Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti olleensa sängyssä miehen kanssa, mitä ajatella

Vierailija
27.11.2014 |

Pienessä hiprakassa kertoi, että ennen kuin ollaan tavattu on ollut sängyssä miehen kanssa. Ei kuulemma ollut sen juttu, mutta oli halunnut kokeilla. Mitä tästä pitäisi ajatella? Mä en osaa suhtautua tähän ollenkaan!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kertoi ihan avoimesti harrastaneensa seksiä nuoruudessaan toisen pojan kanssa useamman kerran. Tämä tapahtui siis ennen ensimmäistäkään naiskokemusta. Ihan hyvä mies tuo on, eikä mitkään merkit viittaa siihen että olisi miehiin päin. Ollaan myös keskusteltu aiheesta kerran jos toisenkin. Aluksi olin hieman häkeltynyt, mutta nyttemmin tottunut ajatukseen.
Itsekin haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta luultavasti jää fantasian tasolle. Olemme muuten puhuneet kimppakivasta (2m+1n), SAATTAA kuulemma onnistua jos joku molemmilla sopiva sattuu kohdalle. :)

Vierailija
22/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka alapeukutit tätä kommentia "Minunkin mieheni paljasti tuollaisen asian, totesin siihen että ok ja jatkoin elämääni." - Niin saanen kysyä, että miksi, vaikka en itse tuota kommenttia kirjoittanutkaan. Sitten oma kommenttini. Ensiksi pisteet miehelle rehellisyydestä. - On kai se mukavampi kuulla mieheltä, kuin epämääräinen huhu tai toisen miehen toteamus, että minäpä olin sun miehen kanssa sängyssä. Mut joo minua itseäni, jotenkin kammoksuttaa nämä, miten sitä sanotaan Homo -kammoiset. Tai ihmiset, jotka ovat kovasti sitä mieltä, että yksi ja ainoa tapa harrastaa seksiä on oman puolison kanssa pimeässä, korkeintaan  kerran viikossa ja mieluummin pimeässä, omsssa makuuhuoneessa, kaikki muu on hyi, hyi irstasta. ja sairasta. Ei kaikki löydä pian rippikoulun jälkeen sitä toista puoliskoaan, jonka kanssa, mennään parin vuoden seurustelun jälkeen kihlohin ja pian   perustetaan perhe, johon kuuluu terveet lapset,yhteinen asuntolaina ja farmariauto ja eletään sitten, kunnes kuollaan pois. Minusta on hämmentävää, jos  kokonaan kieltäytyy, edes ajattelemasta, että myös samaa sukupuolta oleva kuin itse -ei voisi olla lainkaan seksikäs, niin en pysty ymmärtämään, että miksi ei voisi olla. Mutta toki tällaisesta ajatuksesta on vielä hieman matkaa seksiin.    

Aika monen täytyy vähän etsiä itseään. Hieman surullista vain on se, että "pariutuminen" on oikeasti toisille meistä vähän vaikeampaa, joka voi vaatia raskaampiakin kokeiluja. Ja en tiedä, onko siinä jotain sankarillista, että jos tai kun ei ole ns. vakituista kumppania ole rinnalla, ni-in pitäisi tyytyä vain omaan käteen.  Jos viiltävä läheisyydenkkaipuu tai kokeilun halu, joskus on vienyt sänkyyn, myös samaa sukupuolta olevan kanssa, niin mitä sitten? Pelkäättekö, että homous tarttuu? Tai, että tällainen kokeilu heteroiden kesken vie turmioon.  Toki tällainen kokemus saattaa tuntua vähintäänkin hämmentävältä, mutta ehkä myös avaavalta. - Ymmärtää sem ettei välttämättä ole "vain" heteroita tai "vain" homoja. - Luulen, että useimmissa meistä on aina vähän molempia. Kyse on enempi siitä, kumpi on hallitsevampi. Ja mitä näiden "ominaisuuksien" kanssa tekee; useimman meistä täytyy tyytyä vain omiin mielikuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, että mua tavallaan kiihottais katsella mun miestä rakastelemassa päällekkäin jonkun ihanan hoikan miehen kanssa. Kattelisin sivusta ja ehkä ottaisin jonkinlaisia taidekuvia. Miksen voisi koskeakin?

Vierailija
24/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:42"]

Mä oon miettinyt, että mua tavallaan kiihottais katsella mun miestä rakastelemassa päällekkäin jonkun ihanan hoikan miehen kanssa. Kattelisin sivusta ja ehkä ottaisin jonkinlaisia taidekuvia. Miksen voisi koskeakin?

[/quote]

Samoin. Mun puolesta ukko vois vaikka heti olla jonku miehen kanssa jos pääsen yleisöksi.

Vierailija
25/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen tuhkaluukku-hinurin lähtö tulisi nopeasti ja Kiitolinja odottaisi pihassa.

Vierailija
26/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on menneisyydessään harrastanut seksiä kai useammankin miehen kanssa. Ei se ole minua vaivannut. On ollut nuorena muutenkin aika ehtiväinen, niin olen tosin ollut minäkin.

Vierailija
27/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:07"]

Minä petin omaa äitiäni antamalla persettä isäpuolelleni. Mitäs siitä tuumaatte.

[/quote]

...suhdettasi äitisi kanssa hieman vierastan, mutta varmaan ihan mukavaa:)

Vierailija
28/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu kaikki kuvottavat heterot. Vittu on kuvottavinta mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
29/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:07"]

Minä petin omaa äitiäni antamalla persettä isäpuolelleni. Mitäs siitä tuumaatte.

[/quote]

...suhdettasi äitisi kanssa hieman vierastan, mutta varmaan ihan mukavaa:)

[/quote]

No varmaa tajusit mitä tarkoitin. Sen huoran kans en olis pannu vaikka ainut reikä maailmas.

Vierailija
30/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:10"]

Ei kai kukaan nainen luule olevansa parempi kuin mies? Jokainen mies on ollut ja tulee olemaan miehen kans. Hyvä seksi on hyvää seksiä ja naiset on vain suvunjatketta varten niille harvoille hassuille jotka sellaista haluaa.

[/quote]

Buahahhaa. Et ole kuule heteromiestä tavannutkaan, jos noin ajattelet

Vierailija
31/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ihan heteromies halua kokeilla mitään homostelua. Ei ole mitään homoja vastaan, mulle on ihan sama kuka tykkää kenestäkin, mutta mulle toi paljastus olisi aika iso juttu. Itse en haluaisi olla parisuhteessa, (ystäviä kyllä) miehen kanssa joka voi harrastaa seksiä myös miesten kanssa. Ei ei ei!

Vierailija
32/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoks tee

Vierailija
33/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvältä kaverilta voi aina vähän suihin ottaa.

Vierailija
34/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:42"]

[/quote]

Samoin. Mun puolesta ukko vois vaikka heti olla jonku miehen kanssa jos pääsen yleisöksi.

[/quote]

No ne varmaan haluis ihan nauttia kahdestaan eikä olla jonkun pervon kuolattavana.

Vierailija
35/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin kiihottais olla miehen kanssa ja vaimo katsois vierestä ja olisi vaikka osapuolena. Tai minä ja toinen mies vaimon kanssa ja kaikki sikinsokin yhdessä vaikka viikon ajan tai sitten kahden naisen kanssa yhtaikaa. Eli kaikenlaiset olisi sopivia. Mutta ei se näin mene, nämä ovat vain ajatuksia, totuushan on toinen, hupeja ei juuuri maailmassa ole. Ajatella sentään voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi