SUURI POSITIIVISUUSKETJU
Nyt mammat, kaikkien negatiivisten viestien keskellä jotain positiivista tähän synkkään maailmaan ja alkavaan kaamokseen!
Mitkä asiat saavat sinut aina hyvälle mielelle/mistä pienistä arkipäivän asioista nautit?
Minä aloitan; ne aamut, kun herää virkeänä ja ei ole kiire mihinkään, saa tehdä rauhassa aamutoimet ja valmistautua tulevaan päivään omaan tahtiin. Niistä minä nautin :)
Kommentit (7)
Minä osaan nauttia kaikista pienistä asioista: koirani saa minut usein nauramaan hölmöilyllään, rauhalliset ja kiireettömät aamut kahvia juoden, tekstari vanhalle ystävälle, tällä hetkellä juon teetä ja nautin rauhasta :)
Mielestäni todella positiivista on se kun joku tekee tällaisen kivan aloituksen eikä halua provosoida ihmisiä riitelyyn. Ihanaa. KIITOS!
Tällä hetkellä olen iloinen siitä, että sain miehen reissulta kotiin ja hän nukkuu nyt tuossa vieressä :)
Se piristää, kun saa kotona jotain pientä muutosta tähän kaaokseen: vie roskat, imuroi ja tuulettaa. Ja se on kiva, kun pääsee ystäväpariskunnan luokse kahville kuulumisia vaihtamaan. Lisäksi hauskat unet antavat voimia, jää hyvä mieli koko päiväksi.
Ja kappalejako jäi johonkin... Pahoittelut. -ap