830 € kihlasormus?
Mitä mieltä hinnasta, entä sormuksesta muuten? Kyseinen sormus 18karaatin kultaa jossa yksi keskikokoinen 0,10ct timantti eikä mitään muuta. Sormuksen runko on sellainen hyvin kapea. Yksinkertainen tavallinen sormus. Naisten mielipiteitä tarttis.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:59"]Kuvaa
[/quote]
En itse ainakaan tarvitsisi noin kallista.
Jos ei ole rahasta pulaa, niin siitä vaan!
Ihan ok hinta loppuelämän sormukselle.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:59"]
Kuvaa
[/quote]
http://aijaa.com/EezHjw linkkiä kuvaan
Onko tämän tyyppinen?
www.kultatahti.fi/tuote/kohinoor-timanttisormus-034-732-08/034-732-08-1…
tuolla rahalla saa näyttävämmänkin sormuksen
Ihan nättihän tuo on. Kauniin yksinkertainen. En itse tykkää tuosta, että timantti tulee noin "ulos" sormukseta, koska todennäköisesti jäisin siitä jatkuvasti jumiin ja raapisin sillä naamaani jäljen. :D Mutta sehän on oikeasti ihan makuasia. Kaikki eivät ole yhtä töhöjä kuin minä.
Linkin sormuksessa vanhanaikainen istutus? No so what, aikaa kuluu ja hetken päästä voi ollaa taas ihan trendikäskin?
Mulla just tuollainen paitsi valkokultainen ja saman verran maksoi. On ikiihana ja ihailen sitä joka päivä. :)
Minusta tuolla rahalla pitäisi saada enemmän kiveä, hinta on korkea!. Katsopa esim Malmin koripajan sivuilta.
Tuo on varmaan ihan normaalihinta eli hinnassa on kyllä ilmaa. Kaunis sormus joka tapauksessa!
Hinnalla ei ole mitään merkitystä, jos on kantajansa näköinen. Eihän sormukset ole toisille brassailua varten vaan sitoutumisen osoittamista. Kuvan sormuksesta en itse henkilökotaisesti pidä, liian "suippo" jotenkin. Siis liian kapea/ohut ja kivi on liian ulkonevasti siinä kiinni.
Kuvaa