Tekee se naisesta "huoremman" jos on harrastanut peppuseksiä?
Miestäni ei paljon hetkauttanut, kun kerroin, että nuoruudessa tuli harrastettua joskus yhden-illan-juttuja. Sitten, kun kerroin myös, että olen 18-vuotiaana kokeillut kerran anaalia niin huh huh. Nykyään mies vetää tuon peppuseksin joka paikkaan. Ihan, kun olisin jotenkin vähempi arvoinen sen takia. Olen myös miehelle painoittanut, että kyse oli kerran kokeilusta enkä pitänyt ja annoin olla. En vissiin ole mitään vaimo -ja äiti matskua enään, kun peppuseksi tahrisi minut likaiseksi huoraksi.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:42"]
Mutta hei haloo, jos ap ei tykkää peppuseksistä? Monet kokeilvat eri asioita seksin saralla ja huomaavat etteivät pidä siitä. Esim itse en pidä siitä että minua nuollaan. Olen toki sitä joskus kokeillut mutta koska en siitä pidä, en anna miehen nuolla minua.
[/quote]
Piti tai ei, niin miestä ajatus jää piinaamaan ikuisiksi ajoiksi. Ei olisi jäänyt, jos ap olisi pitänyt suunsa kiinni ja kieltäytynyt koko touhusta vedoten vaikka koko ajatuksen epämiellyttävyteen. Nyt se on myöhäistä ja vahinko on jo tapahtunut. Tämä siis ihan tosiseikkana mainittuna miehen näkökulmasta. Ei mikään mielipide tms. seikka. Ap:lla on itsemääräämisoikeus seksuaalisuuteensa ja tekee/jättää tekemättä asioita tahtonsa mukaan. Se ei muuta sitä asiaa miksikään, että miestä vaivaa asia hamaan tulevaisuuteen asti.
[/quote]
niin, ehkä miehen pitää mennä terapiaan selvittelemään asiaa. Ei ole normaalia että tuollainen asia jää kummittelemaan.
[/quote]
Se voisi auttaa. Todellisuudessa mies tulee etsimään uuden naisen ennemmin tai myöhemmin. Ja jos ap seuraavan miehen kohdalla jättäisi ilmoittamatta, että on harrastanut peppuseksiä, muttei aio sitä harrastaa tämän kanssa niin vastaavalta tilanteelta vältytään ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Itselläni lähes samanlainen tilanne kuin ap:lla! :(
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:42"]
Mutta hei haloo, jos ap ei tykkää peppuseksistä? Monet kokeilvat eri asioita seksin saralla ja huomaavat etteivät pidä siitä. Esim itse en pidä siitä että minua nuollaan. Olen toki sitä joskus kokeillut mutta koska en siitä pidä, en anna miehen nuolla minua.
[/quote]
Piti tai ei, niin miestä ajatus jää piinaamaan ikuisiksi ajoiksi. Ei olisi jäänyt, jos ap olisi pitänyt suunsa kiinni ja kieltäytynyt koko touhusta vedoten vaikka koko ajatuksen epämiellyttävyteen. Nyt se on myöhäistä ja vahinko on jo tapahtunut. Tämä siis ihan tosiseikkana mainittuna miehen näkökulmasta. Ei mikään mielipide tms. seikka. Ap:lla on itsemääräämisoikeus seksuaalisuuteensa ja tekee/jättää tekemättä asioita tahtonsa mukaan. Se ei muuta sitä asiaa miksikään, että miestä vaivaa asia hamaan tulevaisuuteen asti.
[/quote]
niin, ehkä miehen pitää mennä terapiaan selvittelemään asiaa. Ei ole normaalia että tuollainen asia jää kummittelemaan.