Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita pidät arkikäytössä ?

Vierailija
28.11.2014 |

Miten varaudut kylmään vaatteiden suhteen ?  Pitääkö monet collareita lämpimän alusasun kera arkikäytössä nyt syksyllä ja talvellla ? Olen jo kyllästynyt pitämään farkkuja

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kyllästynyt pitämään farkkuja jatkuvasti. Mitä muita housuja pidätte farkkujen sijasta? Jotain kangashousuja ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuja

Vierailija
5/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kangashousuja sekä neuleita 

Vierailija
6/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villamekkoja, sukkahousuja ja säärystimiä

Vierailija
7/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko/tunika, 2*legginsit, ei-keinokuituinen neuletakki, tuulenpitävä takki, uggit tai timberlandin LÄMPIMÄT polveen asti ylettyvät talvisaappaat. Ei ole koskaan kylmä ja sisätiloissa riisun ylimääräiset kamppeet ja vaihdan sisäkenkiin.

Vierailija
8/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:36"]Mekko/tunika, 2*legginsit, ei-keinokuituinen neuletakki, tuulenpitävä takki, uggit tai timberlandin LÄMPIMÄT polveen asti ylettyvät talvisaappaat. Ei ole koskaan kylmä ja sisätiloissa riisun ylimääräiset kamppeet ja vaihdan sisäkenkiin.
[/quote] Säärystimet unohtui.

Vierailija
9/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen farkkuja, joskus myös neulemekko/neulehame/farkkuhame ja paksut sukkahousut tai lämpimät fleeceleggingsit. Kävelen töihin n. 40 min ja tänä talvena olen hyvin pärjännyt ilman erityisiä ulkovaatteita. Oikein kylmällä laitan sukkahousut tai pitkikset farkkujen alle tai vetäisen toppahousut farkkujen päälle.

Collegehousuja käytän kotona ja korkeintaan lähikaupassa käydessäni, en muuten ihmisten ilmoilla.

Vierailija
10/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käytän collegehousuja milloin missäkin välillä kaupassa ja välillä kotona

Vierailija
11/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas

Vierailija
12/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangashousuja, paksuja sukkahousuja, tunikoita/arkimekkoja ja neuleita tai neuletakkeja.

Vierailija
13/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikäytössä ei ole collareita, koska käyn töissä. Töissä mulla on joko farkut, suorat housut, jegginsit ja näiden kanssa joku jakku, neule tai tunika tai sit hame/mekko ja villasukkahousut.  Mun työhuoneessa on toimiva ilmastointi, joten siellä on just sen lämmistä kuin haluan. Työmatkalle puen liikuntaan sopivat ulkovaatteet.

Collareita voin pitää kotona viikonloppuisin. Sisällä niiden alle ei tarvitse mitään. Ulosmennessä voin pukea alle esim villasilkkikerraston. Tosin ulkoilen talvisin mieluiten jossain paremmin kosteutta ja tuulta kestävässä vaatteessa.

Vierailija
14/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ja jegginsejä arkikäytössä. Joskus hame ja paksut sukkahousut. Ulkoiluun siihen sopivat vaatteet ja kengät. Collarit on kotihousut enkä kyllä koskaan käyttäisi muualla kuin kotona.

Vierailija
15/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:47"]

Arkikäytössä ei ole collareita, koska käyn töissä. Töissä mulla on joko farkut, suorat housut, jegginsit ja näiden kanssa joku jakku, neule tai tunika tai sit hame/mekko ja villasukkahousut.  Mun työhuoneessa on toimiva ilmastointi, joten siellä on just sen lämmistä kuin haluan. Työmatkalle puen liikuntaan sopivat ulkovaatteet.

Collareita voin pitää kotona viikonloppuisin. Sisällä niiden alle ei tarvitse mitään. Ulosmennessä voin pukea alle esim villasilkkikerraston. Tosin ulkoilen talvisin mieluiten jossain paremmin kosteutta ja tuulta kestävässä vaatteessa.

[/quote]

Etkö edes pikkareita pidä alla :D?

Vierailija
16/18 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen kaupassa ja kaupungilla käynyt pieniä reissuja paksut collarit jalassa 

Vierailija
17/18 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
18/18 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muita housuja olekaan kun kollareita ja legginssejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi