Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarina miehestä joka on raukkis L.

Vierailija
27.11.2014 |

Kävipä niin että tulin töistä kotiin niin tavarat pakattu ja äijä häipyny. Ei mahdollisuutta puhua asioita, ei hoitaa asioita niin että minä en jäisi kuseen. 

Puhelin kiinni tai numero vaihdettu. Lapsille ei sanaakaan. ( ei ole hänen mutta ovat olleet yhdessä)

Minä jään yksin hoitamaan kaiken paskan. Kiitos teille rakkaat miehet itsekkydestänne ja empatian puutteesta. Ajatte alas heikon naisen. Kiitos tälle kyseiselle miehelle kun et sen vertaa ollut ihminen

että olisit edes keskustellut asiat niinkuin aikuiset ja antanut minulle tilaisuuden kertoa mikä mieltäni painaa.

Kiitos myös omasta petturuudestasi ja terveist sille lyhyt tukkaiselle naiselle siellä baaritiskillä. Minä tiesin. Sinä et tiennyt että tiedän ja silti syytät minua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan vahingoita lapsiasi! Alkoi huolestuttamaan :(

Vierailija
22/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:34"]

Älä vaan vahingoita lapsiasi! Alkoi huolestuttamaan :(

Älä hysterisoi. Ei oo kuule aikomustakaan. AP

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:24"]

Ikävä kyllä itsekkin tekisin noin... ja tuskimpa siitä mitään sankarifiilistä tulisi. Toki asiat olisi joskus hyvä keskustella läpi, että elämä voisi jatkua edes jotenkin. Jos rakkaus loppuu niin minkäs sille voi ja sanotaan, että suhde on tahdon asia, mutta jos tahtoakaan ei enään löydy? Onko edes hyvää tapaa jättää?

Vedä henkeä ja anna pari päivää kulua... Yritä sitten ottaa yhteyttä ja selvittää asioita.

Kas kun ei ole tunteista varmasti pulaa. Tämä herra "hoitaa" asiat juoksemalla karkuun. On hänen tapansa ja tulee aina olemaan. Enhän voi muuta kun hyväksyä tilanteen ja mennä eteenpäin. Ainoa asia mikä tässä harmittaa on se ettei asioista voitu jutella ja hoitaa sitä fiksulla tavalla. Toki jos mies tekee noin niin ei se pisteitä nosta minun silmissä.

Eikä tollanen kosto (koska sitähän se oli) sinällään tunnu missään. Harmittaa toki ettei asioita voitu loppuun saakka rauhassa puhua, koska kiire ei ollu mihinkään. Kummalakaan.

Vierailija
24/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee mies, muuta ei voi sanoa. Joillain on pokkaa mutta kertonee älykkyydestä.

Vierailija
25/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi mikä kyrpä ukko

Vierailija
26/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Työkaverin ukko (psykoterapeutti) jätti perheensä postit lapulla, ilman ennakkovaroitusta. Kirjoitti vaan muuttaneensa uuden naisen luo. Naiselle ja lapsille (teini-ikäisiä) jäi 200m2:n asunnon tyhjennys ja myynti. Ukko ei ottanut muuta ku päällä olevat vaatteet

Vierailija
27/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa riittää siis mulkkuja. Sellaisiahan tämmöset ihmiset on. Karmanlaki. Tulevat saamaan takaisin, tavalla tai toisella.

Vierailija
28/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Vierailija
29/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:33"]

Kävipä niin että tulin töistä kotiin niin tavarat pakattu ja äijä häipyny. Ei mahdollisuutta puhua asioita, ei hoitaa asioita niin että minä en jäisi kuseen. 

Puhelin kiinni tai numero vaihdettu. Lapsille ei sanaakaan. ( ei ole hänen mutta ovat olleet yhdessä)

Minä jään yksin hoitamaan kaiken paskan. Kiitos teille rakkaat miehet itsekkydestänne ja empatian puutteesta. Ajatte alas heikon naisen. Kiitos tälle kyseiselle miehelle kun et sen vertaa ollut ihminen

että olisit edes keskustellut asiat niinkuin aikuiset ja antanut minulle tilaisuuden kertoa mikä mieltäni painaa.

Kiitos myös omasta petturuudestasi ja terveist sille lyhyt tukkaiselle naiselle siellä baaritiskillä. Minä tiesin. Sinä et tiennyt että tiedän ja silti syytät minua.

[/quote]

Sinä et tehnyt mitään ,etkä keksi muuta. Kaikki se mitä tapahtui oli tekojesi ja tekemättömyytesi summa, tämä on niin yleistä että et tehnyt mitään ja toinen vaan lähti. Siinä nyt vain on sellainen juttu, että kun numero vaihtuu kertoo se omaa kieltään siitä, että sinulle on koetettu puhua mutta et ole koskaan vaivautunut kuuntelemaan. Tunnen kaltaisesi ihmistyypin, et koskaa näe omia virheitäsi ja siksi olet tuossa tilanteessa ja tulet olemaan vielä monesti.
[/quote] On niitäkin jotka von lähtevät eivätkä anna etukäteisvaroitusta. Vastenmielistä tuollainen yleistäminen.

Vierailija
30/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:29"]

Ymmärrän miestä ja sitä, ettei jaksanut katsella jonkun toisen äijän lapsia nurkissaan. Ap:n lapset ja niille kertominen ei ole millään tavalla miehen ongelma.

Voi kultapieni kun kysymys ei ollut lapsista. Ihan muista jutuista. Ja vaikka lapset eivät olisi yhteisiä, ne ovat ihmisiä. Niille on hyvä kuitenkin ihan tosissaan selvittää tilanne eikä vaan lähteä. Ikää sinulla on? 6?AP

[/quote]

Sinä voit selvittää sen tilanteen, ne ovat sinun lapsesi ja olet niistä vastuussa. Ei se mies.

Ja olen 36-vuotias ydinperheen äiti, jolla ei ole tuollaisia säälittäviä wt-ongelmia. Kai nämä lapsesi ovat vielä kaikki eri miehille?

Vierailija
31/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ajellut sen rämemajavasi, ja antanut miehelle säännöllisesti seksiä ei näin olisi käynyt. Joten turha itkeä kun olet tilanteen aivan itse aiheuttanut.

Vierailija
32/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on taas vastauksia.

Ap, olen pahoillani puolestasi. Tuollainen katoaminen ilman keskustelua on todella selkärangatonta mieheltä. Oliko teillä yhteistä omaisuutta? Jos ei niin sitten vaan järjestelemään asioita kuntoon eli hakemus yh-korotuksesta lapsilisään ja mikäli asut vuokralla niin mahdollisen vuokratuen haku. 

Puhu ja pura ystävillesi asiaa, ettei sinun tarvitse yksin kantaa kaikkea. On myös olemassa eroryhmiä, jos tarvitset isompaa apua. 

Kaikkea parasta sinulle ja lapsillesi. Minusta voit kertoa lapsille suoraan mikä on homman nimi (varsinkin jos ovat isompia) ja sanoa heille, että te kyllä pärjäätte.

Vierailija
33/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
34/34 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osaahan ne olla. Meillä tosin lähti ihan lapsen isä, jonka kanssa elänyt jo toistakymmentä vuotta. Jätti vaan avaimen pöydälle ja vei telkut sun muut, kun olin töissä. Eli kyllä ne ihan omatkin isukit osaa. Kaiken lisäksi ei ole maksanut elareita, eikä tapaa omaa teinitytärtään koskaan. Häipyi vaan ja jätti hirveästi laskuja vielä yksin minun maksettavaksi, jotka olivat periaatteessa yhteisiä, mutta nimissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi