Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku: millaisena näet itse itsesi?

Vierailija
03.10.2021 |

Nyt saa kehua.

Millaisena näet itse itsesi? Minkä näet suurimmaksi syyksi/esteeksi sille, että olet yhä sinkku?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti huumoria löytyy. Kaiken kehun vaan taitaa nykyisin voittaa kyynisyys. En halua seuraa kun koen tai olen oikeastaan varma että masentaisin muita. Osaan heittää läppää niin että saan ihmisiä nauramaan. Sellaisen aika vaan alkaa olla ohi. Kiitos vain olisi voinut olla kivempaa. Saisinko kivuttoman lähdön?

Vierailija
22/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy sinkkuuteeni on haluttomuus olla parisuhteessa. Olen introvertti, parisuhteet ovat todella työläitä/henkisesti kuluttavia ja haluan muutenkin pitää ovet avoinna esim. mahdollisuudelle pystyä muuttamaan ulkomaille sopivan työn löytyessä. Parisuhteessa joutuisi aina olemaan sen toisen ihmisen tahdon alla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti pitkän liiton 20v. jälkeen. Nyt olen etsinyt uutta suhdetta, mutta olen todella valikoiva. Varmasti jätetyksitulemisen pelkoa, toisaalta edellinen oli kovin omistava ja minä olrn erittäin vapaudenkaipuinen. Tarvitsen paljon omaa tilaa. En kestä, ethä minua määräilemään ja joudun jatkuvasti tekemään kompromisseja. Olen luonteeltani liiankin kiltti. Omien rajojen pitäminen vaikeaa. Kaipaan ajoittain olkapäätä ja toki tulista seksiä. Muuten viihdyn yksin. Näen paljon ystäviä, joten parisuhde ei välttämättömyys.

Vierailija
24/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miellyttää kumppania kokopäivätyönä. Miten te naiset jaksatte? Miehiltä tulee kitinää ulkonäkövaatimuksista, käytöksestä ja kaikesta mahdollisesta. 

Vierailija
25/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa miellyttää kumppania kokopäivätyönä. Miten te naiset jaksatte? Miehiltä tulee kitinää ulkonäkövaatimuksista, käytöksestä ja kaikesta mahdollisesta. 

Niin ja naisilta ei? Ulkonäkövaatimuksista ei ehkä suoraan päin naamaa, mutta miten naiset kohtelee miehiä kertoo paljon

Vierailija
26/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkitauti

Vierailija
27/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tapaus.

Ihmisenä olen ihan ok, mutta kumppaniehdokkaana täysi nolla.  Ja kun tarkemmin ajattelen niin en ole varma siitä ihmisyydestäkään. Ehkä parempi olisi sanoa, että olen viallinen ihminen, joka yrittää parhaansa, mutta ei aina onnistu. Parempi kaveri kuin kumppani.

Vierailija
28/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että yrittäjänä eläkkeeni jää todella pieneksi. En halua toisen elätiksi, joten pitää itse sinnitellä loppuun asti.

Vierailija
29/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma iäkäs mies, mutta oikeassa elämässä ja deittisivustoilla noteeraan vaan keskimääräistä paremman näköiset naiset.

Kukaan heistä ei vaan halua minua.

Missähän vika?

Vierailija
30/31 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok näköinen meikattuna ja laitettuna, mutta naturellina melkoinen suohirviö.

Kroppa hoikka ja liian pienet rinnat verrattuna peräpeiliin.

Ikää +50 v.

Minulla on jotenkin ristiriitainen suhtautuminen parisuhteeseen. Toisaalta kaipaan miestä, mutta sitten suhteessa ollessani ahdistun ja alan epäröimään.

Liian tiiviit suhteet saavat kyllästymään, kun taas löyhät suhteet ei ole riittäviä pitääkseen kiinnostustani yllä.

Vierailija
31/31 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina uskonut että olen ehyt vasta parisuhteessa kunnes tajusin ettei se ole totta.

Rakastan elämääni. Ympärillä näen lukuisia hyviä parisuhteita ja lukuisia huonoja. En tahtonut parisuhdetta siksi että on vaan joku, vaan sen on oltava luottamusta ja samanlainen arvomaailma.

Olen outo ja olen aina ollut. Muukalainen, muualta tullut. Vieras.

En halua juoruilla koska mitäpä se muiden elämä mulle kuului, tehköön omat valintansa kuten minäkin.

Viimeisin viritelmä karahti karille joku hetki sitten. Lapseni ovat aikuisia ja omillaan olleet jo jonkun aikaa.

Tämä viimeisinkin, olisi pitänyt olla muodikas ja virtaviivainen, sopia muottiin.

Vierastanut aina sanaa sinkku.

Kyllä. Sinkku olen.