Apteekissa näkevät sen 112-koodin eikö?
Kelakortissa siis. Senkö takia saan aina niin nihkeää palvelua, vaikka hänen vai e-pillerejä tai Duacteja?
Kommentit (13)
Ehkä vähän vainoharhainen. En tiedä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:36"]
Mikä 112 koodi?
[/quote]
Kuinka tynnyrissä pitää olla asunut, jottei edes tuota tiedä
Se lääkkeiden korvauskoodi? En muista tarkkaan oliko se Y112 tms, kela-korttini on huoltajallani(olen 16v). Mielenterveysongelmista tullut merkintä korttiin että lääkkeet saa muutamalla eurolla satasien sijaan.
Täällä yks tynnyrityyppi lisää, en oo koskaan kuullutkaan. Kerrotko? :D
Töissä ne siellä on. Eivät sen koodin takia leimaa. Tiedän myös apteekin missä on tosi tyly henkilökunta. Pelkäävät varmaankin Yt-neuvotteluja.
En minäkään edes tiennyt, että kela-kortissa on jotain erityiskorvausmerkintöjä ennen kuin sain omani. Enkä edelleenkään tiedä muita koodeja.
Se että koet saavasi nihkeää palvelua johtuu sun 112-sairaudestasi, ei 112-koodista ja sen vaikutuksista apteekkihenkilökuntaan. Niille kun on yksi hailea mitä sairauksia asiakkaat sairastavat, ei vaikuta heidän työhönsä mitenkään muuten kuin lääkeneuvonnan osalta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:36"]
Mikä 112 koodi?
[/quote]
olen perusterve, samoin lähipiiri ja olen kaukana tynnyrissä kasvaneesta - silti en tiedä. Harvemmin asioin muutenkaan kelan kanssa.
Kuinka tynnyrissä pitää olla asunut, jottei edes tuota tiedä
[/quote]
Mulla on kans tuo koodi kela-kortissa ja aina olen saanut ystävällistä palvelua. Olen itsekin ystävällinen ja kohtelias apteekkihenkilökuntaa kohtaan.
Ei meitä kiinnosta.