellyt Janne, 51, on yksi koronarokotuksista kieltäytyneistä. Mellunkylän pelastusasemalla palomiehenä tavallisesti työskentelevä mies ei helmikuun alusta alkaen ole enää saanut tehdä työtään pelastusyksiköissä eli paloautossa ja ambulanssissa.

– 30.1.2022 voin toimia ensihoidossa, mutta 1.2. alkaen olen jotenkin vaarallinen, kun en niitä RNA-injektioita ole ottanut ja nämä työt jäävät tauolle, Janne kirjoitti tammikuussa Facebook-sivullaan.

Että vapaaehtoinen rokote juu :D  Kun rokotteesta kieltäytyminen johti monen kohdalla siihen, etteivät saaneet tehdä työtään...

Jos kieltäytyminen perustuu siihen, että ei luota tuohon tekniikkaan, niin se on voi voi: kun ikää tulee, joutuu todennäköisesti jossain vaiheessa syöpähoitoihin, joissa käytetään tulevaisuudessa mrna-teknikkaa.

Se on sitten voivoi kun ihmisellä ei ole aivoja joilla ajatella. Kuten kaltaisillasi lampailla

Eli kaikki lääkärit ja tiedemiehet ovat lampaita, kun uskovat mrna-tekniikkaan?

Muistakaa pysyä kaukana lääkäreistä ja sairaaloista. Saattaa vaikka PIIKKIPROTEIINI tarttua!!! Hui!!!

Vierailija
157/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aiheutti itseasiassa aika paljonkin..... Otin 3 rokotetta ja sain 3 kertaa myös itse taudin

Vierailija
158/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten voivoi kun ihmisellä ei ole aivoja joilla ajatella. Kuten kaltaisillasi lampailla

Eli kaikki lääkärit ja tiedemiehet ovat lampaita, kun uskovat mrna-tekniikkaan?

Muistakaa pysyä kaukana lääkäreistä ja sairaaloista. Saattaa vaikka PIIKKIPROTEIINI tarttua!!! Hui!!!

Luuletko oikeasti että lääkäreille ei ole sidoksia erinäisiin lääkyhtiöihin? Ja ettei tämä vaikuta heidän toimintaansa?

Lääkeyritysten jättituet julki: 35 prosenttia lääkäreistä pimitti tietonsa - "järkyttäviä summia"

Lääkeyritykset käyttivät yhteistyöhön suomalaisten lääkäreiden kanssa viime vuonna 27 miljoonaa euroa.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016060121657398

Vuodelta 2016 astiko piti käydä juttu etismässä?

Vierailija
159/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti karma kostaa kaikille rokotepakottajille ja niille, jotka syyllistivät rokottamattomia

Oletko sinä tämä "oli se hirveää kun kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote!!!!!!

Onneksi itse en ottanut"- tyyppi, joka yrittää hokea tuota vähemmän loogista väitettä joka väliin?

En. Mutta minusta kyllä oli väärin, että koronapassin avulla kansa jaettiin kahtia ja sekä media että rokotetut syyllistivät ja ivasivat rokottamattomia.

Ja käytännössä esim hoitajat pakotettiin se rokote ottamaan, koska ilman sitä eivät saaneet tehdä työtään. Tämän takia moni lopettikin hoitanan työt kokonaan ja antoi ammattioikeutensa pois ja saatiin pahennettua hoitajapulaa.

Onko sekin hirveää, kun ajokortin avulla kansa jaetaan kahtia? Onko se syrjintää, kun pitää käydä joku kallis kurssi, rttä pääsee itsenäisesti liikkumaan?

Vierailija
160/220 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestiketjun perusteella voi todeta, että joidenkin hysteerinen luulotauti ainakin paheni.