Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet huulten täyttämisestä ja muotoilusta?

Vierailija
27.11.2014 |

Jos omat huulet ovat ohuet ja suunpielet kääntyvät alaspäin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lopputulos on luonnoton.

Vierailija
2/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaiset huulet mutta en ole kyllä kertaakaan miettinyt, että niille pitäisi tehdä jotain. Elämässä vaan on olennaisempiakin asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lähtee ajan kanssa pois. Ja mitä jos lopputulos onkin tosi hyvä?! Kiinnostaa niin paljon, että taidan kokeilla. Lähinnä pelottaa, miten paljon se sattuu. ap

Vierailija
4/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäisyys paistaa kilometrien päähän. Moni nuorikin (!) nainen pilaa luonnollisen kauneutensa näillä täyttämisillään.

Minusta sellaiset täytetyt pusukalan huulet on ihan hirveät: suu töröttää auki, jatkuva idioottimainen ilme ja vaikeuksia puhua. Ylähuuli turvoksissa kuin turpiinsa saaneella.

Teennäisiä ovat myös ne pahkanyppylät, joita jotkut laittavat huulen sisälle, että tulisi fyllinkiä ja uusi muoto. Kiinnittävät turhaa huomiota, että mikä herpes siinä pullottaa.

Parhaalta näyttää, kun rajaa huulten muotoa kynällä paremmaksi ja pulskistaa aidot omat huulensa kiillolla tai huulipunalla. Skandinaavinen luonnonkaunis, aito kauneus on nyt nouseva trendi maailmalla, enkä yhtään ihmettele näitä muovisia Hollywood -ihmisiä katsoessa.

Vierailija
5/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä typerää ja turhamaista kuin ripsenpidennykset, silikonirinnat, tekokynnet. Järjetöntä rahantuhlausta, ja myrkkyjä tuupataan kehoon. Ja mistä syystä? Että huuli olisi pulleampi? Ei jeesus mitä turhamaista paskaa.

Vierailija
6/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mulla ei pysy mikään huulipuna eikä rajaus. Syön ne heti huomaamattani. Koska huulet ovat niin ohuet. ap

Vierailija
7/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun onnellisuuteni olisi kiinni jostain huulen pulleudesta, vetäisin itseni jojoon. Vähän järkeä nyt tähän touhuun. Haluatko ap antaa tyttärillesi tuollaisen mallin, että myrkkyä vaan naamaan jos ei peilikuva ole ihan just nykytrendin mukainen?

Vierailija
8/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:30"]

Sehän lähtee ajan kanssa pois. Ja mitä jos lopputulos onkin tosi hyvä?! Kiinnostaa niin paljon, että taidan kokeilla. Lähinnä pelottaa, miten paljon se sattuu. ap

[/quote]

Joo mutta ota huomioon, että siitä lähtee kierre. Se huulten iho venyy ja kun aineen vaikutus lakkaa, huuli jää entistä ryppyisemmäksi ja roikkuvammaksi. On PAKKO ottaa lisää ja enemmän täytettä, että kehtaa olla.

Vrt. Afrikassa on heimo, joka venyttää aina vain isommilla kupeilla alahuultaan, että saa sen roikkuvammaksi (niiden mielestä mitä isompi roikkuhuuli, sitä hienompi).

Vierailija
9/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se sitten on turhaa ja vastustaa miehenikin ajatusta. Vaikka sekin on haukkunut suuni ulkonäköä!

ap

Vierailija
10/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa huulipunaa, joka pysyy kunnolla. Max Factorilla ainakin on, mene kyselemään marketista. Ja siihen kunnolla kiiltoa päälle.

Tai korosta sen sijaan kauniita silmiäsi: vahva smokey eyes -meikki ja vaaleaa huulipunaa. Upea!

Vierailija
11/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä turhaa ja typerää touhua kuin varpaiden täyttö tai muotoilu. Paitsi että huulissa se näkyy kaikille. Kertaakaan en ole nähnyt huulien täyttöä/muotoilua, joka olisi näyttänyt paremmalta kuin luonnolliset huulet.

Vierailija
12/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista touhua. Tuskin ketään muuta häiritsee, se on vain omassa päässäsi.

Vierailija
13/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:39"]No ehkä se sitten on turhaa ja vastustaa miehenikin ajatusta. Vaikka sekin on haukkunut suuni ulkonäköä!

ap
[/quote]
Ihme mies. Mun mies ei koskaan hauku mun ulkonäköä. Ei vaikka voisin ihan oikeesti laihduttaa tai edes vähän kiinteytyä.

Vierailija
14/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oikeastaan haukkunut, vaan vitsaili ja vieläpä riitatilanteessa, mistä on kohta 10 vuotta aikaa... Mutta ehkä mä nyt sitten luovun ajatuksesta. Ei mulla mikään rumin mahdollinen suu silti ole ja on sitä ohuempiakin huulia. Vaikka selvästi olisin paremman näköinen, jos huulet olisivat paksummat :( ap

Vierailija
15/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:39"]No ehkä se sitten on turhaa ja vastustaa miehenikin ajatusta. Vaikka sekin on haukkunut suuni ulkonäköä! ap [/quote] Ihme mies. Mun mies ei koskaan hauku mun ulkonäköä. Ei vaikka voisin ihan oikeesti laihduttaa tai edes vähän kiinteytyä.

[/quote]

Joo, samaa mietin. Ehkä miehestäkin löytyy ulkoisia vikoja, joihin voisit puuttua mutta olet niin hyvin kasvatettu, ettet halua rakastasi loukata.

Vierailija
16/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun hommaa.

Vierailija
17/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea toimenpide, iso epäonnistumisen riski.

En sinänsä vastusta tai tuomitse, jos joku tuollaisen haluaa.

Vierailija
18/18 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten täytteet huomaa heti. Harmittaa, kun nuoret naiset pilaavat ulkonäkönsä ja näyttävät aivan Ankkalinnasta karanneilta, niin feikeiltä, että ei mitään rajaa. Vanhemmat naiset näyttää säälittäviltä, kun muuten roikkuvassa naamassa on feikit huulet, vrt. Sylvester Stallonen äiti. Näkee melkein joka päivä Helsingin keskustassa :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi