Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olisi saastoja,niin mita tekisit

Vierailija
27.11.2014 |

Olen ihan uupunut totaaliyksinhuoltaja ilman turvaverkkoa. Koska olemme paatyneet asumaan aikanaan tosi halvassa,velattomassa,yksinkertaisessa ja huonossa,mutta kodikkaassa rintamamiestalossa,ei meilla ole korkeat juoksvat asumismenot. Muutenkin elellaan yksinkertaisesti ja tullaan vahalla toimeen.Jouduin narsistimiehen vaatimuksesta olemaan pitkaan pois tyoelamasta. Nyt teen jatko-opintoja,mutta niiden jalkeinen tyollistyminen on taysin epavarmaa. Projekti on tosi raskas ja heijastuu lapsiinkin,koska tyota on liikaa.Minulla on saastoja 200 000 euroa. Olen tarkka rahasta ja pelkaan,ettemme parjaaa,koska en koskaan tule saamaan vakituista tyota enka le hyva missaan. Mita sina tekisit?Mun tekisi mieli luovuttaa ja elaa saastoilla seur.10 vuotta. Sitten olisikin jo ht,kun ei enaa mitaan olisi jaljella,mutta lapset olisin saanut hoidettua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisin suihkussa pesemässä saastat pois

Vierailija
2/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin opinnot loppuun ja katsoisin työllistymisen kun se on ajankohtaista, mutta säästöjen takia en stressaisi asiasta koska tietäisin, että rahojen avulla voisin elättää perheen jonkin aikaa.

Ja jos tosiaan olisin uupunut, pitäisin säästöjen avulla pidemmän lepoloman tai hölläisin opinnoissa tahtia jos se on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu etta on raskasta luettavaa tama maakiminen

Vierailija
4/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta talo jostain jossa on halvempi elintaso ja elele 60v siellä samoilla rahoilla.

Vierailija
5/5 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahalla saa 1-2 asuntoa jostain parin kilometrin päästä jonkun opiskelijakaupungin keskustasta. Jos katsot taloyhtiöt sillätavalla, etttä vastikkeet on kohtuulliset ja kojaussuunnitelma ajantasainen ja järkevä, saat sillä noin 500-1000 euroa tasaista ja suhteellisen varmaa tuloa kuukaudessa koko loppuelämäsi ajan. Sun elämä kuulostaa siltä, että tää on ihan varteenotettava raha.

toki sinä on korjausriskiä ja muutakin, joka kannat vuoralaisen puolesta, mutta jo sun ei tarvi ottaa lainaa, omakin riskisi jää aika pieneksi. Ja varmasti pienemmäksi kuin se, että syötät rahoja tililtä inflaatiolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän