Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käytä ketositeitä?

Vierailija
27.11.2014 |

Miksi haluat mieluummin käyttää haisevia, hiostavia ja rapisevia muovirättejä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketositeitä???

Vierailija
42/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoo ajatuksenaki jotkut kestorätit. Hyi helvetti.
Kertakäyttösiteet on parhain ratkasu, ainaki mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, jotain verisiä kestorättejä en ala säilömään ja pesemään. Kiva kantaa laukussa töistä kotiin jotain verisiä rättejä. Yöks. Kertakäyttöiset on mun juttu.

Vierailija
44/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat mielestäni ällöttäviä, haisevia rättejä.Enkä halua kerätä niitä johonkin odottamaan pyykkiä ja sitten niitä pestä muiden juttujen kanssa ja pelkistä siteistä ei nyt kone tulisi ikinä täyteen enkä kyllä käsinkään alkaisi mitään veriklimppisiteitä pesemään. Mulla ei kyllä kertakäyttöiset mitenkään haise tai hiosta. Pitää ostaa hyviä, joissa on pehmeä, epämuovimainen pinta ja vaihtaa tarvittavan usein niin ei varmasti haise. Ei sitä kuulu hauuttaa siellä housuissa koko päivää. 

Vierailija
45/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niistä ei ole mihinkään!

Vierailija
46/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain karppaajien juttuja vai? Juu, kovasti kiinnostaisi kyllä asia, pitäisi varmaan perehtyä. Itse kun tarvitsen tamponinkin lisäksi suojaksi välillä jotain.

Vierailija
47/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:12"]

Koska ne ovat mielestäni ällöttäviä, haisevia rättejä.Enkä halua kerätä niitä johonkin odottamaan pyykkiä ja sitten niitä pestä muiden juttujen kanssa ja pelkistä siteistä ei nyt kone tulisi ikinä täyteen enkä kyllä käsinkään alkaisi mitään veriklimppisiteitä pesemään. Mulla ei kyllä kertakäyttöiset mitenkään haise tai hiosta. Pitää ostaa hyviä, joissa on pehmeä, epämuovimainen pinta ja vaihtaa tarvittavan usein niin ei varmasti haise. Ei sitä kuulu hauuttaa siellä housuissa koko päivää. 

[/quote]

Pesee lakanoiden kanssa 90 asteessa

Vierailija
48/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuukuppi <3

Vierailija
49/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tavallisiakaan siteitä, siksi. Ajatus on hieman ällöttävä. Tampooneista olen siirtymässä kuukupin

Vierailija
50/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kestoside laitetaan kun se vaihdetaan? Verisenä laukkuunko?

Vierailija
51/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät ne mokomat pidä mitään. - endometrioosipotilas, joka käyttää päivisin yösiteitä + tamponia ja silti ammuskelee ohi.

Vierailija
52/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kuvitellakaan. Käytän tampoonia ja vaihdan sen niin usein kuin mahd. Etoo heti, jos vähänkin se veri alkaa haista.

Lapsillakin käytin aina kertavaippoja ja vaihtelin usein. Silti ne oppi kuiviksi ennen 2-v synttäreitä. 

näissä asioissa ällöttää kaikki "kesto" vaikka muuten ekoilen, en autoile jne...

Vierailija
53/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuukuppi on tsiljoona kertaa parempi. Vähintään yhtä ekologinen, sama kuppi menee vuosia eikä tartte pyykätä. Ei tarvii vaihtosuojia kuljetella/miettiä. Normimenkoilla riittää tyhjennys aamuin illoin, ja on todella nopsa operaatio kun homman on aluksi oppinut. Eikä oo rättejä housuissa. :)

Vierailija
54/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta tippaakaan alkaa säilyöä jotain verisiä rättejä pesua varten. EIkä muuten kertsitkään rapise, hiosta tai haise.

Vierailija
55/55 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytän kuppia.

Aiemmin käytin kyllä kestositeitä, ja ne oli tosi mukavat. Minulle ei koskaan ollut ongelma niiden peseminen (työnsin vaan koneeseen sen kummemmin tutkimatta eritteitä). Jos satuin vaihtamaan jossain muualla kuin kotona, käänsin vaan siteen myttyyn niin, että tuotokset jää sinne sisälle. Niissä on neppi, joka pitää kyllä mytyn kiinni.

Minusta kenenkään ei ole pakko kokeilla, jos on tyytyväinen omiin suojiinsa. Jos taas pohtii, että kannattaisiko kokeilla, niin mielestäni kannattaa. Kangaspinta ihoa vasten on hengittävä miellyttävä, erityisesti jos on jotain hiivataipumuksia tai vastaavia. En missään nimessä ollut kestositeisiin tyytymätön, mutta tykkään kyllä kupista enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän