Nyt kun FB, WA, insta on nurin, näemme miten olemme niistä riippuvaisia
Tässä nähdään miten vaarallista onnella riippuvainen tuollaisista kaupallisista palveluista. Lasten harrastusryhmien viestintä on seis, kaikki muut ryhmät seis, firmojen mainonta ja vuorovaikutus seis… hyvä vaan jos noiden somealustojen yksinvaltius päättyisi.
Kommentit (22)
Tämä on pelkästään tyhjäpää naisten ongelmia.
t. Mies joka nauraa tyhjäpää naisille ja niiden some-inflyensör-seurapiiri-pskan-jauhannalle
Lisäksi disinformaation levittäminen ja muu turha roina jota liikkuu.
FB ja Insta ei paljoa hetkauta mutta huomaan, että whatsappista olen suht riippuvainen. Siellä sovitaan lasten harrastuskyydit, selvitellään ekaluokkalaisen puuttuvat läksyt ja ilmoittaudutaan synttärijuhliin. Isovanhempien ryhmässä vaihdetaan kuulumiset eläkeläisten kanssa ja kysellään päivän vointia. Ja työporukan ryhmän kanssa suunnitellaan loppuviikon workshoppia.
Nyt ihmetellään, mitä tehdään. Lähetän tekstiviestin? :D
Eipä ole juuri missään tuntunut. Tekee hyvää tietyille ihmisille tämä sometauko. Elleivät tee mitään tyhmää ja sekoa......
Sitten nähdään riippuvaisuus kun internet kaatuu.
Noista ei yksikään hetkauta meikän elämää. Fb on, mut käytän 2- 3 krt/ vuosi, Ig ei ole. WA , käytän jonkin verran. Ainoa mitä siitä ikävöisin olis se etten voi lähettää kuvia helposti sukulaisille ja ystäville. Kun WA :n kautta onnistuu vaikk kymmenien kuvien lähettäminen putkeen.
Vauvan kaatuminen harmittaisi enemmän.
Vain whatsap on mulle tärkeä mutta tekstiviestejäkin voi lähettää kuten ennenkin.
Ilman fb ja instaa pärjään helposti.
Mulla ei ole edes älyluuria. Facebookin/Messengerin toimimattomuus ainoa mikä vähän häiritsee, mutta onneksi on tärkeiden yhteystietojen puhelinnumerot ja tekstarit toimii edelleen..
Joo nyt joutuu huutamaan lapsille, jos on heille asiaa.
Yleensä whatsappaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pelkästään tyhjäpää naisten ongelmia.
t. Mies joka nauraa tyhjäpää naisille ja niiden some-inflyensör-seurapiiri-pskan-jauhannalle
... ja roikkuu vauva.fi:ssä solvaamassa "tyhjäpää naisia"
Eipä ole haitannut. Tyttären kans tekstiviestiteltiin se mitä tarvitsi ja nyt lähden sänkyyn lukemaan kirjaa.
Wa on kyllä aika tarpeellinen. Siellä on helppo tiedottaa isolle joukolle asioita esim harrastusryhmät. Muita ilman pärjää kyllä... hetken :D
Ei haittaa ajanvietteen puolesta kun Twitter toimii mutta ikävän moni harrastus pyörii nykyään tiedotuksen ja treenien buukkaamisen osalta täysin Fb-ryhmien kautta kun se on ilmaista ja helppoa seuroille ja kerhoille.
En ole missään noista, joten minun puolestani saa kaatua rauhassa.
Ai? Ei hetkauta mua pätkääkään.