Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En palkkaisi naisia töihin

Vierailija
11.11.2014 |

Mitä olen tätäkin palstaa lukenut ja huomannut, että naiset kovasti arvostelevat toisten tekemisiä ja jne. vaikka eivät edes tunne toisiaan tai tiedä minkälainen kirjoittaja on. Myöskin olen työskennellyt naisvaltaisella alalla ja ämmät tappelee keskenää minkä kerkiää.  

Työnantajasta naiset eivät ainakaan ole halutuinta työntekijä porukkaa, koska resurssi menee ihme tappeluun. Toki on erilaisia naisia ja poikkeuksia.   Eivät keskity työn tekemiseen, eli siihen mistä niille maksetaan. Miehet jopa auttaa toisiaan vapaaehtoisesti, mutta naiset kiukuttelee kokoajan.  Toki täälläkin täysjärkistä väkeä, mutta jotenkin narsistisen sairaat korostuvat. Toki se on että jos on tarpeeksi idiootteja, niin ei niihin enää täysjärkiset halua osallistua. Eli keskustelut junnaavat vain paikallaan.  

Terve ja moi. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

Vierailija
2/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vain tavisduunari nainen, joka tekee mitä sanotaan. Ei tarvitse keskustella ja pohtia syvällisiä, kunhan vain tekee työnsä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varsin ikävää monen asiallisen naisihmisen kannalta. Toivottavasti joku ei oikeasti ota keskustelupalstan jutuista vinkkejä tosielämään, täällä kun kuka vain voi esiintyä kenenä tahansa.