Miksi mies ei kosi?
Kommentit (10)
Ei halua sitoutua. Etsii parempaa. Odottaa oikeaa hetkeä kosia sinua. Olisko joku noista?
Kosi itse! Tod näk mies ei kosi, koska haluaa ns pitää takaportin auki. Mun mielestä miehet, jotka ei kosi naistaan, jonka kanssa on hankkinut lapsia, ovat vastuuttomia kusipäitä.
Oletteko kauan olleet kimpassa? Mun mies sanoi seurustelun alussa, ettei koskaan mene naimisiin. Se tuntui pahalta. Nyt 5v yhdessäolon jälkeen on sitä mieltä, että tottakai mennään naimisiin.
Hassua on se, että en koe tarpeeliseksi enää naimisiinmenoa. Minulle riittää tieto, että hän olisi siihen valmis ja halukas. Nyt lähinnä helpottaa, ettei ole pakko alkaa häitä järjestämään:). Luultavasti käymme vain maistraatissa todistajien kanssa.
Niin ne mielet muuttuu:). Ole kärsivällinen, äläkä ainakaan jankuta aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:23"]
Kosi itse! Tod näk mies ei kosi, koska haluaa ns pitää takaportin auki. Mun mielestä miehet, jotka ei kosi naistaan, jonka kanssa on hankkinut lapsia, ovat vastuuttomia kusipäitä.
[/quote]
millä perusteella? millä tavoin naimisiin meno ja vastuunotto lapsista on verrannollisia?
Miksi ottaa riesakseen koko lehmä jos haluaa vain kupin maitoa silloin tällöin?
Haluaa kauniimman naisen. Jos olisit tosi unelma, kait ukolla olisi kiire naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:37"]
Haluaa kauniimman naisen. Jos olisit tosi unelma, kait ukolla olisi kiire naimisiin?
[/quote]
Ihankun se avioliitto suhteen vakavuutta tai naisen lähtemishalua estäisi jos sellaisia tulisi. Ja nykyisin 50 % avioliitoista päättyy muutenkin jo eroon, eli tosi hyvä "osoitus" oikeasta kumppanivalinnasta.
Siksi kun ei halua naimisiin. Kosinta kun johtaa siihen.
Et ole sen arvoinen. Parempi haussa.