Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti olleensa sängyssä miehen kanssa, mitä ajatella

Vierailija
27.11.2014 |

Pienessä hiprakassa kertoi, että ennen kuin ollaan tavattu on ollut sängyssä miehen kanssa. Ei kuulemma ollut sen juttu, mutta oli halunnut kokeilla. Mitä tästä pitäisi ajatella? Mä en osaa suhtautua tähän ollenkaan!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että mies on avoin kokeilemaan uusia juttuja

Vierailija
2/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan hyvää seksiä tiedossa kun mies on noin kokeilunhaluinen. Ei sun mies oo yhdestä kokeilusta pilalle mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaa oo pilalle menny ja eihä se rakkaus katua mihkää mutta mua oksettaas ottaa suihi ku son ollu jonku puos... Hyi saasta!!!

Vierailija
4/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:05"]

Ei varmaa oo pilalle menny ja eihä se rakkaus katua mihkää mutta mua oksettaas ottaa suihi ku son ollu jonku puos... Hyi saasta!!!

[/quote]

Ei kaikki miesten välinen seksi ole perseeseen panemista. Yleisempää on suuseksi. Ja pesemällä puhdistuu.

Vierailija
5/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis tosi kiihottavaa tietää enemmänkin. Varmaan kyselisin kaiken mahdollisen.

Vierailija
6/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma ollut itse se "ottava" osapuoli enimmäkseen. Mitä, jos se päättääkin haluta uudestaan? Ei kertonut, oliko joku kavereista vai joku muu ja ahdistaa, kun en haluaisi miettiä kenen kaverin kanssa se ois voinut.. ap

Vierailija
7/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]

Oli kuulemma ollut itse se "ottava" osapuoli enimmäkseen. Mitä, jos se päättääkin haluta uudestaan? Ei kertonut, oliko joku kavereista vai joku muu ja ahdistaa, kun en haluaisi miettiä kenen kaverin kanssa se ois voinut.. ap

[/quote]

Mulla on kokemuksia naisen kanssa. En silti lähtis miestäni pettämään. Miksi ihmeessä niin tekisin kun rakastan miestäni? Samalla tavallahan mies vois ajatella susta, että jos oot ollut toisten miesten kanssa niin entä jos saat yhtäkkiä päähäsi olla taas toisten miesten kanssa. Yleensä parisuhteessa ollaan siksi että halutaan olla toisen kanssa ja halutaan olla uskollisia. Jutelkaa asiasta. Jos haluaa pettää niin kyllä siihen seuraa löytyy ihan mistä vaan. 

Vierailija
9/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on mennyttä. Vai tuntuuko sinusta että mies haikailee edelleen miesten perään vaikka väittää muuta? sun on pakko vain luottaa. Kyllähän mies voi haikailla myös aikaisempie naisten perään, samoin kuin nainen voi. Vai harmittaako sua se ettet ite oo kokeillut tarpeeksi ennen parisuhdetta?

Vierailija
10/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis mun mies niin ehdottaisin kolmen kimppaa. =)

Vierailija
11/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehen joka ei ole koskenut keneenkään ja johon ei ole koskettu, pitää ottaa neitsyt. En ymmärrä miten se äijä menee yhtään enempää "pilalle" riippuen siitä, minkä sukupuolen kanssa on puuhaillut. Entäs jos se alkaa himoitsemaan aiempia naiskumppaneitaan, niih?! Naiset kuitenkin taisi olla enemmän  hänen juttu, joten eikös se ole sitten todennäköisempää?

Vierailija
12/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se pääpointti nyt ole että hän on ollut ENNEN sinua. Kaikilla on menneisyys ja jos se ei kerta ollut miehen juttu niin no problem. Asia selvä.

Vierailija
13/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut sängyssä kaikkien ystävieni kanssa. Halusivat kokeilla miestä, ja kätevästi frendin kanssa se onnistui. Suurin osa seurustelee naisten kanssa ja eivät halua tyttöystäviensä tietävän, ei tulisi mieleenkään pettää niitten luottamusta. Saivat mitä halusivat ja sillä fine. Mä oon homo, kaverit eivät. Seksi on kuitenkin vain seksiä, ja sitä miehet haluaa. Jos sun mies kertoi asiasta, voit olla ylpeä, miehesi uskoo sun ymmärtävän. Se on kohteliaisuus. Useimmat naiset on tiukkapipoisia ja epävarmoja. Mun kaverit ei voisi kertoa seikkailuistaan mun kanssa, se on varma.

Vierailija
14/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Kerran homo, aina homo! Ei siitä niin vaan parannuta!

Vierailija
15/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihan yleistä, terveydenhuollossakin kehotetaan nykyään kysymään heteromiehiltä, että onko heillä ollut seksiä miesten kanssa, jos HIV testi on ajankohtainen.

Vierailija
16/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni paljasti tuollaisen asian, totesin siihen että ok ja jatkoin elämääni.

Vierailija
17/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]

[/quote]

No sitten haluaa uudestaan? Haluaa se varmaan panna muita naisiakin ku sinua, ei se tarkoita että se tekisi asian eteen mitään.

Minun mieheni tapauksessa kyseessä oli hänen paras kaverinsa, edelleen ovat siis parhaita kavereita.

t. 17

Vierailija
18/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on ollut sängyssä miehen kanssa. Muilla on ollut vain huono tuuri.

Vierailija
19/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin omaa äitiäni antamalla persettä isäpuolelleni. Mitäs siitä tuumaatte.

Vierailija
20/35 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:05"]

[/quote]

Ei sun kulta suuhun sitä tarvitse ottaa. Riittää kun otat perseeseen ja puret vaikka tyynyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan