Mies lupailee soittavansa, muttei soita
Väittää olevansa ihastunut minuun. Minä olen häneen. Hän on kuitenkin melkoinen ongelmatapaus, kussut elämänsä lähes täysin, mutta en ala sen enempää kertomaan kun en kaikkea itsekään tiedä.
Mies lähestyi itse minua livenä, ja ihastus oli molemminpuolista ensisilmäyksellä. Tuntui epätodellisen ihanalta, että juuri hän iski silmänsä minuun, kun hän itsekin miellytti minua heti.
Mies on koko ajan menossa enkä edes pysy perässä siinä, missä hän menee. On koko ajan hoitamassa milloin mitäkin asioita. Hän haluaa edetä hitaasti ja sanoo, että meillä on monta vuotta aikaa, kunhan minä vain jaksan odottaa, että hän saa asioita kuntoon.
Soitan hänelle päivittäin useita kertoja, koska kaipaan häntä. Hän kuulemma kaipaa myös minua, mutta on niin kiireinen koko ajan, ettei ehdi puhumaankaan. Sanoo soittavansa heti kun ehtii, muttei soita. En tiedä mitä tehdä. Ehkä pitäisi jättää soittamatta ja katsoa ottaako hän yhteyttä. Pelkään ettei ota. Olen vaan niin ihastunut. Haluaisin vaan tietää mikä on totuus. Olen pyytänyt että hän sanoisi suoraan, jos ei halua olla tekemisissä, mutta hän väittää olevan ihastunut ja kutsuu minua usein sanalla rakas.
Tiedän että kuulostan typerältä ja naiivilta, mutta sitähän ne ihastumiset usein ovat. Toivoisin, että vastaisitte asiallisesti, vaikka tällaiset avaukset varmasti herättävät paljon paheksuntaa. Ihastua kun saisi aina vain tietynlaisiin ihmisiin ja jos ihastut ongelmatapaukseen tai muuten väärään ihmiseen, sinua voi kutsua ihmisp er seek si. :/
Noh, toivottavasti jollain on jotain lohduttavaa sanottavaa tai omakohtaisia kokemuksia tällaisesta vaikeasta ihmissuhteesta. Kuulisin niitä mielelläni.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mies yrittää tehdä itsestään kiireisen, tärkeän ihmisen, jolla on monta rautaa tulessa. Tosiasiassa pyörittää useampaa naista. Tällä hetkellä kiikarissa joku mielenkiintoisempi, josta voi hyötyä enemmän kuin sinusta. Olet varalla, jos edellinen ei onnistu. Varalla on todennäköisesti myös useampi muu, joten unohda koko tyyppi.
On imartelevaa kun joku on ihastunut ja hauska jojottaa edestakaisin kun voi kohdella miten vaan ja aina vaan juoksee perässä kerjäämässä huomiota.
Todellisuudessa: 1) olet jonotuslistalla odottelemassa mitä kaikista muista naissuhteista tulee tai 2) jos on tarpeeksi sekaisin, uskoo varmaan omat juttunsa ja suunnittelee ties mitä, mutta mistään ei ikinä tule mitään koska kaikki langat tippuu saman tien käsistä. IKINÄ.
Itse päätät, kuinka vanhaksi haluat istua odottamassa tyhjää.
Kuka nyt jaksaa länkyttää puhelimessa joka päivä?? En ainakaan minä, vaikka olisin kuinka ihastunut. Kerran pari kuukaudessa soitto riittää, jos näkee esim. 1-2 kertaa viikossa. Whatsapp viesti kerran päivässä riittää.
En ole missään kohtaa sanonut tai edes ajatellut olevani fiksu, kun roikun ihmisessä, josta ei ole minulle kuin todellisuudessa pelkkää harmia. Halusin vain kertoa tästä jonnekin, kun asia vaivaa niin paljon. Mua on lähes kaikki tapaamani ihmiset sanoneet aidoksi ja tämä mies on myös sitä adjektiivia käyttänyt minusta. Ehkäpä tämä tyhmänä oleminen on juuri sitä aitoutta? En peittele näitä tuntemuksiani, vaikka olisin teidän simissänne typerä. Ei se kiinnosta minua. Se kiinnostaa, miltä sisimmässä tuntuu ja jos on tunteita toiseen ihmiseen, niin ei niitä saa kytkemällä pois. Kunpa saisikin, niin tekisin sen heti. Tiedän kyllä että aika parantaa, mutta en vaan tiedä miten pystyn menemään eteenpäin, kun en ole saanut suoraa vastausta, vaikka olen sitä itse pyytänytkin.
Ap
Huono trolli, ei kukaan voi olla moin tyhmä.
Olet siis teini. Älä sure, aikuistuttuasi löydät kyllä miehen itsellesi.
Puolet maapallon väestöstä on miehiä. (- homot + muut hörhöt tietenkin)
Vierailija kirjoitti:
En ole missään kohtaa sanonut tai edes ajatellut olevani fiksu, kun roikun ihmisessä, josta ei ole minulle kuin todellisuudessa pelkkää harmia. Halusin vain kertoa tästä jonnekin, kun asia vaivaa niin paljon. Mua on lähes kaikki tapaamani ihmiset sanoneet aidoksi ja tämä mies on myös sitä adjektiivia käyttänyt minusta. Ehkäpä tämä tyhmänä oleminen on juuri sitä aitoutta? En peittele näitä tuntemuksiani, vaikka olisin teidän simissänne typerä. Ei se kiinnosta minua. Se kiinnostaa, miltä sisimmässä tuntuu ja jos on tunteita toiseen ihmiseen, niin ei niitä saa kytkemällä pois. Kunpa saisikin, niin tekisin sen heti. Tiedän kyllä että aika parantaa, mutta en vaan tiedä miten pystyn menemään eteenpäin, kun en ole saanut suoraa vastausta, vaikka olen sitä itse pyytänytkin.
Ap
Ei, se ei ole aitoutta. Aitoutta on se että on sitä mitä on eikä yritä esittää muuta. Ja se on erittäin hyvä ominaisuus ihmisessä. Sinä voit olla aito mutta sen lisäksi olet todella helposti hyväksikäytettävä ja naivi ihminen. Ne eivät taas ole mitään aitoutta vaan sitä että ei arvosta itseään niin paljon että vaatisi muita kohtelemaan itseään hyvin ja kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli, ei kukaan voi olla moin tyhmä.
Näköjään voi. Eikö tyhmä ihminen voi ihastua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis teini. Älä sure, aikuistuttuasi löydät kyllä miehen itsellesi.
Puolet maapallon väestöstä on miehiä. (- homot + muut hörhöt tietenkin)
Kolmekymppinen olen, mutta mua kyllä pidetään ikäistäni nuorempana. En itsekään koe itseäni niin aikuiseksi. En esim. halua perustaa perhettä. Ei mitään mielenkiintoa yleensäkään aikuisten asioihin.
Ap
Mitä yhdestä
särkyneestä sydämestä
mitä sen on väliä
kun olet niin lätkässä
että sinulle riittää
kun hän tulee käymään
edes silloin kun tykkää
vaikka antaa paljon vähemmän
kuin sinä
niin kuin sinä luulit löytäneesi ystävän
ihmisen, joka sinua kuuntelee
ihmisen, joka sinua kuuntelee
mutta kymmenen pistettä neitsyydestä
tahtoi se jätkä
kymmenen pistettä
sun neitsyydestä
niin juuri siitä
se on aika vähän
särkyneestä sydämestä
se on aika vähän
särkyneestä sydämestä
---
No tuskin sulla neitsyys meni, mutta muuten kuulostat ihan tuon biisin tytsyltä.
Mene tinderiin ja treffeille. Unohtuu muut.
Juu, pitää yrittää pysyä kovana ja jotenkin järjissään. En soita hänelle muutamaan päivään. Tiedän soittaneeni hänelle liian usein. Mutta tiedättekö sen tunteen kun haluaisi vaan tietää että rakkaalla ihmisellä on kaikki hyvin. Ei minun ole pakko saada ketään ihmistä itselleni, mutta haluan tietää totuuden, tykkääkö toinen vai ei. Jos ei tykkää eikä halua kanssani mitään, niin se on ok. Tottakai se sattuu, mutta silloin voi päästää irti ja mennä eteenpäin. Tietämättömyys on pahinta.
Ap