Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh että mua ärsyttää tää homorummutus!

Vierailija
28.11.2014 |

Ennen kuin tuohdut yhtään pidemmälle: KYLLÄ, OLEN SUKUPUOLINEUTRAALIN AVIOLIITTOLAIN TUKIJA.

Mutta minua ÄRSYTTÄÄ, että tälläkään palstalla ei pysty keskustelemaan mistään muusta. Kaikki aloitukset, jotka eivät koske ko. lakialoitetta, hukkuvat muutaman minuutin sisällä kakkos- tai kolmossivulle. Pitäisi olla yksi (1) ketju tälle lakialoitteelle, jossa siitä keskustellaan. Laskin juuri, että etusivulla on 13 keskustelua aiheeseen liittyen.

Ja joo, onhan tämäkin toisaalta yksi keskustelu aiheeseen liittyen mutta perkele. Ihan sama. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma mielipide saa olla, mutta ei se tarkoita sitä, että kukaan ei saisi sitä kyseenalaistaa, pyytää argumentteja tai kyseenalaistaa niiden loogisuutta. Ts. joskus mielipide on vaan paska, vaikka se olisi kuinka vilpitön ja ikioma. Mä voin sanoa että oikeesti kaikkien miesten pitäis alkaa hyppiä vasemmalla jalalla liikkuessaan taajama-alueella, mutta ei se silti kovin järkevä mielipide ole vaikka sydämestä ja lasten parasta ajatellen tulikin.

Vierailija
2/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen. Ja auta armias, jos EI-puoli voittaa... väärin äänestetty, väärin päätetty.

Taidanpa pistää Facebookin ja av:n pariksi viikoksi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynny vaan! Voi juku, miten sua varmaan ärsyttääkin, kun laki menee läpi! Tiedoksesi, en edes viitsinyt lukea paska-ahdasmielistä aloitustasi, koska siitä tulisi minulle vain fyysisesti paha olo. Mene takaisin sinne keskiajalle. 

Vierailija
5/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit ratkaista ongelman tekemällä av:lle jälleen yhden homoaloituksen? :D

Vierailija
7/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali! Onnex sul oli voimii avata kuitenki oma alotus siit.

Vierailija
8/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloitus on poisettiin, kun otsikossa oli sana homorummutus. Saa nähdä, olenko tasa-arvoisessa asemassa ap:n kanssa.

Vierailija
9/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:30"]

Amen. Ja auta armias, jos EI-puoli voittaa... väärin äänestetty, väärin päätetty.

Taidanpa pistää Facebookin ja av:n pariksi viikoksi kiinni.

[/quote]no jos EI-puoli voittaa, niin sille ei voi mitään :/

mut kyllä näin homona mun mielestä me vähemmistöön kuuluvat ansaittas edes jotain...

Tossa tasa-arvoisessa avioliittossahan on kyse ennen kaikkea ihmisoikeudesta! Kyllä homoilla on ihan samat velvollisuudet tässä yhteiskunnassa kuin heteroilla, veroja maksetaan ja jos se ryssä päättää tänne hyökätä niin ihan samalla tavalla homokin joutuu rintamalle kuin heterokin.

Mua ei homona haittaa jos tuo aloite ei mene läpi. Mut jos meillä ei ole samoja oikeuksia, niin ei pitäisi olla samoja velvollisuuksiakaan, jos mä en saa mennä naimisiin rakastamani miehen kanssa, niin sit  mä en halua maksaa niin paljoa veroja kuin nyt, veroprossa puolet pienemmäks ja vapautuksen asevelvollisuudesta! se riittäs mulle.

Suomi on ylpeä kun meillä on "länsimaiset/pohjoismaiset" arvot, mut jos tää äänestys ei mene läpi, niin ei suomi voi todellakaan sanoa olevansa tasa-arvon "mallimaa" :)

Vierailija
11/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös jotenkin jo kyllästyttää. Olen kyllä tasa-arvoisen avioliittokain kannalla, mutta ärsyttää tässä propagandassa se kuinka lapset on sotkettu mukaan. Hehkutetaan kuinka on ihanaa kun lapsella on kaksi äitiä ja yksi isä tai toisinpäin. Enpä ole koskaan kuullut että heterouusperheissä hehkutettaisiin kuinka hienoa on että lapsella on omien vanhempien lisäksi myös äiti- ja/tai isäpuoli. Vaikka jokapäiväisessä elämässä sen lapsen kannalta on ihan sama asia.

Vierailija
12/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:53"]

Homojakin ärsyttää: http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2014/11/homoliitto-jonninjoutavuuden-joutsenlaulu

[/quote]

Taitaa olla pitkälti kyse siitä että porukka pääsee mainostamaan omaa suvaitsevaisuuttaan ja erinomaisuuttaan tällä vouhkaamisella. Erehdy sanomaan että vastustat ja vaikka perustelet kuinka hyvin kantasi, niin saat tuon suvakkiporukan raivolla kimppuusi. Tässä asiassa taitaa olla vain yksi oikea mielipide vai kuinka miksi ette suvaitse muita mielipiteitä? Monihan sanoo että vastustaa itse, mutta ei haittaa vaikka toinen on erimieltä. Sitten hyökätään kuitenkin kimppuun vaikka vastalause on esitetty ihan asiallisesti. Mua vituttaa tää eniten koko keississä. 

Vierailija
13/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa minuakaan kiinnostaa nämä keskustelut. En ymmärrä miksi muitakaan heteroita, kun ei tämä varsinaisesti millään lailla kosketa useimpien heteroiden elämää. Minun puolestani homoseksuaalit saisivat mennä naimisiin niin kuin heterotkin. Kirkko voisi päättää ihan keskenään suostuuko vihkimään. Lapsia homo- ja lesbopareilla jo on,joten sen puoleen laki parantaisi näiden lasten asemaa, jos lapsen biologinen vanhempi kuolisi.

Vierailija
14/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojakin ärsyttää: http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2014/11/homoliitto-jonninjoutavuuden-joutsenlaulu

[/quote]

YHTÄ homoa.

Vierailija
15/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis, ärsyttää tuo sana "homorummutus". 

Vierailija
16/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:02"]

[/quote]

Taitaa olla pitkälti kyse siitä että porukka pääsee mainostamaan omaa suvaitsevaisuuttaan ja erinomaisuuttaan tällä vouhkaamisella. Erehdy sanomaan että vastustat ja vaikka perustelet kuinka hyvin kantasi, niin saat tuon suvakkiporukan raivolla kimppuusi. Tässä asiassa taitaa olla vain yksi oikea mielipide vai kuinka miksi ette suvaitse muita mielipiteitä? Monihan sanoo että vastustaa itse, mutta ei haittaa vaikka toinen on erimieltä. Sitten hyökätään kuitenkin kimppuun vaikka vastalause on esitetty ihan asiallisesti. Mua vituttaa tää eniten koko keississä. 

[/quote]

Yhtään hyvää perustelua en ole kuullut. Ehkä sulla sitten sellainen on?

Vierailija
17/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskallan väittää, että tätä asiaa pidetään ihan tarkoituksellisesti näin kartalla siksi, että se vie huomion pois eduskunnan muista asioista.

Vierailija
18/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei koskaan hyväksytä , eihän se ole normaalia,lapsistakin tulee sen myötä sairaita , pitäisi pystyä järjestämään avo huollon paikkoja enemmän .

Vierailija
19/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:02"]

[/quote]

[/quote]

Yhtään hyvää perustelua en ole kuullut. Ehkä sulla sitten sellainen on?

[/quote]

On niitä hyviäkin perusteluja varmasti ollut, mutta eipä niitä raivoltaan kykene kuuntelemaan :) Sanoisin näin että hyviä puolesta ja vastaan, mutta kun ei pystytä näkemään kuin sen oma puoli kun on niin kiire suvaita.

Vierailija
20/28 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ihmiset vois mennä vaikka käsilaukkunsa kanssa naimisiin! Ei kiinnosta hevon paskaa. Ei vaikuta elämääni. Siksi muakin ärsyttää tää tästä aiheesta rummutus, kun ei vaan kiinnosta kenen taikka minkä kanssa ihmiset menee naimisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme