En välitä miehen ulkonäöstä!
Ihastun aina miehessä luonteeseen, en ulkonäköön, ja tiedättekö mitä? Miehet ihastuvat muhun jatkuvasti! Nytkin monta miestä opiskelukuvioista on muhun lääpällään, vaikka tietävät mun olevan varattu. Lisään vielä, etten ole ruma, mutta en mikään mallikaan, enkä edes kovin nuori tai laiha. Uskoisin tämän ilmiön johtuvan siitä, että seurassani miehet kokevat tulevansa hyväksytyiksi sellaisina kuin ovat. Moni nuorempi ja kauniimpi opiskelukaverini ei saa miehiltä lainkaan huomiota.
Ajatuksia, kokemuksia?
Kommentit (25)
Ja pyydät mua rauhoittumaan? Okei... En puhunutkaan mistään "kaikista", ja vaikka olisinkin, aloitukseni tuskin ansaitsee tuollaista kielenkäyttöä. Ei ihmekään, ettei suhun olla "lääpällään", jos se nyt oli se sanavalinta, joka katkaisi kamelin selän.
-AP
Minkälaiset miehet ovat sinuun lääpällään? "Monta miestä opiskelukuvioista" = proffat, fuksit, kuka?
Nrolle 7: Oikeastaan hyvin erilaiset miehet, en keksi mitään yhteistä nimittäjää. En aio sen tarkemmin kertoa opiskeluistani, mutta voin sanoa, että samanikäiset kuin minä ja nuoremmat lähinnä, eivät niinkään vanhemmat. Vapaat ja varatut, tummat ja vaaleat. :)
-AP
Minä ajattelin aikoinaan samoin. En piitannut pienistä asioista. Vuosia myöhemmin ajattelen toisin. Jos niskassa on jatkuvan murehtimisen tuoma kortisolikyttyrä, tietää ettei lapsiakaan tule.
Puolisoni sanoi tutustuessamme, ettei ulkonäöllä ole hänelle merkitystä. Pari vuotta myöhemmin hän myönsi, ettei hän olisi ollut kiinnostunut minusta, jos en olisi hänestä kaunis. Se olikin minimivaatimus.
AP. Ketään ei kiinosta vittuakaan ja tasaarvon nimissä vielä toistamiseen ketään ei kiinosta kyrpääkään sun harhat siitä kuinka kaikki on suhun lääpällään.