Huostaanotettu teini täällä, tässä olisi se linkki mun blogiin :)
Vihdoin sain blogin julkaisukuntoon :D Ja jos joku ihmettelee kuka minä olen, niin se sama huostaanotettu teini, joka on täällä aiemminkin pyörinyt. Tein keskiviikkona "Huostaanotettu teini täällä, ois asiaa mun blogista"-ketjun aiheesta.
Laitan sen linkin alas, koska mobiiliversio av:sta säätää sen verran, ettei anna sitä tähän laittaa.
Eipä minulla muuta. Kivaa viikonloppua kaikille! :)
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"]Blogin nimessä on kirjoitusvirhe, yksi ylimääräinen s-kirjain. Sen tulisi olla näin: How long does it TAKE to become.... Ilman sitä ässää. :)
Mutta kiva että laitoit blogisi muidenkin näkösälle ja huolehdit yksityisyydestä. Muuta en osaa kommentoida vielä, kun jumiuduin tuohon otsikkoon. :D
[/quote]
Kiitos, kun kerroit :D En ole mikään paras enkussa...
ap
[/quote]Silloin KÄYTÄ vain äidinkieltä.
[/quote]
Sen takia otin tuon tekstin weheartit.com sivulta yhdestä kuvasta, koska en luottanut omaan enkkuuni D: Vaihdoin sitten itse tekstin fonttia.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"]Blogin nimessä on kirjoitusvirhe, yksi ylimääräinen s-kirjain. Sen tulisi olla näin: How long does it TAKE to become.... Ilman sitä ässää. :) Mutta kiva että laitoit blogisi muidenkin näkösälle ja huolehdit yksityisyydestä. Muuta en osaa kommentoida vielä, kun jumiuduin tuohon otsikkoon. :D [/quote] Kiitos, kun kerroit :D En ole mikään paras enkussa... ap [/quote]Silloin KÄYTÄ vain äidinkieltä.
[/quote]
Höpö höpö. Tuon kirjoittaja ei siis ole sama joka otsikosta mainitsi, vaan tämä on joku toinen kpää. :) Ap, meille kaikille tulee kirjoitusvirheitä, joten se on ihan sama eikä mikään iso juttu, paljon huonompi olisi ettei käyttäisi yhtään englantia koska pelkää pieniä kirjoitusvirheitä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"]Blogin nimessä on kirjoitusvirhe, yksi ylimääräinen s-kirjain. Sen tulisi olla näin: How long does it TAKE to become.... Ilman sitä ässää. :)
Mutta kiva että laitoit blogisi muidenkin näkösälle ja huolehdit yksityisyydestä. Muuta en osaa kommentoida vielä, kun jumiuduin tuohon otsikkoon. :D
[/quote]
ap
[/quote]
Sen takia otin tuon tekstin weheartit.com sivulta yhdestä kuvasta, koska en luottanut omaan enkkuuni D: Vaihdoin sitten itse tekstin fonttia.
ap
[/quote]
Mutta rauha maahan, tuo kuulostaisi kivalle ihan suomenkin kielellä :3 Harkitsen vaihtamista suomeksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"]Blogin nimessä on kirjoitusvirhe, yksi ylimääräinen s-kirjain. Sen tulisi olla näin: How long does it TAKE to become.... Ilman sitä ässää. :) Mutta kiva että laitoit blogisi muidenkin näkösälle ja huolehdit yksityisyydestä. Muuta en osaa kommentoida vielä, kun jumiuduin tuohon otsikkoon. :D [/quote] Kiitos, kun kerroit :D En ole mikään paras enkussa... ap [/quote]Silloin KÄYTÄ vain äidinkieltä.
[/quote]
Höpö höpö. Tuon kirjoittaja ei siis ole sama joka otsikosta mainitsi, vaan tämä on joku toinen kpää. :) Ap, meille kaikille tulee kirjoitusvirheitä, joten se on ihan sama eikä mikään iso juttu, paljon huonompi olisi ettei käyttäisi yhtään englantia koska pelkää pieniä kirjoitusvirheitä.
[/quote]
Ja harjoittelemallahan sitä just oppii :)
ap
Kiinnostavuusaste kannattaa huomioida. Kävimme kaupassa ostamassa pinnejä on hieman sellaista informaatiota, että ei kovin jännää. Mutta kerro enemmän mielialastasi, oliko hyvä tai huono päivä, tulevaisuudenhaaveista ja mitä haasteita voi olla edessä, että pääset päämäärääsi, Onnistumisista, epäonnistumisistä jne. Tunteikasta juttua ja elämänmakua, olisi kiva lukea ja myötäelää.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:22"]Kiinnostavuusaste kannattaa huomioida. Kävimme kaupassa ostamassa pinnejä on hieman sellaista informaatiota, että ei kovin jännää. Mutta kerro enemmän mielialastasi, oliko hyvä tai huono päivä, tulevaisuudenhaaveista ja mitä haasteita voi olla edessä, että pääset päämäärääsi, Onnistumisista, epäonnistumisistä jne. Tunteikasta juttua ja elämänmakua, olisi kiva lukea ja myötäelää.
[/quote]
Koitan muistaa tämän, laitan vaikka ylös jotain :) Kiitos vinkistä. Muokkaan blogia vielä, joten just tämmöset vinkit on tervetulleita.
ap
Minä painun nyt ja palaan blogin pariin illemmalla uusiksi :) Kivaa perjantaita kaikille!
ap
En oikein ymmärrä tuota vaateasiaa. Jos perhekoti ei suostu ostamaan sinulle ehjiä vaatteita, niin eivätkö sossut vaadi sitä? Luulisi nyt sossun itsekin tapaamisessa näkevän, jos sinulle ei ole kunnon vaatteita ja vielä mainitset asiasta. Vai onko kysymys siitä, että et suostu pitämään niitä vaatteita, jotka perhekoti sinulle hankkii, koska ne eivät ole makusi mukaisia?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:30"]En oikein ymmärrä tuota vaateasiaa. Jos perhekoti ei suostu ostamaan sinulle ehjiä vaatteita, niin eivätkö sossut vaadi sitä? Luulisi nyt sossun itsekin tapaamisessa näkevän, jos sinulle ei ole kunnon vaatteita ja vielä mainitset asiasta. Vai onko kysymys siitä, että et suostu pitämään niitä vaatteita, jotka perhekoti sinulle hankkii, koska ne eivät ole makusi mukaisia?
[/quote]
Perhekodin mielestä vaatteissani ei ole mitään vikaa. Näin sossua muistaakseni viimeksi keväällä, jos oikein muistan, ja sen jälkeen on laukku ja kengät menneet rikki, eli eivät vielä tiedä niistä. Näen sossua vain palavereissa, ja seuraava palaveri on joulukuussa.
Perhekoti ei ole hankkinut minulle vaatteita, joten kyse ei ole siitä, etten käyttäisi niitä, koska "eivät sovi makuuni" :)
Minulle sopisi täysin se, että käytäisiin esimerkiksi kirpparilla ostamassa minulle vaatteita, tykkään kirppareista, mutta ohjaajille tämä ei jostain syystä käy. Kuitti ei ole kelvollinen tms, luulevat kai, että se kirjotettaisiin käsin tms. Eivät puhu minulle asiasta. Kaupan kuitit käy, mutten tiedä, mikä ongelma tässä oikein on.
ap
Et kyllä vaikuta yhtään huostaanotetulta teiniltä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:20"]Et kyllä vaikuta yhtään huostaanotetulta teiniltä.
[/quote]
Selitä :D
Ei me kaikki riehuta, lintsata ja tehdä tyhmyyksiä :) Aiheeton huostaanotto, mutta olen silti huostaanotettu.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"]Blogin nimessä on kirjoitusvirhe, yksi ylimääräinen s-kirjain. Sen tulisi olla näin: How long does it TAKE to become.... Ilman sitä ässää. :)
[/quote]
ap