Sanontoja jota vihaat?
Onks teillä ns. triggerwordejä mut lauseiden muodossa? Mut saa ihan fyysisesti pahoinvoivaks
-"aina ei mee nallekarkit tasan" (tulee mieleen sössöttävä elämänkoululaiswt jonka mielestä hänen huono elintasonsa on valtion syy ja hänellä on OIKEUS aina kaikkeen kuten sossutukiin)
-"Ei se oo mitään rakettitiedettä"
Ei helvetti, teki ihan pahaa kirjottaa noi. Sanoista mut saa pahoinvoivaks asshole haukkumanimenä. Mautonta, oksettavaa, välittömästi kuvottava mielikuva.
Kommentit (153)
en kattelis hetkeäkään/ei onnistuis meillä
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:56"]
"syökää kanaa!", "ime parsaa!", "parasta parsaa!", "partytime, excellent!", "rakastan sua kuuhun ja takas!", "nyt on sokka irti!", "oltiin eilen vähän pienissä häissä!", "samoilla silmillä mennään!", "firman piikkiin!", "rankka työ vaatii rankat huvit!", "rai rai rai!", "jebou!", "ihanaa leijonat ihanaa!", "den glider in!", "hasta la vista, baby!", "se hiinä ja hiinä!", "nyt on hyvä fiiwis!", "fäijönii", "meikämandoliini", "mikä pössis?/onks hyvä pössis?", "onx hyvä meizinki?/mikä meizinkiii?", "abouttiarallaa", "kyl(l)ä lähtee!", "voi lollero!", "vituttaa kuin pientä oravaa", "soiva peli", "svägä/anti-svägä", "huominen on huomenna", "elämä on!", "life sucks. and then you die.", "se tunne kun..." ja kaikki mahdolliset "Keep calm & xxxx" -mukaelmat.
[/quote]
Vau! samassa paketissa kaikki minunkin inhokkini (paitsi soivaa peliä en jostain syystä inhoa.) Itse lisäisin vielä nettikeskusteluissa yleistyneen "xxxx, koska x" - sen käyttäjästä tulee mieleen sellainen parikymppinen kaikkitietävä nörttipoika.
Mistä toi "ime parsaa" -juttu muuten on peräisin?
natsisiwa
koukuttaa/olla koukussa
salkkaroida
meikäläinen/meitsi/meikämanne/allekirjoittanut
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:11"]Jotenkin en taas yllättynyt, että sitä kaikkein eniten vituttavaa (tai oikeestaan ainoota joka kunnolla vituttaa) lausetta ei sadan viestin joukosta löytynyt, vaikka tälläkin palstalla iso osa väestä on aspa hommissa. Elikkä "asiakas on aina oikeassa" on sitten niin vittumainen lause, ettei mitään rajaa ja se on myös varmaan maailman eniten väärin käytetty lause. Jokainen aspa ihminen tietää, että tuota lausetta käyttää juurikin ne kaikkein vittumaisimmat ja hankalimmat asiakkaat, jotka tasan tarkkaan on totaalisen väärässä, mutta käyttävät tuota ääliömäistä sanontaa vain härskisti hyväkseen. Yhtäkään kertaa ei pitkän asiakaspalveluhistoriani aikana ole ollut sellaista tilannetta, että kyseisen lausahduksen suustaan oksentanut todella olisi ollut oikeassa. Minä olen tehnyt virheitä työssäni niin kuin kaikki muutkin ja osaan myös virheitäni anteeksi pyytää, sekä myös mahdolliset haitat korvata, mutta yksikään sivistynyt asiakas (joita onneksi on valtaosa) ei kuittaa virheitäni tuollaisella lauseella. [/quote] Maailmalla toimii. Suomessa asiakas ei ole mitään.
[/quote]
Et sitten ymmärtänyt lainkaan lukemaasi.
et sitten lainkaan ymmärtänyt lukemaasi/vikaa luetunymmärtämisessä?/onksulla lukihäiriö?
paha se on kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu
Mua vähän puistattaa jokainen FB-päivitys, jossa käytetään ilmausta "niistä on X tehty":
"Viiniä ja herkkuruokaa parhaassa seurassa, niistä on mun vapaailta tehty!"
Ihan kauhea sanonta on mielestäni "Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa." Miksei ihmisellä saisi olla kunnianhimoisia tavoitteita?
"Suomi on vapaa maa"
Mitä tää tarkoittaa? Me olemme EU.ssa ja NATO.n kanssa isäntämaasopimus että määräyksiä tulee sieltä ihan mukavaan tahtiin plus eniten lakeja ja säänteyä niistä maista mitä tiedän. Teltan pystyttämiseenkin tarvitaan lupa jos on yli jonkun tietyn aikarajan.
Njom, njom, njom.. Tai jotain tuohon suuntaan (siis nam, nam).
Voi että kun voi YÖKÖTTÄÄ toi sana..! :/
Sama vika Rahikaisella
Kun jossain menee esim. poliisiauto, niin siihen kommentti "Jaahas, mua tultiin hakemaan" yms.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:05"]"kulttuuri on rikastettu" yhteyksissä joissa ulkomaalainen on syyllistynyt esimerkiksi rikokseen.
[/quote] Mun mielestä tää on just hyvä. Kun maahanmuuttoa kolmannesta maailmasta perustellaan sillä että se rikastaa kulttuuriamme ja elävöittää rajaseutujamme niin ihan hyvin sen seurauksista voi sanoa että noni, nyt on kulttuuri rikastettu ja rajaseutuja elävöitetty
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:05"]"kulttuuri on rikastettu" yhteyksissä joissa ulkomaalainen on syyllistynyt esimerkiksi rikokseen. [/quote] Mun mielestä tää on just hyvä. Kun maahanmuuttoa kolmannesta maailmasta perustellaan sillä että se rikastaa kulttuuriamme ja elävöittää rajaseutujamme niin ihan hyvin sen seurauksista voi sanoa että noni, nyt on kulttuuri rikastettu ja rajaseutuja elävöitetty
[/quote]Liika on liikaa, ei mitään pidä toistaa loputtomiin, se kääntyy itseään vastaan. Mikä on muuten myös ärsyttävästi sanottu :D
Yleinen nuorisogenitaali, joka esiintyy myös yleisenä palstagenitaalina.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:43"]Njom, njom, njom.. Tai jotain tuohon suuntaan (siis nam, nam).
Voi että kun voi YÖKÖTTÄÄ toi sana..! :/
[/quote]
Mä olen nähnyt/kuullut tästä käytettävän versiota "om nom nom" ja mun reaktio on täsmälleen sama!
Mikään ei ole niin hauskaa, kuin jätä se sika!
Vastaajille tiedoksi: teidän omat kommenttinne saavat vastapuolen hulluuden rajoille...
"Kestä se kuin mies". Ainakin itse olen huomannut, että naiset kestää enemmän kipua. Esim. miesflunssa. Ai hitto se kiristää hermoja kun mies on kipeenä, sitä valituksen määrää. Ei toki pidä yleistää, mutta ainakin omalla kohdalla "kestä se kuin mies" tarkoittaa ennemmin että valita koko ajan.
Jätä se sika. Me lähdetään Thaimaaseen.