Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittava naapuri :(

Vierailija
27.11.2014 |

Muuttaa nyt tuohon neljän yläkertaan ja asui nyt aikaisemmin viereisessä rapussa.. Se on ensinnäkin kauhia valittaja! Ei yhtään saa kuulua meteliä, ei mitään päivisin ja öisin. Nää on vuokra asuntoja. Nyt mulla aivan hirviä stressi siitä kun Se muuttaa tuohon ja meillä on 7,4,3v lapset. Ne kuitenkin yöt nukkuu klo.20-07. Hiljaa:) mutta päivisin en jaksa kokoajan sanoa että hiljempaa... Ettei vaan kuulu yläkertaan:(oikeesti oon niin stressaantunu tuosta naapurista että Se väsyttää mut henkisesti ja äsken oksensin... Meinasin että ite muutetaan pois. Varsinkin tuo 3v saa uhma märy kohtauksia ja saattaa huutaa vaikka tunnin :( kuulostan varmaan hullulta ite mutta oikeasti stressaa tuo akka :( tiedän että parille naapurille saanu hirveät valitus/varoitus laput aikaan! Kuitenkin en jaksa kokoajan pitää lapsia hiljasena ja hokea kokoajan että hiljaa! Mitä teen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu! Yläkerrassa asui ennen toinen lapsiperhe.. Siittä hyvä että heillä saman ikäiset lapset ja ei haitannut meitä kumpaakaan meteli.. Mutta nyt tuo varmasti kuulee joka kolauksen meiltä :(

Vierailija
2/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän sillä meidän taloyhtiössä tuollainen naapuri ja se on vaihtanut asuntoa ja aina sen naapureissa on vikaa ja sen naapurit joutuu olemaan varpasillaan. Häätöä ei teille saa sillä ette häiritse hiljaisuusaikaan mutta ls- ilmoituksen voi tehdä jos on oikein häijy luonne. Eläminen on helvetillistä aina valittavan naapurin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. Se olikin jo kyselly meistä toisessa rapussa asuvalta naiselta :O oli kyselly että ryypätäänkö me ja poltetaanko jne...ei ryypätä eikä polteta! Mutta mun veli käy joskus ja polttaa parvekkeella! Sitä kuulemma hirviästi tupakka häiritsee! Ei helkkari,sanoin ukolle että muutetaan pois.. Kauhia stressi jo valmiiksi siittä :(

Vierailija
4/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheitäki kivasti tulee kun oon niin hermona täällä :/ :D

Vierailija
5/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin asui naapurissa aikanaan yhden vapaan kasvatuksen hedelmän pikkuperhe. En tajua miten siitä yhdestä kakarasta voi lähteä niin tajuton meteli jatkuvasti. Jatkuvaa kolinaa paukutusta kun ne lelut toki lentää seinään vähän väliä. Ryminää ja ryskettä kun pelataan jotain hiton mailapeliä sisällä. Tai jos ei muuta niin tuo ajaa sillä muovimopollaan ympäri asuntoa, toki sekin pysähtyy vain seinään rysähtämällä.

En ole noista valittanut, lisäksi tuo on onneksi iltakahdeksan jälkeen nukkumassa niin saa edes telkkaria katsoa ilman tuota jatkuvaa ryminää :)

Voin vaan kuvitella mikä on tilanne jos noita samanlaisia olisi tuossa kolme yhdessä perheessä. Mitä jos koittaisitte kasvattaa niitä kakaroitanne. Vai eikö "nykyaikaisiin metodeihin" kuulu minkäänlaisten rajojen asettaminen alle kouluikäiselle?

Vierailija
6/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä rakas av-mamma, hengitä rauhallisesti.
Älä vielä muuta. Katso nyt ensin valittaako se edes. Meidän vierusrapussa asuu kammottava naapurikyyläykko, eläkeläinen, joka kaivelee toisten roskiksia ja valittaa niiden sisällöstä muille asukkaille ja tarkkailee ikkunasta kuka vie millaisia roskia ja miten usein. Tarkkailee myös muiden käytöstä, varsinkin laaten, pihalla ja valittaa jos koskee pensaisiin. Punnitsi yhden ex-naapurin kissanhiekat roskiksesta ja mäkätti paljon lisäpainoa sen kissat tuo jätekuormaan. Se kissanomistaja muutti sitten pois mutta ei ukon takia, vaan töiden. Me aina naureskeltiin miten hirveä se ukko on.
Alussa olin ihan hädissäni ja mietin jo muuttoa mutta sitten lopetin sen mäkätämiseen reagoinnin ja nyt en kuuntele enää vaan kävelen vain ohi. Sitten ostin itse kissan eikä se ole sanonut mulle sanaakaan sen aiheuttamasta jätelisästä . Ehkä se ei tiedä edes kissasta mutta luultavasti tietää sillä se kaivelee roskiksia. Sitten se vielä levittää juoruja muista. Ja sitä ei haittaa yhtään että sen rapussa asuvalla toisella eläjekäisellä on kolme kissaa. Ne on sallittuja kun se on.sen kaveri. Haluan vain sanoa että rsemppuä älä luovuta! Älä kuuntele sitä. Kävele vain ogi.

Vierailija
8/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte te jumalauta elää päivisin! Jos ämmä tulee motkottamaan käske muuttaa omakotitaloon!

Vierailija
9/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu olet!

Vierailija
10/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität? Anna muksujen riehua,niin se muuttaa pois siitä sinunkin yläkerrasta. Jos tuommoselle alat kyyristellä, niin se ei lopu ikinä.

Vierailija
11/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyhmältä...

Vierailija
12/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:18"]Miksi välität? Anna muksujen riehua,niin se muuttaa pois siitä sinunkin yläkerrasta. Jos tuommoselle alat kyyristellä, niin se ei lopu ikinä.
[/quote] niin...mutta eniten pelottaa Se että Se hommaa meille häädön! Näyttää olevan niin hyvää ostaa isännöitsijän kans :/ kuulemma toiselle naapurille oli laittanut tekstarin Yks päivä klo.16 että hiljempaa kun hän ei saa nukuttua päiväunia! Että onhan tuo jo aivan kauheaa?

Vierailija
13/13 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun yläpuolella. Ehkä ne äänet teiltä ei kuulu niin hyvin kuin jos ois seinänaapurina tai alapuolella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä