Mita jos olisitkin syntynyt homoksi?
Taman haluan aina kysya homo-vastaisilta ihmisilta. Mita jos itse olisit? Etko haluaisi naimisiin partnerisi kanssa? Lapsia? Homous ei ole valinta, sellaiseksi synnytaan, se me kaikki tiedetaan.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:56"]
Minä en usko olevani homo tai hetero. Minä olen oppinut, että miehen ja naisen välinen suhde on normaali ja terve asia. Minä en koe olevani eläin, joka kulkee miesten/miehen perässä jonkun vietin vetämänä. Minä olen tietoisesti valinnut rakastua mieheen, koska tiedän, että se on oikein ja sopivaa. Kyllä minussa voi herätä tunteita kun katson kaunista naista, mutta minä tiedän, että suhde naiseen ei ole oikein eikä sopivaa. Siksi pieneen mieleeni ei voisi mahtua, että sallisin itselleni suhdetta naiseen. Jokaiseen impulssiin ihminen ei voi tarttua.
Minua oksettaa väite, että homous ei olisi oma valinta. Kyllä se on. Ihminen ei ole eläin. Ihminen pystyy hillitsemään halunsa.
[/quote]
Olet siis bi.
Pedofiilin romanttinen rakkaussuhde lapseen ei ole oikein eikä tervettä, koska se vahingoittaa lasta henkisesti ja fyysisesti.
Aikuisen miehen romanttinen rakkaussuhde aikuiseen mieheen tai aikuisen naisen romanttinen rakkaussuhde aikuiseen naiseen on yhtä lailla oikein ja tervettä kuin aikuisilla heteropareillakin (lukuunottamatta suhteita joissa käytetään henkistä tai fyysistä väkivaltaa, mutta silloin aikuisilla tulisi olla keino hakea apua ja lähteä tästä suhteesta pois toisin kuin lapsella joka olisi suhteessa pedofiiliaikuiseen)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:57"]
onhan homouskin joskus luokiteltu sairaudeksi, aivan kuten pedofilia nykyään. eli tästä voimme odottaa että pedofiilit saavat tulevaisuudessa joskus mennä lapsen kanssa naimisiin.
[/quote]
Lapsiavioliitot ovat laillisia monissa sellaisissa maissa, jossa homoseksuaalisuudesta rankaistaan kuolemantuomiolla. Joten ei nyt ihan allegoriat skulaa.
[/quote]
monissa maissa.. mutta nyt ollaankin suomessa.
Hakeutuisin eheytykseen ja rukoilisin Jumalaa auttamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:56"]Minä en usko olevani homo tai hetero. Minä olen oppinut, että miehen ja naisen välinen suhde on normaali ja terve asia. Minä en koe olevani eläin, joka kulkee miesten/miehen perässä jonkun vietin vetämänä. Minä olen tietoisesti valinnut rakastua mieheen, koska tiedän, että se on oikein ja sopivaa. Kyllä minussa voi herätä tunteita kun katson kaunista naista, mutta minä tiedän, että suhde naiseen ei ole oikein eikä sopivaa. Siksi pieneen mieleeni ei voisi mahtua, että sallisin itselleni suhdetta naiseen. Jokaiseen impulssiin ihminen ei voi tarttua.
Minua oksettaa väite, että homous ei olisi oma valinta. Kyllä se on. Ihminen ei ole eläin. Ihminen pystyy hillitsemään halunsa.
[/quote]
Tuu jo ittesi takia pois sieltä Narniasta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:48"]
Pedofilia on mielisairaus, mutta rakastuminen toiseen ihmiseen ei.
[/quote]
Jos 60-vuotias äiti ja hänen 30-vuotias poikansa aloittavat rakkaussuhteen, jossa harjoittavat seksiä, niin onko se sinun mielestäsi normaalia? Hyväksytkö sen?
[/quote]
siis mitä vittua, miten TÄMÄ nyt tähän keskusteluun liittyy? On asioita jotka on kielletty, ainakin täälläpäin, koska on moraalisesti ja eettisesti väärin esim pedofiilit, insesti ym.
Homous ei millään liity tähän, siinä ei ketään riistetä tai alisteta.
mitä jos olisit syntynyt pedofiiliksi ja haluaisit puolisoksi aina vain max. 10v lapsen? ja et ikinä tätä saa? pedofilia ei ole valinta, sellaiseksi synnytään.
Vaan eihän pedofiliassakaan mitään pahaa ole, jos itseään ei "toteuta" käytännössä. Pedofiili ei varmasti ole vapaasta tahdostaan pedofiili. Pedofiili voi olla hyväksikäyttäjä, mutta tämänkin maan hyväksikäyttötilastot olisivat huomattavasti korkeammat, jos jokainen pedofiili ottaisi oman käden oikeudekseen päästä toteuttamaan seksuaalisuuttaan.
Mitä tarkoittaa homovastainen ihminen? Avioliiton epääminen homopareilta näytetään nykyään luokiteltavan homofobiaksi tai homovastaisuudeksi.
Minä en usko olevani homo tai hetero. Minä olen oppinut, että miehen ja naisen välinen suhde on normaali ja terve asia. Minä en koe olevani eläin, joka kulkee miesten/miehen perässä jonkun vietin vetämänä. Minä olen tietoisesti valinnut rakastua mieheen, koska tiedän, että se on oikein ja sopivaa. Kyllä minussa voi herätä tunteita kun katson kaunista naista, mutta minä tiedän, että suhde naiseen ei ole oikein eikä sopivaa. Siksi pieneen mieleeni ei voisi mahtua, että sallisin itselleni suhdetta naiseen. Jokaiseen impulssiin ihminen ei voi tarttua.
Koetahan jo rauhoittua näiden homo-avaustesi kanssa. Näitä on kohta puolet kaikista palstan avauksista.
Mä oisin ampunu itteni kauan sitten
onhan homouskin joskus luokiteltu sairaudeksi, aivan kuten pedofilia nykyään. eli tästä voimme odottaa että pedofiilit saavat tulevaisuudessa joskus mennä lapsen kanssa naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
Jos 60-vuotias äiti ja hänen 30-vuotias poikansa aloittavat rakkaussuhteen, jossa harjoittavat seksiä, niin onko se sinun mielestäsi normaalia? Hyväksytkö sen?
No sitten olisin homo ja jos löytäisin itselleni ihanan kumppanin, rekisteröisimme parisuhteemme. Lapsia ei tietenkään tulisi hankittua, koska kahdella pippelillä ei saa aikaan lasta.
Te ette oikeasti näe väliä kahden aikuisen ihmisen molemminpuolisen rakkaussuhteen ja lapseen sekaantumisen välillä? Pelottavaa.
[/quote]
Lapsiavioliitot ovat laillisia monissa sellaisissa maissa, jossa homoseksuaalisuudesta rankaistaan kuolemantuomiolla. Joten ei nyt ihan allegoriat skulaa.
palstalla on todella sairaita ihmisia! aika pelottavaa luettavaa moni ylla oleva mielipide. uskon heidan olevan todellisia. olen siis ap. homoseksuaalisuutta ei voi mitenkaan verrastaa sairaisiin asioihin joita ylla mainitaan. valitettavasti maailmaan syntyy sosiopaatteja ja pedofiileja, jotka ovat mita ovat. paatyvat lukkojen taakse toivottavasti. heilla ei ole mitaan tekemista aloituksen kanssa. voisiko moderaattori ottaa selville missa name pedofilian ihailijat ovat??