Sinkku: millaisena näet itse itsesi?
Nyt saa kehua.
Millaisena näet itse itsesi? Minkä näet suurimmaksi syyksi/esteeksi sille, että olet yhä sinkku?
Kommentit (31)
Viijdyn tosi hyvin itsekseni, rasitun muiden ihmisten jatkuvasta läsnäolosta ja olen aika hankala luonteeltani. :)
N56
Minulla on aikaa tavata ketään vain kahden viikon välein viikonloppuna ja suostun tapaamaan todella harvan uuden tuttavuuden silloin.
Ihmiset ehkä pitävät mua ylpeänä vaikka todellisuus on kaikkea muuta. En vaan yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostunut juoruilusta tms vaan mietiskelen asioita ja teorioita. En siis kylläjään jauha itsestänikään vaan tykkään pitää salaisuuksia.
Jaaa, kehua?
-Pitkä, raamikas mies.
-Yrittäjä
-Kiltti
-Vastuullinen
-Oikeudenmukainen
-Välillä ihan hauska
Suurin syy sinkkuuteni on ruma naama
Olen kiva tyyppi ja ihan kauniiksikin kehuttu. Saan paljon treffipyyntöjä mutta olen ollut tosi huono ihastumaan itse. Viihdyn tosi hyvin itsekseni ja olen ennemmin sinkkuna kuin huonossa suhteessa.
Olen parantumassa vaikeasta masennuksesta ja uupumuksesta ja terveydestäni huolehtimen/elämän kuntoon saaminen ovat nyt tärkeintä ja vievät kaiken energian. Treffailen sitten kun ensin nuo muut asiat on saatu kuntoon.
Suurin syy on se, että haluan olla sinkku. Ei AP:lla sitten käynyt mielessä, että kaikki meistä ei haluu ottaa naista riesakseen? :D Yhden illan jutut ja pari FWB-säätöä riittää vallan hyvin. En todellakaan ala ottamaan jotakin asuntolainaa ja vaihtamaan jonkun ipanan vaippoja. Mies24
Aito, rauhallinen, tasainen, kiltti.
Nettimaailmassa ilmeisesti tylsä ja ja liian vaatimaton ulkonäkö kun kukaan ei kiinnostu. Parasta ennen päiväyskin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaaa, kehua?
-Pitkä, raamikas mies.
-Yrittäjä
-Kiltti
-Vastuullinen
-Oikeudenmukainen
-Välillä ihan hauska
Auttaisiko jos kävisit kauneusleikkauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ehkä pitävät mua ylpeänä vaikka todellisuus on kaikkea muuta. En vaan yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostunut juoruilusta tms vaan mietiskelen asioita ja teorioita. En siis kylläjään jauha itsestänikään vaan tykkään pitää salaisuuksia.
Ehkäpä sinusta paistaa päällepäin se, että pidät muita kuin itseäsi juoruilijoina.
Suurin syy sinkkuudelleni on se, että en ole lainkaan parisuhdeihminen. Olen ollut parisuhteessa viimeksi 30 vuotta sitten ja sekin suhde aiheutti vain ärsytystä. Siedin tilannetta kaksi vuotta ja sitten potkaisi miehen pihalle. Näen itseni omaan elämääni tyytyväisenä ihmisenä. Olen varsin sosiaalinen ja mulla on paljon ystäviä ja kavereita. Lisäksi mulla on erittäin läheiset välit niin aikuisiin lapsiini kuin kaikkiin muihinkin lähisukulaisiini. Olen eräänlainen äitihahmo monille, jotka eivät ole mulle edes mitään sukua. Mutta noin muuten olen omien polkujeni kulkija. Pidän siitä, että voin tehdä ihan mitä vaan kyselemätttä kenenkään toisen mielipidettä.
N60
Olen ihan mukava ja reipas ihminen, toiset tykkää toiset ei. Veikkaisin, että vapaaehtoinen lapsettomuuteni jarruttaa aika paljon kumppanin löytymistä. Olen varovainen pariutumaan senkin takia, että kovin monesta on parisuhteessa kuoriutunut konservatiivinen ja omistushaluinen tosikko. Yhdessäolon iloa ei ole ollut, vaan tärkeämpää on ollut suorittaa suhdetta joidenkin "sääntöjen" mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaa, kehua?
-Pitkä, raamikas mies.
-Yrittäjä
-Kiltti
-Vastuullinen
-Oikeudenmukainen
-Välillä ihan hauska
Auttaisiko jos kävisit kauneusleikkauksissa?
Enpä usko, pitäis kirveellä poistaa vanha naama ja rakentaa ihan uusi
Olen paljon yksikseen viihtyvä aseksuaali joka suhtautuu skeptisesti rakkauteen ja joka ei luota muihin ihmisiin. En myöskään erityisesti kaipaa parisuhdetta.
Olen kuitenkin kaiken kaikkiaan ihan tyytyväinen itseeni, enkä muuttaisi elämässäni mitään.
Tällä hetkellä haluan olla sinkku, erosta pitkästä suhteesta on vielä liian lyhyt aika. Olen ulkoisesti ja muutenkin monen mieleen. Haastavimmat sovitettavat palaset lienevät suuri autonomian tarve ja aktiivinen elämänasenne, mutta toisaalta kiinnostus pohtia syvällisiä ja puhua tunteista teekupin kera sohvannurkassa.
Vaikka ei kyllä todellisuudessa mitään hajua, olen niin pitkään ollut pois markkinoilta, en tiedä mitä 30-40-vuotiaat hakevat ja mitä itsekään haen nyt, kun edellinen ei ollutkaan se loppuelämän suhde.
Sivukommentti: Inhoan sanaa sinkku. Vapaa on mielestäni parempi. Sinkusta tulee mielee ne Sinkkuelämää naiset, jota en todellakaan edusta. Parisuhde on liian.. heh, rahvas? Tavoite minulle. Edellisessä suhteessa mies asetti koko ajan ehtoja, mutta minä itse en olisi saanut toivoa mitään. Joten siinä se. Miehet ei enää kiinnosta minua, ainakin senkin perusteella, mitä netistä saa lukea nykypäivänä.
miksi ap ajattelee sinkkuuden olevan asia, johon pitää olla syy tai este?
Pinnallisesti olen nätti, hoikka ja hauska. Minusta pidetään.
Pinnan alta olen kuitenkin hyvin sulkeutunut ja asiakeskeinen, viihdyn hyvin yksin enkä jaksa ylimääräistä sosialisointia. Lisäksi olen kompleksinen ja muutamallakin eri tavalla traumatisoitunut, joten olisin raskas kumppani.
En halua seurustella, en ole koskaan halunnut.
Ap kommentoi täältä sen verran, että sinkkuus/vapaus tai millä nimellä nyt itsensä parhaiten tunnistaa voi toki myös aivan hyvin oma valinta, joten eikös se ole silloin myös hyvä syy?
Pidän itsestäni. Siinä se.