kokemuksia glamirasta?
Onko luotettava paikka tilata sormukset? Kertokaa kokemuksia ko. paikasta
Kommentit (14)
UP!!! Miksi ei löydy mitään tietoa? Näyttää olevan luotettava vanha saksalainen korupulju. Ylivoimaisesti hienoimmat korut mitä oon löytänyt hyvään hintaan, mutta ei sanallakaan mainita suomalaisissa nettikeskusteluissa?
Täällä oli ennen keskustelu kyseisestä puljusta mutta jostain syystä se poistettiin. Ehkä siksi että siinä oli liikaa huonoja kokemuksia. En itse lähtisi tilaamaan sieltä.
Itse yrittänyt myös etsiä tietoa ja kokemuksia ko. yrityksestä, mutta mitään ei löydy. Niin kauniita sormuksia olisi, mutta enpä taida uskaltaa tilata...
Glamiran suomalaisesta asiakaspalvelusta ei vastata puhelimeen. Menee automaattiin ja enkkua tulee...
YHTEYSTIEDOT
ma – pe klo 9:00 - 17:00
0942450006
Olisiko vieläkään tietoa korufirmasta Glamira?
Löytyykö tyytyväisiä ostajia?
Kiitos! :)
Älkää hemmetissä tilatko! Kyllä niitä kommentointeja löytyy, joskin enemmän englanniksi. Muutamia positiivisia, mutta pääasiassa negatiivista ja ongelmia tuntuu olevan, jos tilaus ei mene kerralla kohdilleen. Olipa joku käynyt arvioittamassakin ja tylyt arviot sai. Itse olin juuri kihloja tilaamassa, mutta ajattelin, että täytyypä ensi lukea kommentit..
Tilasin sormuksen jota varastosaldon mukaan oli varastossa ja toimitusajanksi luvattiin 5-7pv. Sormusta ei alkanut kuulumaan ja kyselyihin vastailtiin, että huomenna tulee - no ei tullut. Sormus saapui yli kk myöhässä ja ajankohta/tilaisuus johon sormuksen olin tilannut meni jo.
Päätin kuitenkin pitää sormuksen, koska myöhästymisestä luvattiin alennus sormuksen OVH hinnasta. Lähetin ohjeen mukaan tilitiedot ja jäin odottamaan hyvitystä. Aikaa on nyt kulunut 6 viikkoa ja euroakaan ei ole hyvitetty. En jaksa enää keskustella asiasta Glamiran englanninkielisen asiakaspalvelun kanssa vaan annoin asian viranomaisten selvitettäväksi.
EN SUOSITTELE GLAMIRAA KENELLEKKÄÄN!
Tuotteiden toimitus oli hidasta, tuotteet vaihdettiin 3 kertaa ja näihin meni yhteensä melkein 12kk ajanjakso. Joka kerta Glamira lupasi toimittaa laadukkaat valkokulta sormukset mutta joka kerta sormukset kellastuivat muutaman kuukauden käytön jälkeen. Vaimon timanttisormus vietiin kultasepälle tutkittavaksi ja kävi ilmi että pari kiveä ei ollut sitä laatua mistä olimme maksaneet. Jouduimme reklamoimaan asiasta kuukausia ja käyttämään kuluttaja-asiamiestä että vihdoin ja viimein saimme kaupan purettua ja rahat takaisin. Erittäin ala-arvoista toimintaa kyseisessä yrityksessä. Yrittävät viimeiseen asti vitkuttaa ja selittää ettei heidän tarvitse korvata mitään takaisin ja että heidän ei tarvitse uskoa mitä "joku toinen kultaseppä" sanoo heidän tuotteista. Yrittävät myös sit että antavat store credittinä hyvityksen eli et saa rahoja takasiin vaan sinun tulee tilata heiltä kauppasumman verran toisia tuotteita. ÄLKÄÄ SORTUKO TILAAMAAN HEITLÄ MITÄÄN!!!
Me tilattiin minun kihlasormus, sekä molempien vihkisormukset sieltä.
Kaikki pelitti oikein hyvin, kaunis sormus. Ainoa miinus on, että jos sormus pitää vaihtaa, niin siinä menee KAUAN, joten varaudu siihen.
Tilaamani kelttisormus tummeni lopullisesti alle vuodessa.Enää ei ole valitusaikaa.siksi en suosittele firmaa.
Tilattu vihkisormukset v.17. Tuli ajoissa perille ja oli mitä piti. Täysin tyytyväinen. Toki en lähtisi kiireellä tilaamaan mitääm, ainahan noissa etätoimituksissa voi kestää, meilläkin oli yli 3kk varoaika välissä
Näyttääkö sormukset samoilta livenä kun kuvissa?