Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi vaimo:

Vierailija
09.10.2014 |

Sellainen joka siivoaa, kokkaa ja leipoo - eikä ole ollenkaan kiinnostunut seksistä, VAI joka mieluummin välttäisi kotityöt - ja olisi seksissä aktiivinen ja aina valmis??!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarvitse tehdä kumpaakaan jos itsestä siltä tuntuu.

Vierailija
2/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen iloinen, että ei tarvinnut tuollaista valintaa miettiä, saatikka tehdä. Löysin kumppanikseni ihan aidon ja kokonaisen ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja molemmat.

Vierailija
4/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a? Minä olen molempia ja paljon muutakin..

Vierailija
5/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ei kyllä sulje pois toisiaan ;) Mä siivoan, kokkaan ja leivon mutta peitotkin heiluu ihan kiitettävän kuumasti :P

Vierailija
6/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että en kykene molempiin. Seksillä en ole arvostusta mieheltä saanut, joten seuraavaksi kokeilen noita kotitalouatöitä. Ap

Vierailija
7/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Niin, tarvii vaan maata sohvalla, juoda siideriä, syödä sipsiä, vittuilla ja nalkuttaa miehelle, piereskellä...

Vierailija
8/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Niin, tarvii vaan maata sohvalla, juoda siideriä, syödä sipsiä, vittuilla ja nalkuttaa miehelle, piereskellä...
[/quote]

Miks pitää olla noin ilkeä ja aivan turhaan? Sun kaltaiset ihmiset on tän maan ongelma eikä mamut tai yh:t.

Vierailija
9/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitäisi mustavalkoisesti valita jompi kumpi, niin sitten jälkimmäinen.

Vierailija
10/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]

[/quote]

[/quote]

No vaikka niin jos haluaa : )

Vierailija
11/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsekö keksit? :D

Vierailija
12/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin helppo. Pulla lihottaa ja koti kuin naistenlehden esittelystä alkaisi ahdistamaan.

Seksin puutteesta otsasuoni alkaa sykkimään päivissä.  

Vierailija
13/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän edes kysyin, kun seksivaimo ei miestä ainakaan kiinnosta, sehän jo nähtiin. Ap

Vierailija
15/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi olla oma itsensä?
Jos koet että miehes ei arvosta niin eikö olis keslustelun paikka? Aika alentava ajatus että pitäisi yrittää jatkuvasti mielistellä ansaitakseen arvostusta. Minä leivon silloin tällöin koska pidän siitä. Siivoan koska siistissä viihtyy paremmin ja on pakko. Laitan ruokaa koska on pakko syödä ja pidän ruoanlaitosta. Harrastan seksiä koska nautin siitä. Joskus teen pikku juttuja ilahduttaakseni miestäni, en arvostusta saadakseni. Kyllä se arvostus täytyy olla olemassa aina parisuhteessa. Miten toista voi rakastaa jos ei arvosta toista sellaisenaan kun on?

Vierailija
16/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule riippuu varmasti miehestä :) itse olen molempia ja se on mun miehelle hyvä, mutta toisille miehillä seksi ei ole niin tärkeää ja toisille taas on tärkeää itse laittaa ruokaa.

Vierailija
17/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus nyt on sellaista hölynpölyä.

Joo mun tapauksessa ei todellakaan kannata jatkaa omana itsenäni, sillä siis oikeasti ollut tosi huono vaimo monta vuotta: laiska, ankea, valittava, (o)saamaton jne. eli ihan aiheesta olen saanut
kritiikkiä. Silti olen siitä kritiikistä niin loukkaantunut, että seksi ei varmasti onnistu, ennen kuin saan arvostusta. Yritin hakea sitä ensin seksillä muutaman kuukauden ajan, kunnes tajusin, ettei se auta. Haluan itsekin muuttua, mutta vain positiivisen kautta en pysty, olen liian katkera ja näyttämisenhaluinen. Tein eilen aloituksen "olen mieheni mielestä laiska paska". En todellakaan ole vaimomateriaalia omana itsenäni :'(
Ap

Vierailija
18/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ensimmäistä, osaavalle miehelle ei ole konsti eikä mikään tyydyttää seksintarpeensa nykyaikana. Mutta ykkösvaihtoehdon korvaaminen on vaikeaa,halvalla ainakin.

Vierailija
19/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vielä, että mies on meillä aina kriittinen suorittaja. Alan sitten itse samanlaiseksi, niin ehkä sitten joku kehu joskus heruu. Ap

Vierailija
20/22 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan