Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyneet seksityöläisen luona?

Vierailija
04.10.2021 |

Minkälaista oli? Kysymys koskee kaikkia sukupuolia. Kiinnostaa todella paljon aihe. Hyvät/huonot kokemukset?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mitäs minä siellä?

Vierailija
2/20 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tai tämä neito käy luonani pari kertaa kuussa. Ihan huippu juttu! Hyvää seksiä, todellakin haluaa tehdä kanta-aaiakkaansa tyytyväiseksi. Kaikki ei edes ole pelkkää kliinistä suoritusta. Jää sitten aikaa tehdä niitä omia juttuja, matkustella ja harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käytiin vaimon kanssa kokeilemassa thai hierontaa. Sisään mentäessä thai nainen oli hieman hämillään kun tultiin kahden. Sitten sovittiin käsihoito jota vaimo seurasi vierestä aina toimituksen loppuun saakka. Kokemuksena kai ihan hyvä.

Vierailija
4/20 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki. Viimeksi juotiin kahvit ja syötiin jäätelöä. Ollaan tunnettu yläasteelta lähtien. Pääasiassa hyviä kokemuksia.

Vierailija
5/20 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aihe kovasti kiinnostaa, niin alan ihmiset ja jutut löytyy ainakin parilta foorumilla.

Sexwork piste net ja seksisaitti

Vierailija
6/20 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tuskin tulen koskaan käymäänkään. Sotii niin pahasti arvojani vastaan. En halua esineellistää ihmisiä, ja koen että seksin ostaminen on juuri pahinta ihmisen esineellistämistä.

Vierailija
7/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja monesti. Mutta kysymys kuuluu kuin moni ostaa pelkän panon? Pillua saa muutenki mutta esim. sidonta ja kahleet karkottaa yli 90% naisista. Mikä on hienompaa ku olla sängyssä kiinni ja naine saa tehä mitä haluaa?

Vierailija
8/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vaikka harvoin oon joutunut olemaan ilman seksiä. En tiedä mikä siinä viehättää mutta nyt on taas suunnitelmissa mennä.

Vierailija
9/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kymmeniä kertoja.

Vaimo ei halua ikinä antaa suuseksiä niin käyn peri kertaa kuukaudessa imettämässä kulliani saman maksullisen naisen luona.

Touhu on mukavan mutkatonta.

Rahat käteen, housut alas ja istumaan sohvalle.

Nainen laittaa kumin ja alkaa imemään.

Monesti vielä olen loppuhuipennuksena ottanut kumin pois ja lauennut pitkin naisen kasvoja.

Suosittelen.

Vierailija
10/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Tuskin tulen koskaan käymäänkään. Sotii niin pahasti arvojani vastaan. En halua esineellistää ihmisiä, ja koen että seksin ostaminen on juuri pahinta ihmisen esineellistämistä.

Samasta syystä minä en käy koskaan parturissa.

Vierailija
11/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kokemusta (Thaimaa ja Suomi) Neljä kertaa vaimon kanssa yhdessä, 2 kertaa yksin. Tilanne on seksityöläiselle normaali ja arkinen, ovat luontevia, ei eroa juuri parturissa tai hierojalla käynnistä "henkiseltä ilmapiiriltään". Asiakkaanakin siinä sitten relaa.

Vierailija
12/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuin ajattelee nii joo. Ja kohtelet maksullista nuin ku ajattelet saat vastaan juurikin kyseisenlaista palvelua, niinku esine esineelle. Jos maksullinen on sinulle ihminen, ja kohtelet kuin ihmistä, ja useimmat onki kuin kuka tahansa, et voi kassajonossa tietää kuka myy seksiä. Kohtelu on kuin ihminen ihmiselle eikä kukaan ole kuin kauppatavara. Hyvin moni nauttii tuokiosta, ei välttämättä kuin rakkaan kans olis muttei se hetki useimmille ammattilaisille oo tunteeton tai sinänsä tunnu työltä

Vierailija
13/20 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä minä en käy koskaan parturissa.

Halveksin miehiä joiden pitää maksaa hiusten leikkuusta, yök.

Vierailija
14/20 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähiaikoina harkinnut. Listoilla olisi pari kiinnostavaa naista. Toiselta hakisin deepthroat kokemusta ja toinen tarjoaa oikeaa hierontaa yhdistettynä happyendiin. Hyvää käsihoitoa ei kovin moni nainen osaa tai ei edes viitsi osata. En laittaisi vastaan jos onnistuisi samalla myös naamalle istuminen ja kunnon pillun nuolenta.

Vierailija
15/20 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihinotossa silloin tällöin koska vaimo ei sitä anna. Lisäksi hän pukeutuu tiukkaan spandex asuun jota myöskään kotona en näe. Ja maksullinen sen takia että kiinnijääminen ei ole niin iso riski kuin ns. vapailla markkinoilla.

Vierailija
16/20 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Minulla on kolme vakkaria, jonka luona käyn epäsäännöllisen säännöllisesti.

Ja harmittaa etten aloittanut tätä riemua aikaisemmin. Sille rahalle saa todella vastineen

Vierailija
17/20 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Käyn suihinotossa silloin tällöin koska vaimo ei sitä anna. Lisäksi hän pukeutuu tiukkaan spandex asuun jota myöskään kotona en näe. Ja maksullinen sen takia että kiinnijääminen ei ole niin iso riski kuin ns. vapailla markkinoilla.

Annatkos vaimosikin tehdä samoin?

Vierailija
18/20 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alle viisi kertaa, mutta kokemukset hyviä. Kaikki mistä on sovittu, ja etukäteen hinta neuvoteltu, ovat hienosti toteutuneet. Ei siis moitteen sijaa.

Viimeisimmästäkin käyntikerrasta jo toistakymmentä vuotta, mutta hyvin voisin kuvitella vieläkin meneväni, mikäli tarvetta tulee.

- mies, 54 -

Vierailija
19/20 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vaikka harvoin oon joutunut olemaan ilman seksiä. En tiedä mikä siinä viehättää mutta nyt on taas suunnitelmissa mennä.

Eihän siinä välttämättä ole kyse siitä, etteikö seksiä saisi muutenkin. Mutta maksullisessa seksissä vastapuoli ei ala ainakaan soittelemaan perään ja halua suhteelta muuta kuin rahaa. Mikäli itsekään ei siis halua muuta, maksullinen palvelu on aina varmempi.

Vierailija
20/20 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä välttämättä ole kyse siitä, etteikö seksiä saisi muutenkin. Mutta maksullisessa seksissä vastapuoli ei ala ainakaan soittelemaan perään ja halua suhteelta muuta kuin rahaa. Mikäli itsekään ei siis halua muuta, maksullinen palvelu on aina varmempi.

Taidat toivoa, että soiteltaisiin?

Todellinen syy taitaa olla ihmissuhdetaitojen puute. Ei tarvitse kuin tyhjentää kassinsa, eikä kukaan vaadi muuta kuin maksun.