Kenellä julkkiksella on ihana ääni?
Kommentit (148)
Dominic Purcell, Wentworth Miller, Ville Tiihonen, Cheek, Robert Knepper, Antti Luusuaniemi, Jason Statham, David Dayan Fisher....
Nimilista saahaan pitkäks helposti, mut tossa nyt ne ihanimmat...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:29"]
Tietenkin mielipidekysymys, siksi kysynkin.
[/quote]
Samuli Edelmanilla.Minusta on rauhoittavaa kuunnella hänen musiikkiaan :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:09"]
Putouksessa oli joku juttu, mis Ville ihan tarkoituksella puhu silleen tositosi matalalta, ja sit sitä ääntä oli selkeesti vielä editoitu syvemmäks ja pyöreemmäks, ja kaikua lisätty.. Jonkun mielestä kenties överiä, mä olin pyörtyä! :p :D
[/quote]
Ai se mikä oli viime jaksossa? Se matki Esko Salmista ja kuulosti kyllä ihan siltä :D
[/quote]
Sitä en nähnytkään. :) Muistaakseni tuo kohta, mitä muistelin, oli ihan kauden ensimmäisessä jaksossa, kun ne puhui sketsihahmojensa luomisprosesseista. Hahmoja ei oltu siinä vaiheessa vielä ees esitelty, eli ihan alussa oli. Täytyiskin kattoa, löytyiskö se vielä jostain! :D
Kyllä se Benedict Cumberhumperthunderbatchin Jaguar in Cello vetäiseee housut kosteiksi. Lisäksi Ben imitoi loistavasti mm. Alan Rickmania, Michael Cainea, Jar-jar Binksia tai Chewbaccaa.
Liam Neeson, Sean Connery ja Jason Statham.. hrrrrr :D
Jennifer Lopez, Nancy Sinatra, Merja Windia(uutistoimittaja), Anna-Liisa Tilus, Riika Sillanpää, Piia Pasanen, Marilyn Monroe, Pirjo Kämppi(laulaja), Oili Vainio(laulaja), Mattilan laulavat -´´likat.´´ Kylie Minogue.
Samuli Edelmann.
Sille oma radiokanava, kuuntelisin kaikki säätiedotuksetkin.
Richard Armitage. Michael Wincott. Alan Rickman.
Pidän matalista miesäänistä ja brittiaksenteista. Siksi tykkään kovasti mm. Alan Rickmanin ja Benedict Cumberbatchin äänestä.
Lisäksi minua miellyttää mm. Nick Caven, Stephen Fryn ja Avara luonto -ohjelman lähes kaikki kertojaäänet.
Robert Pattinsonilla