Olen kyllästynyt tasa-arvoinen avioliitto- vouhotukseen!
Menispä se nyt sitten läpi, jotta loppuis tää pelleily! Tahdon, tahdon, tahdon, tahdon siellä ja täällä ja joka puolella. Tässä maassa olis muutakin asioita, joita nuo pellet voisi miettiä eduskunnassa. Olen kurkkuani myöten täynnä koko kampanjointia. Antakaa nyt niiden mennä naimisiin, pliis.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:16"]Toivottavasti tämä luonnottomuus ei mene läpi! kuka on se seuraava häiriintynyt porukka joka tulee vaatimaan oikeuksiaan?? polyamoristit? miksi ei saisi mennä useamman kanssa naimisiin? mitä pahaa siinä on? [/quote] Luonnottomuus? Että kaksi aikuista ihmistä rakastaa toisiaan ja haluavat myös näyttää sen.. Mikä sinusta on sitten luonnollista? [/quote] En minä rakastamista ole kieltämässä eikä sitä lakikaan takaa kenellekkään. Rakkaudestahan nyt ei ole kyse vaan siitä että että lain ja yhteiskunnan täytyy tukea luonnollisia kuten sitä että mies ja nainen ovat yhdessä. He voivat saada LUONNOLLISESTI lapsia ja tuottaa uusia veronmaksajia. Hinttarit ja lesbot ei voi lapsia saada luonnon menetelmin, ei voi. Jos tätä ei joku ymmärrä niin ei sit. [/quote] Multa on poistettu munasarjat syövän takia, en voi saada lapsia. Ilmeisesti myös avioliitto-oikeus pitäisi ottaa multa pois? Oletpas todellinen älyn ja empatian jättiläinen, ihanaa jakaa tämä maa kaltaistesi kanssa. <3
[/quote]
Kiitos samoin. Vituttaa kun nykyään kaikille pitäisi käydä kaikki. Kaiken pitää olla ihanaa ja naminamia.
Minä saan olla tätä mieltä ja te toista. Äänestys ratkaisee miten tässä käy
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:47"]Voiko koiran kanssa mennä naimisiin? mitä pahaa siinä on ? eikö olisi kiva kun lapsella olisi lemmikkikin valmiina.... ihanaa. Nyt kaikki äänestämään rakkauden puolesta
[/quote]
Koira ei voi tehdä juridisia sopimuksia.