Petän miestäni usein. Kysyttävää?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Miksi menit naimisiin, kun kerta et kestä yksiavioisuutta? Miksi näet, että sinulla on oikeus loukata toista ihmistä noin?
[/quote]
Menin naimisiin, koska rakastan miestäni. Seksi yhden kanssa ei kuitenkaan ole tyydyttävää. Ja veikkaan, että jos jäisin kiinni, mies antaisin minulle anteeksi. Minua ei loukkaisi, jos mieheni olisi sängyssä jonkun toisen kanssa. AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Jos tulet raskaaksi, mistä tiedät, kenen lapsi se on? [/quote] Ei minua kiinnosta, kenen se on. AP
[/quote]
Miestä kuitenkin saattaa kiinnostaa, dna-testit jne.
[/quote]
Luulen, ettei mieheni kaipaisi DNA-testiä. Veikkaan hänen uskovan, että lapsi on joka tapauksessa hänen. AP
Olitko kovinkin nuori mennessäsi naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:31"]Olitko kovinkin nuori mennessäsi naimisiin?
[/quote]
Kyllä. AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Miksi menit naimisiin, kun kerta et kestä yksiavioisuutta? Miksi näet, että sinulla on oikeus loukata toista ihmistä noin? [/quote] Menin naimisiin, koska rakastan miestäni. Seksi yhden kanssa ei kuitenkaan ole tyydyttävää. Ja veikkaan, että jos jäisin kiinni, mies antaisin minulle anteeksi. Minua ei loukkaisi, jos mieheni olisi sängyssä jonkun toisen kanssa. AP
[/quote]
Mutta miestäsi loukkaa. Miksi sinulla on oikeus päättää, että sinä olet hänelle tarpeeksi hyvä vaimo? Miksei miehellä ole oikeutta tietää totuutta ja päättää itse? Miksi sinä olet arvokkaampi avioliiitossasi kuin miehesi?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Miksi menit naimisiin, kun kerta et kestä yksiavioisuutta? Miksi näet, että sinulla on oikeus loukata toista ihmistä noin? [/quote] Menin naimisiin, koska rakastan miestäni. Seksi yhden kanssa ei kuitenkaan ole tyydyttävää. Ja veikkaan, että jos jäisin kiinni, mies antaisin minulle anteeksi. Minua ei loukkaisi, jos mieheni olisi sängyssä jonkun toisen kanssa. AP
[/quote]
Mutta miestäsi loukkaa. Miksi sinulla on oikeus päättää, että sinä olet hänelle tarpeeksi hyvä vaimo? Miksei miehellä ole oikeutta tietää totuutta ja päättää itse? Miksi sinä olet arvokkaampi avioliiitossasi kuin miehesi?
[/quote]
Omasta mielestäni olen tarpeeksi hyvä vaimo. En nalkuta, siivoan ja teen ruokaa, käyn töissä, en aiheuta koskaan riitoja ym... Miehen olisi pitänyt ehkä jo aavistaa jotain, kun ehdotin polyamorista suhdetta. En ole arvokkaampi avioliitossa kuin mieheni. AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:37"]Koetko itsesi halvaksi?
[/quote]
En. AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:28"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Miksi menit naimisiin, kun kerta et kestä yksiavioisuutta? Miksi näet, että sinulla on oikeus loukata toista ihmistä noin? [/quote] Menin naimisiin, koska rakastan miestäni. Seksi yhden kanssa ei kuitenkaan ole tyydyttävää. Ja veikkaan, että jos jäisin kiinni, mies antaisin minulle anteeksi. Minua ei loukkaisi, jos mieheni olisi sängyssä jonkun toisen kanssa. AP [/quote] Mutta miestäsi loukkaa. Miksi sinulla on oikeus päättää, että sinä olet hänelle tarpeeksi hyvä vaimo? Miksei miehellä ole oikeutta tietää totuutta ja päättää itse? Miksi sinä olet arvokkaampi avioliiitossasi kuin miehesi? [/quote] Omasta mielestäni olen tarpeeksi hyvä vaimo. En nalkuta, siivoan ja teen ruokaa, käyn töissä, en aiheuta koskaan riitoja ym... Miehen olisi pitänyt ehkä jo aavistaa jotain, kun ehdotin polyamorista suhdetta. En ole arvokkaampi avioliitossa kuin mieheni. AP
[/quote]
Oliko mies siis väärässä, kun uskoi sanaasi, eikä "aavistele" mitään? Mikset anna miehesi ihan oikeasti päättää, oletko tarpeeksi hyvä vaimo? Et ilmeisesti usko, että miehesi olisi samaa mieltä? Täytyyhän sinun pitää itseäsi arvokkaampana, jos sinä saat päättää miehesi puolesta hänen elämästään.
Oletko ollut monen miehen kanssa samalla kertaa?
Missäpäin asut? Voisin tulla testaamaan patjojasi. M/35
Ymmärrät kai, että olet huora? Yleensä tuo on vain haukkumasana, tässä yhteydessä täysin totta.
Miksi sinulla on mielestäsi oikeus tehdä noin miehellesi? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?
Miltä tuntuu/tuntuisi jos et voisi pettää esim. kuukauteen? Fyysisiä vai henkisiä oireita?
Niin, jos ette siis vielä hokanneet.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4328514/ketju/leikin_roolileikkeja_palstalla_kysykaa
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:26"]Jos tulet raskaaksi, mistä tiedät, kenen lapsi se on? [/quote] Ei minua kiinnosta, kenen se on. AP
[/quote]
Miestä kuitenkin saattaa kiinnostaa, dna-testit jne.