Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakat housuissa

Vierailija
20.11.2014 |

Tossa yhdessä ketjussa tosi moni oli peukuttanut, että aikuisiällä on tullut kakat housuun. Kertokaa mulle tähän, että miten se on mahdollista?! Ymmärrän synnytyksessä vahinkokakan, sekä jonkun vakavan sairauden... Mutta siis eikai kaikki peukut mene vain noihin kahteen kategoriaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan/kännin sekotilassa kun maha on täysin sekaisin usean päivän ryyppäämisestä. Silloinkaan se ei ole mitään pökäleiden vääntämistä housuun, vaan pierun yhteydessä tullut lusikallinen ripulia. Näin ainakin minulla on käynyt joskun kovina "ryyppyaikoina" joita ei enää ole.

Vierailija
2/3 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 05:20"]Krapulan/kännin sekotilassa kun maha on täysin sekaisin usean päivän ryyppäämisestä. Silloinkaan se ei ole mitään pökäleiden vääntämistä housuun, vaan pierun yhteydessä tullut lusikallinen ripulia. Näin ainakin minulla on käynyt joskun kovina "ryyppyaikoina" joita ei enää ole.
[/quote]

Haha kiitos selvennyksestä! Krapulalusikalliset siis... Muita? :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin karkuun kaveria ja itsepuolustukseksi pieraisin. Harmi vaan että kovasti pinnistäessä kakkasin myös vähän housuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi