Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin nyt hakemassa ekan koronarokotteen - tulin siis toisiin ajatuksiin kuin aiemmin

Vierailija
03.10.2021 |

Myönnän, että pelkäsin noita rokotteita ja ajattelin, että saan niistä jotkut hirmuiset sivuoireet. Mutta kaikki tuttuni hakivat ne, kaikki sukulaiset. Eikä kellään mitään. Ja nyt sitten yksi tyyppi, jolla on paha astma ja on tosi lihava, sai tartunnan. Hänellä oli kuitenkin rokotteet, joten oireina oli makuaistin menetys ja nenän vuotaminen. Hän epäili itse, että jos rokotetta ei olisi ollut, hän olisi ollut sairaalassa. On joutunut sinne flunssan vuoksi aiemminkin, kun happitasot on tippuneet.

Joten aloin miettiä asiaa. Korona leviää nyt kunnolla, koska kaikki avattiin. Olen ylipainoinen ja pelkään, että minulle käy huonosti jos tauti tulee. Joten annoin periksi ja hain ekan rokotteen. Eikä mitään sivuoireita! Odotan toista piikkiä innolla, koska luulen että tämä saattaa sittenkin olla oikea ratkaisu.

Saa haukkua.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä, teit oikean ratkaisun!

Vierailija
2/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo uskaltanut vielä hakea. Ei saa haukkua.

Vierailija
4/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska stoori mutta haiskahtaa. 🥴

Vierailija
5/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käynyt, enkä käy. Propagandasta huolimatta.

Vierailija
6/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi piikkiä mutta hiukan kadun että otin. Uskon että olisin pärjännyt ilmankin. Kolmatta en ota.

Imusolmuke kainalossa tulehtui kolmasti toisen jälkeen. Ei enää kiinnosta.

Vierailija
7/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua epäilytä yhtään ne välittömät sivuvaikutukset, vaan mahdollisesti myöhemmin ilmaantuvat. Niiden suhteen kukaan ei osaa sanoa yhtään mitään ilman ennustajan kykyjä.

Vierailija
8/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että moni rokotevastainen on hakenut tai hakee rokotteet hissukseen, kun kaikki avataan nyt kunnolla ja tajuavat itsekin, että ovat suoraan koronan tulilinjalla. Routa ajaa porsaan kotiin.

Vierailija
9/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki rokotevastaiset valopäät kuoroon haukkumaan aapeetä lääketeollisuuden sätkynukeksi 🤣

Vierailija
10/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu näitä aloituksia

Vierailija
11/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua epäilytä yhtään ne välittömät sivuvaikutukset, vaan mahdollisesti myöhemmin ilmaantuvat. Niiden suhteen kukaan ei osaa sanoa yhtään mitään ilman ennustajan kykyjä.

Voi sanoa. Ihme bullshittiä taas.

Vierailija
12/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että moni rokotevastainen on hakenut tai hakee rokotteet hissukseen, kun kaikki avataan nyt kunnolla ja tajuavat itsekin, että ovat suoraan koronan tulilinjalla. Routa ajaa porsaan kotiin.

En ota rikollisten lääkefirmojen koronatököttejä itseeni edelleenkään.

Vierailija
13/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteita on annettu melkein vuosi miljardeja kappaleita ja vaaralliset sivuvaikutukset ovat jo tulleet esiin. Tomppeleille ja filiohatuille ei mikään lääketieteellinen tutkimustulos riitä, kun itse ovat olevinaan kaikkien alojen asiantuntijoita.

Yli 6 miljardia rokoteannosta jo annettu.

Vierailija
14/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteita on annettu melkein vuosi miljardeja kappaleita ja vaaralliset sivuvaikutukset ovat jo tulleet esiin. Tomppeleille ja filiohatuille ei mikään lääketieteellinen tutkimustulos riitä, kun itse ovat olevinaan kaikkien alojen asiantuntijoita.

Narkolepsiatapaukset ilmenivät vasta lähes kahden vuoden kuluttua sikainfluenssarokotteesta. Eikä niiden yhteyttä tunnustettu pitkään aikaan, joten vielä ei tiedetä mistään mitään. Vuosi on lyhyt aika.

Vierailija
15/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkolepsiatapaukset ilmenivät vasta lähes kahden vuoden kuluttua sikainfluenssarokotteesta. Eikä niiden yhteyttä tunnustettu pitkään aikaan, joten vielä ei tiedetä mistään mitään. Vuosi on lyhyt aika.

Rokote laukaisi narkolepsian niille altitiille. Näiden tapausten määrä on olemattoman pieni rokotteesta hyötyneisiin verrattuna mutta eihän teihin uppoa mikään fakta. Meidän perhe otti Pandemrixin ja kukaan ei sairastunut, ml.tyttäremme. Mikää rokote ei ole 100 prosenttisesti haitaton mutta hyödyt asetetaan haittoja vastaan! Sama kaikessa lääketieteellisessä hoidossa. Joku on kuollut ns.tavanomaiseen leikkaukseenkin, esim.Sipilän poika. Elämä on. Jos koronarokotetta ei olisi, olisi täysi katastrofi ympäri maapalloa. Sitäkö nämä rokotevastustajat haluavat?!

Vierailija
16/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle ap, jos helpotti. Moni on ottanut rokotteen henkisen paineen vuoksi, ei välttämättä ollenkaan sen takia, että pitäisi sitä tarpeellisena tai hyödyllisenä. On helpompi seurata massaa, kuin kulkea omaa tietään.

Vierailija
17/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote laukaisi narkolepsian niille altitiille. Näiden tapausten määrä on olemattoman pieni rokotteesta hyötyneisiin verrattuna mutta eihän teihin uppoa mikään fakta. Meidän perhe otti Pandemrixin ja kukaan ei sairastunut, ml.tyttäremme. Mikää rokote ei ole 100 prosenttisesti haitaton mutta hyödyt asetetaan haittoja vastaan! Sama kaikessa lääketieteellisessä hoidossa. Joku on kuollut ns.tavanomaiseen leikkaukseenkin, esim.Sipilän poika. Elämä on. Jos koronarokotetta ei olisi, olisi täysi katastrofi ympäri maapalloa. Sitäkö nämä rokotevastustajat haluavat?!

-hyödyt asetetaan haittoja vastaan!-

Sinäpä sen sanoit. Katson rokotteen olevan mun terveydelle suurempi riski kuin itse taudin.

Vierailija
18/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aamuksi varattu lähi sukulaisille bussikuljetus rokotukseen. Mennään kaikki kerralla, 52 henkilöä.

Vierailija
19/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-hyödyt asetetaan haittoja vastaan!-

Sinäpä sen sanoit. Katson rokotteen olevan mun terveydelle suurempi riski kuin itse taudin.

Ota sitten myös vastuu itsestäsi: jos makaat letkuissa ja jopa kuolet koronan vuoksi, on liian myöhäistä katua. Yhteiskunta maksaa kalliisti teidän sairaalahoidot ja tehohoidot! Ne on muusta terveydenhoidosta pois ne rahat. Vituttaa vapaamatkustajat.

Vierailija
20/62 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sulle ap, jos helpotti. Moni on ottanut rokotteen henkisen paineen vuoksi, ei välttämättä ollenkaan sen takia, että pitäisi sitä tarpeellisena tai hyödyllisenä. On helpompi seurata massaa, kuin kulkea omaa tietään.

Monet arvostavat sittenkin omaa terveyttään ja tulivat järkiinsä, toisin kuin kaltaisesi. No, toisaalta on hyvä, jos tomppeleita karsiutuu pois.