Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, minne se keskustelu katosi, että Whatsapp ja facebook on maailmanlaajuisesti kaatunut

Vierailija
04.10.2021 |

Kaik on männy 😫

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos koko internetti kaatuu? Telkka, radio, puhelimet? Mites sitten suu pannaan?

Vierailija
22/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siitä keskustelusta on iloa? Todetaan, että näin kävi ja that¨s it. Sitä voi sitten jokainen tykönään miettiä, miten elämä on noin niin kuin omasta mielestä mennyt, jos tuollaisesta asiasta menee elämä sekaisin. 

Et nyt ymmärrä kokonaisuutta

Mitä kokonaisuutta? Kyllä minun on ihan helppo ymmärtää, että kyseiset palvelut ovat kaatuneet. Siinäpä se kokonaisuudessaan. Jos elämän sisältö on some, sille kannattaa viimeistään nyt tehdä jotain, ettei jatkossa enää niin olisi. 

Ei se elämän sisältö ole, mutta aika monella on elämänsisältöä somessa.

No tuolloinhan juuri elämän sisältö on some. Jos on elämää somen ulkopuolella, ei maailma kaadu, jos some kaatuu. Eikä myöskään menetä mitään olennaista, koska se olennainen on somen ulkopuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos koko internetti kaatuu? Telkka, radio, puhelimet? Mites sitten suu pannaan?

Sitten on ainakin aikaa panna :D

Vierailija
24/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä instabeibet nyt tekevät?? Ahdistuvat? Ihan terveellinen tauko monelle.

Vierailija
25/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku en saa mun panoihin yhteyttä!

Vierailija
26/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo ei ole mennyt! Jos kaikki yhdistetään voimamme, me selvitään tästä. Aloitan: ap, annan sinulle yhden tykkäyksen ja kommentoin että "Kiva tukka".

Thanks. Otin spermanentin

Vierailija
27/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Island Jazmine on löppäleukainen hevosnaama. Ei mulla muuta.

Vierailija
28/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä tauko jatkuisi useamman päivän. Someriippuvaisille terveellistä vieroitushoitoa. 

Vierailija
29/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokkaat sillit poistattelevat ketjuja, kun niissä esiintyy pelottavia sanoja.

Vierailija
30/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siitä keskustelusta on iloa? Todetaan, että näin kävi ja that¨s it. Sitä voi sitten jokainen tykönään miettiä, miten elämä on noin niin kuin omasta mielestä mennyt, jos tuollaisesta asiasta menee elämä sekaisin. 

No tiedätkö että joillain on yritys-sivut siellä tms?

Itselläkin IG ainut kontakti osaan ihmisistä toisissa maissa. Että äläpä höpötä!

Yritystoiminta on TODELLA heikoilla kantimilla, jos some-tili on ainut väylä saada yhteyttä. Sama homma ihmissuhteissa. Vähintään nyt sähköposti on syytä olla somen lisäksi. Kun ei mikään ole niin varmaa kuin se, että jossain vaiheessa järjestelmät pistävät stopin. 

En sanonut että mulla olis siellä yritys-sivuja. Sanoin että IG on mulla ainut yhteydenpito väline osaan ihmisistä. Esimerkiksi Kiinassa asuvalle hlölle ei voi tavallisia sähköposteja laittaa kun ne menee jonkun typerän sensuurin läpi eikä heillä oo samoja some-alustoja kuin meillä (eivät oo sallittuja ilmeisesti).

Vierailija
31/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei kai pitäisi keskustella mistään muustakaan. Todetaan vaan, että kaikki on mitä on ja turvat kiinni. Miksi tulit kertomaan mielipiteesi keskustelun katoamisesta, koska niin vain kävi ja that's it.

Vierailija
32/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku en saa mun panoihin yhteyttä!

Se on vain ja ainoastaan oma syysi. Meillä muilla on onneksi puhelin, jolla voi lähettää tekstiviestejä tai vaikka soittaa. Niin helppoa on saada yhteys :)

Vierailija
33/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiedätkö että joillain on yritys-sivut siellä tms?

Itselläkin IG ainut kontakti osaan ihmisistä toisissa maissa. Että äläpä höpötä!

Yritystoiminta on TODELLA heikoilla kantimilla, jos some-tili on ainut väylä saada yhteyttä. Sama homma ihmissuhteissa. Vähintään nyt sähköposti on syytä olla somen lisäksi. Kun ei mikään ole niin varmaa kuin se, että jossain vaiheessa järjestelmät pistävät stopin. 

En sanonut että mulla olis siellä yritys-sivuja. Sanoin että IG on mulla ainut yhteydenpito väline osaan ihmisistä. Esimerkiksi Kiinassa asuvalle hlölle ei voi tavallisia sähköposteja laittaa kun ne menee jonkun typerän sensuurin läpi eikä heillä oo samoja some-alustoja kuin meillä (eivät oo sallittuja ilmeisesti).

Jännä kun ennen somen keksimistä yhteydenpito onnistui kuitenkin joka puolelle maailmaa....

Vierailija
34/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä kokonaisuutta

Mitä kokonaisuutta? Kyllä minun on ihan helppo ymmärtää, että kyseiset palvelut ovat kaatuneet. Siinäpä se kokonaisuudessaan. Jos elämän sisältö on some, sille kannattaa viimeistään nyt tehdä jotain, ettei jatkossa enää niin olisi. 

Ei se elämän sisältö ole, mutta aika monella on elämänsisältöä somessa.

No tuolloinhan juuri elämän sisältö on some. Jos on elämää somen ulkopuolella, ei maailma kaadu, jos some kaatuu. Eikä myöskään menetä mitään olennaista, koska se olennainen on somen ulkopuolella. 

Et nyt tainnut ymmärtää mitä sanoin: monis harmittaa kun siellä somessa on omia tietoja kuitenkin. Vai onko sulle ok vuotaa esim facesta sun puhelinumerosi jollekin ulkomaalaisille hämäräfirmoille?

Vierailija
35/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode toimii hieman oudosti tällä foorumilla. Edes harmiton huumori ei ole enää sallittu.

Vierailija
36/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko netti kaatuu sit myö männään kirjastoon, uimaan, juoksemaan, retkelle, leivotaan, askarrellaan, kirjoitetaan päiväkirjaa ja kirjeitä, muistatteko mitä ne sellaiset on?

Vierailija
37/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä eletty aikoja ihan ilman nettiä, ilman jopa puhelintakin.

38/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vähän pelottamaan. Jos kaikki kaatuisi, mitä me tehdään?

Minä menen ainakin ihan normaalisti kohta töihin.

Oli some nurin tai ei.

Tulen sieltä sitten aamulla kotiin nukkumaan, herään iltapäivällä ja menen taas illalla töihin.

Jos facebook, whatsapp ja insta on nurin, niin teenpähän jotain muuta sen ajan, mitä normaalitilanteessa käyttäisin niitä.

Luen vaikka kirjaa tai lähden metsään koiran kanssa 🤷

Kyl säkin selviät siitä! 💪 Jaxuhali.

Vierailija
39/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kehotan tarkastamaan tilitiedot, ketju häipyy.

Vierailija
40/148 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin toimii. Kaikki kolme. Ainoa mikä ei toimi on Facebookin workplace mutta se on vaan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme