Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monella on hai-saappaat ? käytättekö ihan kaupungillakin ?

Vierailija
04.11.2009 |

entä minkä kanssa? farkut, tuulihousut :D

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sateella puistossa tai muuten ulkoillessa, en kaupungilla :D sinne on muita kenkiä ja saappaita...

Vierailija
2/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mökillä käytän, helppo sujauttaa jalkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia tummanvihreitä käytän/säilytän mökillä ja uusia viininpunaisia kunnon sadekelillä ihan kaupungillakin, istuvien farkkujen kanssa siis, lahkeet varren sisäpuolella. Mulla tosin tyyli muutenkin "tyttömäinen" ja nuo hait käy muihin vaatteisiini oikein hyvin, kaikilla ei ehkä niin :) Ja mulla on oikein kuminhuoltoaine, että pysyvät kiiltävinä :)

Vierailija
4/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia tummanvihreitä käytän/säilytän mökillä ja uusia viininpunaisia kunnon sadekelillä ihan kaupungillakin, istuvien farkkujen kanssa siis, lahkeet varren sisäpuolella. Mulla tosin tyyli muutenkin "tyttömäinen" ja nuo hait käy muihin vaatteisiini oikein hyvin, kaikilla ei ehkä niin :) Ja mulla on oikein kuminhuoltoaine, että pysyvät kiiltävinä :)

laitan kenkiä talvivarastoon ja muistin, kun pari kk sitten tein lähtöä kaupungille siisteissä faarkuissa ja tummanpunaisissa haissa niin mies sanoi, että et kai sinä tuon näköisenä nyt lähde... meikkiäkin oli nätisti ja tyylikäs syystakki..

Vierailija
5/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaytan niita silloin talloin, myos kaupungilla taalla Keski-Euroopassa. Siita on ollut se hyoty etta olen jopa tutustunut pariin ihmiseen kun ovat tunnistaneet minut saappaista suomalaiseksi. :D

Vierailija
6/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kenkiä talvivarastoon ja muistin, kun pari kk sitten tein lähtöä kaupungille siisteissä faarkuissa ja tummanpunaisissa haissa niin mies sanoi, että et kai sinä tuon näköisenä nyt lähde... meikkiäkin oli nätisti ja tyylikäs syystakki..

Vierailija
7/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taitavat vähän jakaa mielipiteitä :) Mun mies ei ole toistaiseksi valittanut :) t. se toinen tummanpunaisten haitten omistaja ja muutenkin käytännöllisten, säähän sopivien ja tyttömäisten/sporttisten vaatteiden ystävä

Vierailija
8/72 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän niitä vain lasten kanssa puistossa ollessa, marjametsässä jne. mutta jos on kaatosade ja menen kaupungille, laitan kyllä ne jalkaan. Farkun lahkeet sinne sisään. En tykkää olla kaupungilla(kaan) sukat märkinä, eikä muut mun kengät pidä vettä.

Vierailija
9/72 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt vaaleanpunaisia hai-saappaittani jalassa melkein joka päivä, kun on olleet nämä sateiset kelit. Mutta olen pitänyt niiistä kovasti, on ne tosi hyvät jalassa, ja kun tuossa edellä mainittiin niillä autoilusta,olen samaa mieltä, kun nyt olen ajanut niillä paljon. (:On ne niin hyvät polkimilla:)

Vierailija
10/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummansiniset Hait. Laitan farkun lahkeet sisään, ja sitten näyttää tosi hyvältä, kyllä voi mennä kaupungille. Minä ajan paljon autoa, ja täytyy sanoa, että Hai- saappaat ovat todella hyvät autoilussa.

Vierailija
11/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun Hai-saappaissani kaupungilla ja mökillä, ihan missä vaan, jos on sadesää. Mulla on keltaiset:)

Vierailija
12/72 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on Hait. Ja ne on hyvät kengät , hyvä laittaa jalkaan. Olen myös käyttänyt niitä autoilukenkinä.

Vierailija
13/72 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on minullakin liikkumavälineenä , joten Hai-saapas käskee sitä usein. Astun ratin taakse , ja saappaat polkimille , ei ole automaattivaihteisto , joten polkimia täytyy painella. ( :Hait polkimilla  , kokeile  :)

Vierailija
14/72 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa keltaiset hait. Eilen juuri laitoin tiukat mustat farkut, nätin uuden karvakauluksisen takin ja meikkiä pikkusen hompsuisesti:) kun lähdin baariin. Huomasin kun nuoret miehet katsoivat kovasti:) Ovat todella nätit ja käytännölliset. Autoillessa kanssa tosi kivat, kun polkimia painaa ja olen yhden huoneemme pyhittänyt hai-saappaille. Kiilloittelen niitä siellä shampoolla:) Ihanat ovat kyllä:):)

Vierailija
15/72 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaat eivät ole hyvät ajojalkineet. Sama pätee Crockseihin. Pohjan pitää olla tarpeeksi jämäkkä ja pitävä.

Vierailija
16/72 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sateella ja loskakelillä aina kumppareita, ihan sama olenko kotona, navetalla vai kaupungilla. Kaupungille laitan toki eri saappaat kuin navetalle ;-)

Vierailija
17/72 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin reissuun autollla ajokengiksi Hai-saappaat. Minusta niissä on tukeva pito kantapäällä , sekä notkea etu-osa. Polkimia on niillä hyvä painella.

Vierailija
18/72 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pidän Hai-saappaista. Kiitti vinkistä. Oli hyvä ajaa saappailla.

Vierailija
19/72 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Hai-saappaistani ajojajkineeni. Lähdettiin ajamaan pohjoiseen  , niin minä laitoin jalkaan Hait. 

Kyllä saappaalla on hyvä ajaa.

Vierailija
20/72 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin vinkkien innoittamana Hai-saappaat jalkaan , kun lähdin autoilemaan. Ostin saappaani keväällä , joten en ehtinyt niitä vielä paljon käyttää.  Huomasin ensimmäisestä kytkimen ja kaasun polkaisusta miten hyvät saappaat ovat.  Ne ovat notkeat , ja pysyvät hyvin polkimilla. Minulla on aika paljon autolla ajoa ,  joten saappaat ovat usein ajojalkineeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme