Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v miespuolinen työkaveri seurustelee 13 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Vierailija
11.11.2014 |

En olisi kyllä kyseisestä henkilöstä uskonut, että vajoaa noin alas. Niin säälittävää ja läpinäkyvää. Kaikkihan sen tietää, että ei 22v voi miehiä älyllisessä mielessä kiinnostaa. Ei heillä voi olla muuta yhteistä kuin seksi. Ei se nuori vartalo ole kuin kuori.

Tuollaiset suhteet ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä olen 34 ja harrastin seksiä 56-vuotiaan pomoni kanssa. Välillämme oli myös lämpimiä tunteita ja ystävyyttä. Järkyttääkö?

Vierailija
2/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen, mustasukkainen vai haluaisitko salaisissa kuvitelmissasi itse olla tuon 22-vuotiaan paikalla, vai mikä sinua närästää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhana sä oikein pidät 35-vuotiasta? Mulla on ystävinä 40-60 vuotiaita, ja kuule ihan yhtä pössöjä nekin kuin minä 20v.

Vierailija
4/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 35 on kyllä samaa ikäluokkaa.

Vierailija
5/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22 ja mieheni 37. Yhteinen ok-talo ja yksi lapsi. Missään vaiheessa ei olla pelkän seksin takia oltu yhdessä.

Vierailija
6/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummallista tuossa. Itse rupesin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa kun olin 22 ja hän 32.

Vierailija
7/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! <3

Vierailija
8/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Olin alle parikymppisenä älyllisesti paremmalla tolalla kuin jotkut kolmikymppiset tyhjäpäät. Olen aina ollut vakavamielinen ja jotkut ovat ikuisesti teinejä.

Vierailija
9/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v ja seurustelen 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ja itseäni välillä kyllästyttää, että maailman tapahtumista ei voi keskustella tai väitellä kumppanin kanssa. Onneksi kavereiden kanssa pystyy. Molemmat olemme amiksia, itsellä lukio kylläkin taustalla ja olen kiinnostunut maailmasta.

Vierailija
10/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Miks aina näitä? Ja se on totta, että kuusikymppiselläkin on nuori mieli.

Vierailija
11/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikis, hakeuduit sitten samaan työ-paikkaan ex-miehesi kanssa?

Vierailija
12/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa..tapasin mieheni kun olin 25-vuotias, olin eronnut ja poikani oli 2v. Mies oli tuolloin 38-vuotias. Nyt olemme olleet yhdessä jo 18 vuotta. Isosiskoni, joka on suurinpiirtein samaa ikäluokkaa mieheni kanssa ei muka voinut "sulattaa" alussa ikäeroamme. Hän oli puhunut tuttavillemme yms tällaista:"Ne ovat yhdessä ihan vain SEN takia, ei tule kestämään kauaa!". 

Vierailija
13/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on kyllä nuori, mutta sen ikäinen on monesti asunut jo omillaan 2-3 vuotta, joten ei se teini enää ole.

Vierailija
14/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitten?

Vierailija
15/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kauheeta, onpas taas typerä aloitus. Ja sitäpaitsi mitä se sinulle kuuluu kenen kanssa hän seurustelee, mitä jos vain pidät huolen omista asioistasi.

Vierailija
16/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:31"]

En olisi kyllä kyseisestä henkilöstä uskonut, että vajoaa noin alas. Niin säälittävää ja läpinäkyvää. Kaikkihan sen tietää, että ei 22v voi miehiä älyllisessä mielessä kiinnostaa. Ei heillä voi olla muuta yhteistä kuin seksi. Ei se nuori vartalo ole kuin kuori.

[/quote]

olen täysin eri mieltä. Nainen on nainen tuossa iässä. Niin oli vaimonikin tuon ikäisenä naimisiin mennessäni. Tosin itsekin olin lähes samanikäinen, mutta joka tapauksessa naiset kypsyvät usein nopeammin.

Vierailija
17/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:31"]

[/quote]

Huono provo!

Mutta saat kai sä kicksit tostakin

Vierailija
18/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks meilläpä on ikäero toisin päin

Vierailija
19/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitää olla vanha ja mahdollisimman ruttuinen ja ruma, että mies arvostaa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun rintojen alla alkaa kasvaa hometta. Älä huoli, sinunkaan seurasi ei kiinnosta miehiä/naisia älyllisessä mielessä.

Vierailija
20/32 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa sen verran katkeralta harpulta, että kukaan reilu parikymppinen kolli hänestä tuskin kiinnostuisikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi