Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmis nukkumaan pois jo 25-vuotiaana

Vierailija
27.11.2014 |

Olen niin väsynyt. Niin uupunut, etten joskus jaksa kättäkään nostaa. Tai saatan yöllä herätä vessahätään ja koittaa vaan nukahtaa taas kun en niitä viittäkään askelta vessaan jaksa ottaa. En saa riistää henkeäni ja itseäni läheisiltä, mutten ole enää kuin kuori vaan. Olisinpa jo vanha ja kaikki voisivat ajatella lämmöllä, että hieno suoritus, nyt onkin oikeus lepoon. Mihin minulla on oikeus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat melkoisen masentuneelta. Suosittelisin sinua hakemaan apua.

Vierailija
2/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastat masennusta. Hakeudu hoitoon. Sitten elämä tuntuu elämisen arvoiselta. Nyt lääkäriin mars! Tai soita jollekin tutulle ja lue nämä viestit ja pyydä auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:10"]

Olen niin väsynyt. Niin uupunut, etten joskus jaksa kättäkään nostaa. Tai saatan yöllä herätä vessahätään ja koittaa vaan nukahtaa taas kun en niitä viittäkään askelta vessaan jaksa ottaa. En saa riistää henkeäni ja itseäni läheisiltä, mutten ole enää kuin kuori vaan. Olisinpa jo vanha ja kaikki voisivat ajatella lämmöllä, että hieno suoritus, nyt onkin oikeus lepoon. Mihin minulla on oikeus?

[/quote]Minä voin laittaa sinulle katetrin ja silitellä vatsaasi ja otsaasi. Saat suukon myös. Naureskellaan yhdessä elämälle ja nukahdetaan...mutta ei ikuisesti sentään. -mies-

Vierailija
4/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus elää ja kuolla parhaaksi katsomallasi tavalla.

Kun luin viestisi, tuli mieleeni heti se 18v. tyttö joka niin paljon halusi kuolla. Niin paljon että melkein onnistuikin siinä (ja kirosi epäonnistumistaan). Nyt kymmentä vuotta myöhemmin kaikki on hyvin. On perhe, ihanat lapset ja kaunis koti.

Kuten varmaan arvasit, se olen minä. Sain apua ja meni vuosia mutta elämä voitti sittenkin. Se vaati paljon työtä ja itkua mutta minä selvisin. Niin sinäkin voit.

Iso halaus täältä. 

Vierailija
6/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lähettää sinulle suuren halauksen ja runsaasti toivoa elämään.

En osaa sanoa muuta.

Vierailija
7/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja halauksia <3

Vierailija
8/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä mutta olen 19 v

Vierailija
9/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli jotenkin tosi surullinen olo tuosta kirjoituksestasi... :(

Onko sinulla perhettä/puolisoa, jolle voisit puhua? Oletko hakenut mistään apua? 

Olet varmasti todella tärkeä jollekin ja uskon, että elämässäsi on vielä hyviä asioita edessä. Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen!

T. Toinen 25v nainen

Vierailija
10/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.makers.com/diem-brown
Googlaa: Diem Brown ja tutustu sen tarinaan. Olen ollut mitkään masentunut, ja kun törmäsin tämän naisen nimeen ja luin miten selvästi se rakasti elämää ja miten kova halu sillä oli elää syövästä huolimatta, se kosketti mua. Miten olen saattanut tuhlata lähes puolet elämästäni johonkin niin turhaan, kuin masennus, samalla kun nuori ihminen on taistellut ja menettänyt henkensä... Blaah sori tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi