Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa koville, kun mies löysi uuden, huikean kauniin naisen

Vierailija
04.10.2021 |

Kyseessä siis tapaus, joka antoi minulle pakit lyhyen tapailun jälkeen. Tunnen itseni aivan totaalisen rumaksi ja huonoksi. Selitti vielä jotain hölympölyä siitä, ettei halua parisuhdetta ollenkaan. (Eli ei minun kanssani).

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo pettymykset rakkaudessa tuntuvat pahalta. Mutta kaikki ihmiset eivät ole kaikille. Se, ettei juuri tuo mies halunnut suhdetta kanssasi, ei tarkoita sitä, että olisit ruma tai huono, se tarkoittaa vain sitä, että juuri tämä mies ei halunnut suhdetta kanssasi.

Vierailija
2/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti: sulla on nyt mahdollisuus etsiä itsellesi vielä exääsi komeampi mies. Ei harmita enää.

Vierailija
4/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmasti myös  sisäistä kauneutta. Ja sehän se ratkaisee loppupeleissä onnellisen parisuhteen.

Vierailija
5/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmasti myös  sisäistä kauneutta. Ja sehän se ratkaisee loppupeleissä onnellisen parisuhteen.

Sisäisellä kauneudella ei ole mitään väliä jos ei ole ulkoista kauneutta. "Olet kiva, mutta..." On kuultu.

Vierailija
6/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäisellä kauneudella ei ole mitään väliä jos ei ole ulkoista kauneutta. "Olet kiva, mutta..." On kuultu.

Silti ihmiset, jotka eivät ole kauniita tai komeita, voivat olla parisuhteessa.

Vierailija
7/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on mies. Naiset eivät puhu noin.

Vierailija
8/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu

Vierailija
9/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ratkaise, koska ilman sitä ulkoista kauneutta sitä sisäistä kauneuttaan ei pääse edes esittelemään, koska ketään ei kiinnosta.

Vierailija
10/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi 55- vuotias, farmariasuinen mies, joka heittämällä käy kolmevitosesta?

Vierailija
11/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se voi pitää paikkansa, että koet itsesi rumaksi tuon toisen naisen rinnalla, mutta pelkkä kauneus ei ratkaise. Mieheni ex sanoi samaa kun näki kuvani, mutta totuus oli kuitenkin se, että sovimme paljon paremmin yhteen. Minusta miehen ex on yhtä kaunis ja fiksu, mutta eihän heillä ole läheskään niin paljon yhteistä kuin meillä ja myöhemmin ex menikin naimisiin ja on onnellinen (saimme hääkutsunkin, olemme hyvissä väleissä).

Sinäkin löydät vielä itsellesi sopivamman parin, voit kohdata hänet vaikka jo tänään.

Vierailija
12/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔

Minun ex-miehelläni kävi samanlainen flaksi. Tunsin olevani vähän ilkeä ihminen, kun mulle tuli tosi hyvä mieli, kun näin tämän nyksän kuvan ensimmäisen kerran :D

Vierailija
13/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas yksi syy miksi kaikki säädöt kannattaa poistaa elämästään eron jälkeen. Ei tarvi kokea alemmuutta kun ei edes teidä kenen kanssa tätä nykyä ovat. Voit vaikka kuvitella että sinkkuna se on edelleen eikä parempaa enää löydä ja katuu joka päivä kun jätti sinut.

Vierailija
14/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet trollaukset, vai.

Vierailija
15/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaaaaaa, huono trolli! Jos miehellä on saumat kauniiseen naiseen, niin silloin hän ei ole tavallisen näköisten naisten kanssa, koskaan.

Vierailija
16/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehesi on ollut myös sinun kanssasi. Jos hänen nykyinen nainen on ruma, niin sitten sinunkin täytyy olla ruma tai rumempi.

Vierailija
17/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-miehelläni kävi samanlainen flaksi. Tunsin olevani vähän ilkeä ihminen, kun mulle tuli tosi hyvä mieli, kun näin tämän nyksän kuvan ensimmäisen kerran :D

Kannattaisi vilkaista ensin peiliin ennen kuin iloitset. :)

Vierailija
18/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kauneus on katsojan silmässä ja monikin tykkää vähätellä itseään... Voihan syynä olla esimerkiksi se, että mies on vaan kokenut samankaltaisuutta tämän naisen kanssa ja ihastunut ja halunnut sittenkin suhteen! Sinun kanssasi ei ollut varma, koska et kolahtanut täysillä ja HUOM! ei tosiaan johdu välttämättä mistään ulkoisista seikoista. Vai koitko, että teillä synkkasi ihan täysillä ja tämä mies olisi ollut elämäsi rakkaus?

Vierailija
19/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tehdä pärstäkertoimelle ja kropalle jotakin niin et joudu jatkossa pettymään.

Vierailija
20/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo pettymykset rakkaudessa tuntuvat pahalta. Mutta kaikki ihmiset eivät ole kaikille. Se, ettei juuri tuo mies halunnut suhdetta kanssasi, ei tarkoita sitä, että olisit ruma tai huono, se tarkoittaa vain sitä, että juuri tämä mies ei halunnut suhdetta kanssasi.

Juuri näin. Ja sillä huikean kauniilla naisellakin on ne huonot puolet, kukaan kun ei ole täydellinen. Jos mies on nyt rakastunut huikean kauniiseen ulkomuotoon, niin ei kai tuollaisella miehellä mitään väliä edes ole?

Siis jos on ilman mitään syytä jättänyt kuin seinään ja hypännyt tuon kaunottaren matkaan. Valehteli ettei halua parisuhdetta, ja pian ilmoittelee isäksi tulostaan.